C-Serisi Sedan

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Tolga58

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 330
    • Puan +14/-2
    • Cinsiyet:Bay
    • Facebook
  • Ad Soyad: Tolga Ç.
  • Marka: Toyota
  • Model: Corolla
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin


C-Serisi'nin dinamizmine şahit olun
Çeviklik, yeni C-Serisi'nin en önemli özelliklerinden bir tanesidir. Tasarımı yenilenmiş olan C-Serisi, birçok yeni teknolojisi ile de her türlü performans ve verimlilik beklentilerini karşılayacak geniş bir motor yelpazesine sahiptir.

Sportiften lükse kadar, seçim sizin
Bir dizi teknik yenilik, bu araç kategorisinde rakibi olmayan bir sürüş deneyimi sağlar. Bunlar arasında, standart donanım olarak sunulan ve sürüş durumuna göre her bir tekerleğe otomatik olarak daha sert veya daha yumuşak bir amortisör ayarı uygulayan değişken amortisör sistemli AGILITY CONTROL süspansiyon sistemi vardır.

İsteğe bağlı bir donanım olarak sunulan spor sürüş modlu Dinamik Yol Tutuş Paketi size muhteşem bir sürüş deneyimi sunar. Bir düğmeye basmak suretiyle, son derece konforlu bir sürüş ile heyecan verici şekilde sportif bir sürüş arasında seçim yapabilirsiniz. Spor modunda amortisörlerin sertliği ayarlanıp, gaz pedalı tepkisi hızlandırılarak motorun tepkisini daha direkt şekilde hissetmeniz sağlanır. Olağanüstü sessiz ve konforlu bir sürüşün keyfini çıkarmak için Standart modu da seçebilirsiniz.

Mercedes-Benz şanzıman teknolojisinin dikkat çekici yeniliklerinden birisi, verimlilik açısından daha da geliştirilmiş olan 7G-TRONIC PLUS otomatik şanzımandır. Yedi ileri oran, motorun her zaman en verimli devirlerde çalışmasını sağlar ve neredeyse hiç hissedilmeyen vites değişimleri sağlar. 7G-TRONIC PLUS, hızlı devirlenme için vites küçültme sırasında tek seferde birden fazla vites değiştirebilir.

Her zeminde ve her türlü hava koşulunda çekiş. 4MATIC
İsteğe bağlı donanım olarak sunulan 4MATIC dört tekerlekten çekiş sistemi gevşek zeminlerde ve olumsuz hava koşullarında sorunsuz bir sürüş deneyimi sağlar. Mercedes-Benz 4MATIC çekiş sisteminin en yeni kuşağı, alışılagelmiş diferansiyel kilitleri yerine araçla mükemmel şekilde koordineli çalışan elektronik bir sisteme sahiptir. Motor gücünün ön ve arka akslara 45:55 oranında dağıtılması, tüm sürüş koşullarında azami çekişi garanti eder.



Dış Tasarım
C-Serisi'nin dış tasarım konsepti, Mercedes-Benz tasarımının en yeni kuşağına dayanır. Bu, gergin çizgilerin ve cömert, yumuşak yüzeylerin etkin şekilde karşılıklı etkileşimi ile otomobilin olağanüstü teknik yeteneklerini belli eder. Tamponlar, farlar ve kaput gibi yeni tasarımlı gövde parçalarına sahip olan dikkat çekici ön kısım, şimdi daha baskın bir görünüşe sahiptir. Donanım seviyelerine göre sunulan, dikkat çekici bir krom çerçeveye sahip, LED gündüz farlarıı otomobilin dış görünüşüne yeni bir vurgu katar ve daha iyi görülebilme sayesinde güvenliği arttırır. Araç şimdi dört yeni gövde rengi ile sunulmaktadır ve standart donanım olan LED arka aydınlatma grubu heyecan verici bir detaydır.

Kişiselleştirilmiş bir otomobil oluşturmak için değişik ölçülerde ve tasarımlarda, geniş bir alaşım jant yelpazesi otomobilin dinamik ve heyecan verici görünüşünü tamamlar.

İsteğe bağlı donanım olarak alınabilen AMG spor paketi otomobilin sportif özelliklerine hem görsel hem teknik açıdan vurgu yapar. Farklı AMG ön tampon, marşpiyeller ve arka tampon ile AMG spor paketi, C-Serisi'nin dinamik karakterini önemli ölçüde güçlendirir.

İç Tasarım
ELEGANCE ve AVANTGARDE tasarım ve donanım versiyonları, TFT renkli ekran entegre edilmiş kolayca okunabilen bir gösterge paneline sahiptir.

Sürücü mahalli son derece ergonomik bir tasarıma sahiptir. Konforlu koltuklar bütün bir şekilde tasarım konsepti ile uyumludur. Torpido gözünün üzerindeki büyük alüminyum ya da ahşap süs parçaları ve havalandırma çıkışlarında galvanizli süs parçaları ile birlikte kullanılan yeni döşeme malzemeleri ve yeni renk konseptleri iç mekana canlılık sağlar.



C 180 CDI BlueEFFICIENCY, C 200 CDI BlueEFFICIENCY, C 220 CDI BlueEFFICIENCY, C 250 CDI BlueEFFICIENCY ve C 250 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY
Yenilikçi common rail dizel teknolojisinin kullanıldığı 4 silindirli dizel motorlar, verimli ve performanslı bir kullanım sağlar. Önceki seriye kıyasla motorların güçleri %20 ve torkları %25’e varan oranda artarken, CO2 emisyonları %23’e varan oranda azalmıştır.

Güç yelpazesi, C 180 CDI BlueEFFICIENCY’de 120 PS’ten başlayarak C 250 CDI BlueEFFICIENCY’de 204 PS'e kadar çıkmaktadır. Yeni bir dizel motor kuşağının bu temsilcilerinde enjeksiyon basıncı 2000 bar’a çıkarılmış, yanma odaları geliştirilmiş ve hassas enjektörlerle donatılmıştır. Turbo beslemeli olan bu motorlar iki dengeleme miline ve iyileştirilmiş alternatör yönetimine sahiptir.

C 250 CDI BlueEFFICIENCY, sürekli dört tekerlekten çekişli 4MATIC seçeneği ile de sunulmaktadır.

(C 180 CDI BlueEFFICIENCY: Ortalama yakıt tüketimi : 4.8-5.3 litre/100 km, Ortalama CO2 emisyonu: 125-140 g/km; C 200 CDI BlueEFFICIENCY: Ortalama yakıt tüketimi: 4.8-5.3 litre/100 km, Ortalama CO2 emisyonu: 125-140 g/km; C 220 CDI BlueEFFICIENCY: Ortalama yakıt tüketimi: 4.4-5.2 l/100 km, Ortalama O2 emisyonu: 117-136 g/km; C 250 CDI BlueEFFICIENCY: Ortalama yakıt tüketimi: 4.8-5.3 litre/100 km, Ortalama CO2 emisyonu: 125-140 g/km; C 250 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY: Ortalama yakıt tüketimi: 6.4-6.8 litre/100 km, Ortalama CO2 emisyonu: 167-177 g/km)



4 silindirli benzinli motorlar: C 180 BlueEFFICIENCY, C 200 BlueEFFICIENCY ve C 250 BlueEFFICIENCY
C-Serisi için 156 PS gücünde ve 250 Nm maksimum torka sahip C 180 BlueEFFICIENCY, 184 PS gücünde ve 270 Nm maksimum torka sahip C 200 BlueEFFICIENCY ve 204 PS gücünde ve 310 Nm maksimum torka sahip C 250 BlueEFFICIENCY olmak üzere özellikle verimli 4 silindirli modellerden başlayarak çok sayıda benzinli motor seçeneği arasında seçim yapabilirsiniz.

Bu en yeni 4 silindirli motor kuşağının geliştirilmesi sırasında hedeflenen ana konular - daha az yakıt tüketimi ile birlikte daha fazla güç - performanstan hiç taviz vermeksizin izlenmiş ve uygulanan önlemler ve BlueEFFICIENCY teknolojileri sayesinde önceki modellere kıyasla yakıt tüketiminin önemli ölçüde azaltılması mümkün olmuştur. Daha da geliştirilen 1.8 litre hacimli, direkt benzin enjeksiyonlu, değişken supap zamanlamalı ve turbo beslemeli 4 silindirli motor olağanüstü tork ve güç üretiminin yanı sıra zamana uygun şekilde düşük yakıt tüketimine ve emisyonlara sahiptir.

(C 180 BlueEFFICIENCY: Ortalama yakıt tüketimi: 6.4–7.3 litre/100 km, Ortalama CO2 emisyonu: 148–169 g/km; C 200 BlueEFFICIENCY: Ortalama yakıt tüketimi: 6.4–7.2 litre/100 km, Ortalama CO2 emisyonu: 150–168 g/km; C 250 BlueEFFICIENCY: Ortalama yakıt tüketimi: 6.4–6.9 litre/100 km, Ortalama CO2 emisyonu: 150–161 g/km)

6 silindirli benzinli motorlar: C 350 BlueEFFICIENCY ve C 350 4MATIC BlueEFFICIENCY
Rafine güç: C-Serisi'nde - C 350 BlueEFFICIENCY’de ve C 350 4MATIC BlueEFFICIENCY’de kullanılan V6 motorlar, bu özelliğin mükemmel kanıtıdır.
Bu motorlar, sarsıntısız çalışma ve seri hızlanmanın mükemmel bir kombinasyonunu sunar. 370 Nm’ye kadar çıkan azami tork değerlerinin özellikle geniş bir motor devir sayısı aralığında sunulması, her kullanım senaryosunda olağanüstü bir güç rezervi olmasını sağlamaktadır.

V6 motorların diğer bir özelliği, örnek oluşturacak yakıt tüketimleridir. Bu, ihtiyaca göre kademesiz olarak kontrol edilebilen 4 eksantrik mili sayesindedir. Bu, sadece o andaki sürüş durumu için gerekli olan miktarda yakıt kullanılması anlamına gelir. Yakıt tüketimindeki azalma, yanma sürecinin iyileştirilmesi ile birlikte artık tamamen yeni bir hava emiş ve egzoz sistemi, talebe göre kumanda edilen yardımcı üniteler, akıllı alternatör yönetimi ve sistematik olarak uygulanan hafif yapı önlemleri ile sağlanmıştır.

Jet yönlendirmeli direkt enjeksiyonlu benzinli motor 306 PS gücündedir ama yakıt tüketimi önceki model yelpazesinde kullanılan 6 silindirli benzinli motora kıyasla %15 daha azdır (hatta C 350 4MATIC BlueEFFICIENCY’nin yakıt tüketimi %20 daha azdır). Buna karşın otomobilin hızlanması, bir spor otomobil gibidir: Sıfırdan 100 km/h’ye 6.0 saniyede.

Tüm 6 silindirli versiyonlar sadece yakıt tüketimi açısından ekonomik olmayıp sportif çift egzoz boruları ile ilk görüşte fark edilebilirler.

(C 350 BlueEFFICIENCY: Ortalama yakıt tüketimi: 6.8 - 7.0 litre/100 km, Ortalama CO2 emisyonu: 159–164 g/km; C 350 4MATIC BlueEFFICIENCY: Ortalama yakıt tüketimi: 7.4 - 7.6 litre/100 km, Ortalama CO2 emisyonu: 174–178 g/km)



Yürüyen Aksam
Sürüş dinamiği konusunda C-Serisi bir çıta belirlemektedir. Değişken amortisörlere sahip AGILITY CONTROL süspansiyon sistemi, ataklık ile seyir konforunu birleştirir: Amortisörler otomatik olarak kendilerini sürüş durumuna uyarlar. Özellikle bozuk yollarda aracın üstün amortisör etkisi ve stabilizasyonu kendini gösterir.

AGILITY CONTROL spor süspansiyon
AMG spor paketinin bir parçası olan AGILITY CONTROL spor süspansiyon, daha sert bir süspansiyon ayarı ve 15 mm alçaltılmış bir gövde ile birlikte isteğe bağlı donanım olarak sunulmaktadır. Standart AGILITY CONTROL süspansiyona kıyasla bu sistemde yay ve amortisör ayarları daha serttir, bu da aracın yük değişimlerinde hareketlerini azaltarak sürüş stabilitesini iyileştirir. Hıza duyarlı spor direksiyon sisteminin daha direkt olan direksiyon oranı, direksiyon hareketlerinin yola daha seri aktarılmasını sağlamak suretiyle süspansiyon etkisini iyileştirir.

Dinamik yol tutuş paketi
Spor modlu dinamik yol tutuş paketi, isteğe bağlı donanım olarak sunulmaktadır. Bir düğmeye basarak, özellikle konforlu bir sürüş ile heyecan verici şekilde sportif bir süspansiyon arasında seçim yapabilirsiniz. Spor modunu seçtiğinizde amortisör sisteminin sertliği ayarlanıp gaz pedalı tepkisi güçlendirilerek motorun tepkisini daha iyi hissetmeniz sağlanır. Standart modu seçerek olağanüstü sarsıntısız ve konforlu bir yolculuğun keyfini de çıkarabilirsiniz.

Hangi modu seçerseniz seçin elektronik kontrollü amortisör sistemi sürekli olarak kendisini sürüş durumuna ve yol koşullarına uyarlar. Sonuç, daha sarsıntısız ve stressiz bir sürüş, daha fazla sürüş güvenliği ve en önemlisi daha yüksek ataklıktır. Dinamik yol tutuş paketi ayrıca özelikle sportif bir duygu sağlamak için değişik direksiyon tepki karakteristiklerinin kullanıldığı hıza duyarlı, yenilikçi spor direksiyon sistemini içerir.



4MATIC dört tekerlekten çekiş
İster çakıl zeminde, isterse karda veya zorlu rampalarda olsun 4MATIC sistemi çekiş gücünü tüm tekerleklere ve daima tam da o anda gerekli olan noktaya dağıtır.

Özellikle zorlu yol koşullarında, hem yön stabilitesini hem de çekişi arttırmak için elektronik denge programı (ESP®), anti-patinaj sistemi (ASR) ve elektronik çekiş sistemi (4ETS) ile akıllı şekilde karşılıklı etkileşimde bulunur. 4MATIC sürekli dört tekerlekten çekiş sistemi, C 250 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY ve C 350 4MATIC BlueEFFICIENCY için sunulmaktadır.

Kritik durumlarda
2002 yılında Mercedes-Benz PRE-SAFE® sistemini ilk tanıttığında birinci amaç, bir kazanın meydana gelmesinden hemen önceki saniyelerin çoğu zaman boşuna harcanması sorunu ile mücadele etmekti. Mercedes-Benz’in isteğe bağlı bir donanım olarak sunduğu PRE-SAFE® güvenlik sistemi bu süreyi etkin bir şekilde değerlendirebilmektedir.

Kritik sürüş durumlarında PRE-SAFE® araçta bulunanların yaralanma riskini azaltan önleyici güvenlik sistemlerini aktif duruma geçirir. PRE-SAFE®, sürekli olarak ESP® ve BAS da dahil olmak üzere çeşitli sistemlerden gelen sensör verilerini izler ve örneğin aracın önden kayması / arkasını bırakması durumuna veya acil durumda yapılan frenlemelere tepki verebilir.

Sistem, kritik bir sürüş durumu algıladığında kemer gerdiriciler aktif duruma geçirilebilir, elektrikle ayarlanabilen hafızalı ön yolcu koltuğu (isteğe bağlı donanım) çarpışma anı için daha güvenli bir konuma getirilebilir ve sunroof (isteğe bağlı donanım) otomatik olarak kapatılabilir - hepsi de bir saniyenin kesri kadar bir zamanda.

Kaza esnasında
Sunulan çok sayıda yolcu koruma sistemi, bir kaza sırasında yaralanma tehlikesini önemli ölçüde azaltabilir. Örnekler arasında, ön koltuklarda standart bir özellik olan NECK-PRO koltuk başlıkları vardır: Sensör arkadan bir darbe algıladığında birkaç milisaniye içinde koltuk başlığını öne ve yukarıya doğru ittirerek koltuk başlığı ile yolcunun başı arasındaki boşluğu azaltır.

C-Serisi aynı zamanda ön koltuklar için uyarlanabilen kemer gerdiriciler, arkada dış taraflardaki koltuklar için kemer gerdiriciler, sürücü ve ön yolcu için iki kademede açılan hava yastıkları, ön koltuklar için yan hava yastıkları, sürücü için diz hava yastığı ve tüm koltuk sıraları boyunca uzanan perde hava yastıkları ile donatılmıştır. Ayrıca isteğe bağlı olarak arka koltuklar için de yan havayastıkları sipariş edilebilir. Perde hava yastıklarının koruma bölgesi, yan cam alanının neredeyse tamamını kapsar. Yan hava yastıkları ve perde hava yastıkları basınç sensörleri ile kumanda edilir: Bir yandan çarpmada kapı deforme olduğu takdirde gövde panelleri ile kapının iç kısmı arasındaki hava basıncı artışı sensörler tarafından tespit edilerek kumanda sisteminin yan hava yastıklarını ve perde hava yastıklarını tetiklemesi sağlanır.

Önceden tanımlanmış şekilde çok miktarda deforme olup, kaza enerjisini emebilen düzgün gövde yüzeyleri gibi özellikler sayesinde yayalar da korunur.

Kazadan sonra
Kazanın ardından başka zararlar oluşmasını önlemek ve araçta bulunanların kurtarılmasına yardımcı olmak için C-Serisi, kazanın türüne ve şiddetine bağlı olarak çeşitli önlemler alır. Motor otomatik olarak durdurulur ve yakıt beslemesi kesilir. Dörtlü flaşörler ve iç mekandaki acil durum lambaları otomatik olarak yakılır, yan camlar (gerekliyse) biraz açılır ve kapıların kilitleri açılır.





Tüm ölçüler milimetre cinsindendir.
Kimya'nın Mühendisi.



Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Mercedes Logosu bence panjur üstünde pek güzel durmuyor. En güzeli burundaki yıldız ;) Paylaşım için teşekkürler.


Çevrimdışı Tolga58

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 330
    • Puan +14/-2
    • Cinsiyet:Bay
    • Facebook
  • Ad Soyad: Tolga Ç.
  • Marka: Toyota
  • Model: Corolla
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Mercedes Logosu bence panjur üstünde pek güzel durmuyor. En güzeli burundaki yıldız ;) Paylaşım için teşekkürler.
Bence c serisinde hoş durmuyor. En güzel e serisi coupe de duruyor
Kimya'nın Mühendisi.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Onada bakalım :)

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Mercedes Logosu bence panjur üstünde pek güzel durmuyor. En güzeli burundaki yıldız ;) Paylaşım için teşekkürler.
Bence c serisinde hoş durmuyor. En güzel e serisi coupe de duruyor


Çevrimdışı Umur Akkurt

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,476
    • Puan +33/-8
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin
Panjur üstü olan spor oluyor...Ama kaput üstündeki bi resmiyet havası katıyor.


Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
"C-Serisi'nin dinamizmine şahit olun"  yazmış... şahitlik etmek bile bir külfet ister bee... :hasta:



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33