Merhabalar arkadaslar,
Turkiye`de Vtec2 olarak gecen aslinda VTEC lerla alakasi olmayan bir aractir kendileri
Honda Civic 7. jenerasyon ya da es7 olarak bilinir.
Turkiye de sadece 1.6 litre(d16v1 ve d16w7) sedan versiyonu distributorler tarafindan getirilip satisa sunulmustur.
Satisa sunulan bu araclarin bir kisminin montaji Turkiye`de tamamlanmis, bir kismi ise TR`da tamamlanmistir ki iste bu noktada internet efsaneleri yaratilmistir
Japon montajlar soyle iyi TR montajlar boyle iyi seklinde..
Sadece 2005 yilinda Japon montajli araclar TR a giris yapmis ve TR`daki kardeslerine gore bazi donanimsal farklar gostermislerdir. Asagida bu farklara deyinmeye calistim. Atladigim farklar olabilir, eklerseniz sevinirim..
Not: Donanim secenegi olarak yerli ve ithal montaj LS lerin karsilastirilmasi yapilmistir
Japon montajlar sadece gri renkte ithal edildi, yerli montajlarda ise gri de dahil bircok rengi bulabilirsiniz
Japon montajlar sadece LS olarak ithal edildi, yerli montajlarda LS ve ES secenekleri mevcut
Japon montajlar sadece manuel secegi ile ithal edildi, yerli montajlarda manuel ve otomatik sanziman secenekleri mevcut
Japon montajlarda marspiyer yokken , yerli montajlarda bulunmaktadir
Japon montajlarda kapi kollari boyasiz(siyah) iken, yerli montajlarda govde rengi boyalidir
Japon montajlarin pacaliklari yok, ama yerli montajlarda 4 teker pacaliklidir
Japon montajlarda koltuk kafalarinin alti girintili, yerli montajlarin ise duzdur
Japon montajlarda rezistansli yan aynalar mevcut ama yerli montajlarda bu ozellik bulunmuyor
Japon montajlarda yarim stepne kullanildigi icin bagaj daha genis, yerli montajlarda ise normal teker boyutunda stepne var, bu da bagaj alanini daraltiyor
japonlarda kapilar kumanda ile kilitlendiginde sinyaller yanip sonerken yerlilerde bu olmuyor
Aklima gelenler bunlar arkadaslar,
Umarim yararli olmustur merak eden arkadaslara..
Saygilar
RK