E Class

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Tolga58

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 330
    • Puan +14/-2
    • Cinsiyet:Bay
    • Facebook
  • Ad Soyad: Tolga Ç.
  • Marka: Toyota
  • Model: Corolla
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin


E 200 CGI BlueEFFICIENCY ve E 250 CGI BlueEFFICIENCY
E-Serisi verimlilik adına EU 5 standartlarına uyan yeni nesil 4 silindirli motorlarla birlikte sunulmaktadır.

Örneğin, E 200 CGI BlueEFFICIENCY veya E 250 CGI BlueEFFICIENCY motorlarda bulunan doğrudan enjeksiyonlu ve turboşarjlı benzinli motor. Her iki 1.8 litrelik benzinli motor tüketim ve emisyon değerleri konusunda etkileyici rakamlar ortaya koymaktadır. Ayrıca tork, güç ve ses seviyesi alanlarında da en üstün değerleri sağlamaktadır.

E 200 CGI BlueEFFICIENCY 135 kW (184 hp) güç ve azami 270 Nm tork sağlarken, E 250 CGI BlueEFFICIENCY 150 kW (204 hp) güç ve300 Nm azami tork sağlamaktadır. Yakıt tüketimi seleflerine oranla %20 daha düşük bir seviyede seyretmektedir.

(E 200 CGI BlueEFFICIENCY:ortalama yakıt tüketimi: 6.6–7.1 litre/100 km, ortalama CO2 emisyon değerleri: 159–169 gr/km; E 250 CGI BlueEFFICIENCY: ortalama yakıt tüketimi: 7.3 litre/100 km, ortalama CO2 emisyon değerleri: 174 gr/km)[1]

E 350 CGI BlueEFFICIENCY ve E 350 4MATIC BlueEFFICIENCY[1].
Yeni E-Serisi'nin sedan modeli EU 5 emisyon standartlarına uyan 3.5 litrelik bir motorla birlikte sunulmaktadır: Direkt enjeksiyonlu E 350 CGI BlueEFFICIENCY motor nominal 365 Nm tork değeri ve 215 kW (292 hp) güç sağlamaktadır. V6 benzinli model 100 km/saat hıza 6.3 saniyede ulaşmaktadır.

E 350 4MATIC BlueEFFICIENCY seçenek olarak mevcuttur. Bu model port enjeksiyonu ve 4MATIC sürekli tüm tekerleklerden çekiş ile donatılmıştır ve 200 kW (272 hp) güç sağlarken 2400 rpm devir hızında 350 Nm azami torka ulaşır.

(E 350 CGI BlueEFFICIENCY:ortalama yakıt tüketimi: 8.5–8.8 litre/100 km, ortalama CO2 emisyon değerleri: 199–205 gr/km; E 350 CGI 4MATIC BlueEFFICIENCY: ortalama yakıt tüketimi: 9.7 litre/100 km, ortalama CO2 emisyon değerleri: yok) [1]

E 500 ve E 500 4MATIC
Konsantre güç E 500 ve E 500 4MATIC'in 8 silindirli motorları içine sıkıştırılmıştır. Her iki benzinli motor da EU 5 emisyon standartlarına uymakta, 285 kW (388 hp) güç ve 530 Nm tork sağlamaktadır. E 500 100 km/saat hıza 5.2 saniyede erişmektedir.

(E 500:ortalama yakıt tüketimi: 10.9–11.2 litre/100 km, ortalama CO2 emisyon değerleri: 256–261 gr/km; E 500 4MATIC: ortalama yakıt tüketimi: 11.4 litre/100 km, ortalama CO2 emisyon değerleri: yok)



E 200 CDI BlueEFFICIENCY, E 220 CDI BlueEFFICIENCY ve E 250 CDI BlueEFFICIENCY
Mercedes-Benz mühendisleri 4 silindirli dizel motorlar ile ilgili olarak çeviklik ve tüketim değerleri konusunda büyük başarılara imza attı: Bu motorlar %23 oranında daha az yakıt tüketmektedirler.

E-Serisi Sedan için EU 5 emisyon standartlarına uyan, sırasıyla 100 kW (136 hp), 125 kW (170 hp) ve 150 kW (204 hp) güce sahip üç tahrik sistemi mevcuttur.

Enjeksiyon miktarının özellikle hızlı ve doğru ölçümünü mümkün kılan yüksek hassasiyete sahip piezo enjeksiyonlu (E 220 CDI BlueEFFICIENCY ve E 250 CDI BlueEFFICIENCY'de) yüksek basınçlı enjeksiyon sistemi ile birlikte yeni bir iki kademeli turboşarj kullanan bu dizel motorlar daha güçlü, sessiz ve önemli ölçüde daha ekonomiktir.

E 200 CDI BlueEFFICIENCY 360 Nm, E 220 CDI BlueEFFICIENCY 400 Nm ve E 250 CDI BlueEFFICIENCY de 500 Nm gibi görkemli tork değerleri sunarken yalnızca yaklaşık 5.3 litre/100 km yakıt harcamaktadır.

(E 200 CDI BlueEFFICIENCY: ortalama yakıt tüketimi: 5.3 litre/100 km, ortalama CO2 emisyon değerleri: 139 gr/km; E 250 CDI BlueEFFICIENCY: Ortalama yakıt tüketimi: 5.3-6.2 litre/100 km, ortalama CO2 emisyon değerleri: 139-164 gr/km; E 250 CDI BlueEFFICIENCY: Ortalama yakıt tüketimi: 5.3-6.2 litre/100 km, ortalama CO2 emisyon değerleri: 139-164 gr/km)[1]

E 350 CDI BlueEFFICIENCY ve E 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY
6 silindirli dizel motorların etkileyici özellikleri doğru ve kolay çalışma nitelikleri ve düşük yakıt ve emisyon değerleridir.

E 350 CDI BlueEFFICIENCY ve E 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY modelleri EU 5 emisyon standartlarına uymaktadır.

Hafif yapısı ile birlikte ekonomik ve temiz güç sağlamasının bir diğer nedeni de piezo enjektörlerdir. Ayrıca partikül filtresi emisyonlarını azaltmaktadır.

E 350 CDI BlueEFFICIENCY 170 kW (231 hp) ve E 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY de 170 kW (231 hp) güç sağlamaktadır.

(E 350 CDI BlueEFFICIENCY:ortalama yakıt tüketimi: 6.8-7.1 litre/100 km, ortalama CO2 emisyon değerleri: 179-186 gr/km; E 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY: Ortalama yakıt tüketimi: 7.3 litre/100 km, ortalama CO2 emisyon değerleri:yok)



6 vitesli düz şanzıman
Altı vitesli düz şanzıman dört silindirli modellerde, E 200 CGI BlueEFFICIENCY, E 200 CDI BlueEFFICIENCY, E 220 CDI BlueEFFICIENCY ve E 250 CDI BlueEFFICIENCY modellerinde mevcuttur.

5 vitesli otomatik şanzıman
5 vitesli bir otomatik şanzıman Türkiye'de 4 silindirli modellerde standart olarak sunulmaktadır.

7G-TRONIC 7 vitesli otomatik şanzıman
6 ve 8 silindirli modeller standart olarak 7G-TRONIC 7 vitesli otomatik şanzıman ile donatılmıştır.

7G-TRONIC'in yedi ileri vitesi en küçük ve en büyük vitesler arasında daha geniş bir oran dağılımına ve vites değiştirmek için daha küçük aralıklara olanak sağlamaktadır.

Bu şekilde sürekli optimize edilmiş devir seviyesi, daha düşük yakıt tüketimi ve gerçekten fark edilemeyen vites değiştirme işlemi sunmaktadır.

Spor paket ve M moduyla bağlantılı olarak standart donanım DIRECT SELECT ile ellerinizi direksiyondan kaldırmadan vites değiştirmek mümkündür.



Süspansiyon sistemleri ve AIRMATIC
Yeni geliştirilen AIRMATIC havalı süspansiyon ve otomatik amortisör sistemli standart donanım DIRECT CONTROL süspansiyon ile sürüş daha rahat bir hale gelecektir.

Amortisörler otomatik olarak sürüş durumuna kendini uyarlar. Geliştirilen amortisör etkisi ve stabilizasyonu özellikle elverişsiz yol koşullarında daha değerlidir. DIRECT CONTROL süspansiyonu 15 mm alçalma seçeneği (AVANTGARDE donanım yelpazesi ve spor paket ile bağlantılı olarak standarttır) ile birlikte sunulmaktadır.

AIRMATIC hava süspansiyonu otomatik olarak her tekerlek üzerindeki amortisör etkilerini kontrol etmekte ve bu etkileri mevcut yol, yük ve sürüş niteliklerine uydurmaktadır.

Sürücü konfor ve sport ayar arasında elle seçim yapabilir. Sistem gerekli olduğu takdirde, sürücünün kaçınma manevraları yaparken olduğu gibi daha rijit bir seçeneğe kendiliğinden geçiş yapabilir. Otomobil yüksekliği bir düğmeye basarak AIRMATIC vasıtasıyla yükseltilip alçaltılabilir.

Otomobil yolun elverişsiz kısımlarında, daha yüksek sürüş stabilitesi ve daha az hava direnci için otomatik olarak 25 mm yükseltilebilir ve yüksek hızlarda 15 mm alçaltılabilir. Otomobil yüklü olduğu halde bile seviye kontrol sistemi dolayısıyla yerden yükseklik sabit kalır.



THERMATIC ve THERMOTRONIC
THERMATIC otomatik klima kontrolü sürücü ve öndeki yolcu için ısı ve havalandırmayı düzenlemek amacıyla ısı ölçü aletlerini ve sensörlerını kendiliğinden kullanır.

Örneğin ön camda yer alan güneş sensörü güneş ışınlarının yönünü ve yoğunluğunu sürekli olarak ölçer. Orta konsolun arka ucundaki iki hava girişi arka taraftaki konforu artırmaktadır. Torpido gözü de ayrıca soğutulmaktadır.

THERMOTRONIC çok bölgeli otomatik klima kontrolü[1] ile sürücü, öndeki yolcu ve arkadaki yolcular için bireysel kumandalar kullanılarak ayrı sıcaklık seviyeleri ayarlanabilir.

B-kolonundaki hava girişleri ve orta konsolun altındaki ek fan istenen sıcaklığı sağlamak için elle ayarlanabilir. Otomatik modda üç klima stili (DIFFUSE, MEDIUM ve FOCUS) mevcuttur. Bu stilleri kullanarak hava akımını tercihlerinize göre ayarlayabilirsiniz.

[1] V8 motorlar için standart.



Koltuk konforu
E-Serisi için koltuk konforu, ergonomi ve güvenlik konularında en yüksek gereksinimleri karşılamak için tasarlanmıştır.

Güzel hatlara sahip döşemeli standart koltuklar daha sportif sürüşler esnasında bile en elverişli desteği sağlamakta ve uzun yolculuklar sırasında da rahat bir sürüşü mümkün kılmaktadır.

Sürücü ve ön yolcu koltuğu için aktif çok hatlı koltuklar mevcuttur. Bu koltuklar en elverişli şekilde ayarlanabilir ve koltuk yan destekleri otomatik ve dinamik olarak sürüş durumuna uyarlanabilir.

Koltuk mider uzunluğu, koltuk yan destekleri ve bel desteği pnömatik olarak ayarlanabilir. Yedi bölgeli dinamik masaj işlevi ve lüks koltuk başları tarafından ilave konfor sağlanmaktadır.

Koltuklar deri döşeme, koltuk ısıtma ve arka kapılarda güneşlikler içermektedir ve kolçaklar da iki adet entegre içecek tutucusuna sahiptir.



COMAND APS multimedya sistemi
Opsiyonel donanım COMAND APS multimedya sistemi yüksek çözünürlüklü 7 inçlik renkli ekranda tüm önemli bilgileri göstermektedir. Navigasyon, ses sistemi ve telefondan oluşan tüm sistem orta konsolun önüne yerleştirilmiş bir kumanda aracılığıyla çalıştırılabilir.

Mevcut en iyi eğlenceye erişim için CD’ler ve MP3’ler ile birlikte ses DVD’leri ve videoları oynatabilirsiniz.

Ayrıca iPod bağlayabileceğiniz ve merkezi ekran ve kumanda yoluyla rahatça çalıştırabileceğiniz opsiyonel donanım Media Interface de mevcuttur.



Sunroof
Opsiyonel donanım panoramik cam tavan sürüş keyfini tam anlamıyla en üst seviyelere çıkarmaktadır.

Güneş koruması, yana yatırılarak ve iki adet elektronik olarak kumanda edilen güneşlikler tarafından sağlanır. Geliştirilmiş kendiliğinden konumlanan rüzgar deflektörü, panoramik cam tavan açıkken gürültü seviyesini azaltır.
Kimya'nın Mühendisi.



Çevrimdışı Tolga58

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 330
    • Puan +14/-2
    • Cinsiyet:Bay
    • Facebook
  • Ad Soyad: Tolga Ç.
  • Marka: Toyota
  • Model: Corolla
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin


Mercedes-Benz'den entegre güvenlik konsepti
Mühendislerimiz yeni veya geliştirilmiş güvenlik sistemleriyle otomobil güvenliğinin tarihinde yeni bir sayfa açmıştır.

İlave yeni güvenlik sistemlerinin sensörleri yeni E-Serisi için otomobilin çevresini izleyen radar ve kamera teknolojisini içeren algılarla donatılmıştır.

Bu sensörler öndeki araçla arada çok az mesafe kalması durumunda, sürücüyü uyarmakta ve freni harekete geçirmektedir.

Kazasız sürüş hedefine giden yolda diğer bir dönüm noktası da Uyarlanabilir Uzun Far Asistanıdır. Opsiyonel donanım olarak sunulmaktadır ve her durumda yol yüzeyinin en iyi şekilde aydınlatılmasını sağlamaktadır.

Uyarlanabilir Uzun Far Asistanı akan trafikte veya karşıdan gelen araçlar olması durumunda farların otomatikman kamaşma önleyici bir şiddete indirilerek dolaylı bir güvenlik sağlar. Karşı yönden gelen araç geçtiğinde far şiddeti otomatik olarak eski halini alır. Böylece uzun yolculuklarda sürekli far şiddetini ayarlamak durumunda kalmazsınız.



Mercedes-Benz güvenlik konsepti güvenli bir sürüş için sizi birçok önlemle desteklemektedir: Örneğin kumanda ve görüntüleme sistemleri dikkat dağılma durumlarını azaltmaktadır. Ayrıca sürücüyü kritik durumlarda uyarmak ve destek sağlamak için sistemler de bulunmaktadır.

Bu sistemler ADAPTIVE BRAKE fren sistemini içermektedir. Söz konusu sistemin sağladığı avantajlar şunlardır:

- HOLD işlevi: Sistem etkinleştirildiğinde otomobilin, belli bir eğimde, ileri veya geri doğru kaymasını engeller.

- Kuru frenleme işlevi: Islak yol koşullarında kısa frenleme darbeleri fren diskleri üzerinde biçimlenen su katmanını sıyırır ve böylece gerektiği takdirde frenler tam etkiyle uygulanabilir.

- Uyarlanabilir fren lambaları: Bu lambalar bir acil durum esnasında otomobilinizi takip eden trafiği uyarır. Sürücü frene sert bastığı takdirde, normal fren lambasının yerine kırmızı renkli aralıklı sinyal yanıp söner. Ve otomobiliniz tamamen durduğu takdirde uyarı ikaz lambaları devreye girer. Böylece arkadan gelen araçlar fren yaptığınızı daha kısa sürede farkeder.

Bunların yanı sıra E-Serisi için sürücüye destek sağlayan ve kazaları engelleyen veya şiddetini azaltan üstün destek sistemleri de mevcuttur:

- Gece Görüşü Asistanı: Bu opsiyonel donanım sistem hava karanlıkken tüm alanı izleyen bir kızıl ötesi kamera ile çalışmakta ve bunu merkezi ekranda göstermektedir. Ekranda yayalar da görüntülenebilmektedir. İnsanlar, hayvanlar ve diğer nesneler de görüşün yetersiz olduğu durumlarda kolayca tanımlanabilir.

- ATTENTION ASSIST: Birkaç dakika içinde normal sürüş stilinizi analiz eder. Karakteristik varyasyonlara dayanarak ne zaman yorulmaya başladığınızı belirler ve bir mola vermeniz tavsiyesinde bulunur.

- DISTRONIC PLUS. PRE-SAFE® fren özelliğini içeren radar destekli mesafe kontrol sistemi DISTRONIC PLUS zorlu durumlarda sizde daha fazla güvenlik sağlar. Radar yavaş akan trafiği tanımladığında, E-Serisi otomatik olarak frene hafif şekilde basacaktır. Radar normale döndüğünde DISTRONIC PLUS yeniden, önceden seçilmiş olan hıza geri döner.
- Park Asistanı özelliğini içeren PARKTRONIC. Sürücü bu sistemden hem park yeri ararken, hem de park ederken yardım alır. Ses ötesi sensörleri kullanan Park Asistanı bir park alanının yeterince uzun olup olmadığını belirler ve daha sonra direksiyonun yalnızca birkaç hareketiyle park etmek için dönme veya geri gitme hareketlerinde doğru direksiyon noktalarında talimatlar verir.

- Şerit Takip Asistanı[3]: Şerit Takip Asistanı şerit çizgilerini gözlemler ve otomobilinizin çizgisinden istemdışı çıkması durumunu algılar. Direksiyon simidindeki akıllı bir titreşim tekrar rotanıza dönmeniz için uyarı verir.

- Kör Nokta Asistanı: Yolculuk sırasında en tehlikeli olaylardan birisi de kör noktalardır. Arka tampondaki iki radar sensörü yan aynalardaki küçük kırmızı bir üçgen vasıtası ile, olası bir aracın varlığı hakkında sürücüyü uyararak kör noktayı görüntüler.



Tehlike anında
PRE-SAFE® tehlikeleri önceden algılayan ve tedbirleri alan sistemleri içermektedir. Bu sistemler dahilinde emniyet kemerlerinin otomatik olarak gerdirilir ve camlar otomatik olarak kapanır.

Yeni geliştirilen aktif çok hatlı koltukların hava minderleri çarpışma durumunda sürücü ve öndeki yolcuyu daha iyi kavramak için saniyeler içinde şişebilir.

Üstelik, ön yolcu koltuğu hafıza paketi ile donatıldığı takdirde, koltuk yakın bir tehlike tespit edildiğinde olası en güvenli konuma getirilir.

PRE-SAFE® acil frenleme, ani direksiyon manevralarında devreye girmektedir.

PRE-SAFE® isteğe bağlı DISTRONIC PLUS ile bağlantılı olarak bir çarpışma riski algılandığında radar sistemin önlemleri vasıtasıyla etkinleştirilebilir.



Yolcu güvenliği
E-Serisi'nde bir dizi güvenlik sistemi devreye girerek kazaların önlenmesi için yardımcı olmaktadır. Otomobildekilerin korunması, yüksek dayanıklılığa sahip güvenlik yolcu hücresi, darbenin şiddeti ile aynı doğrultuda birçok kademede açılan uyarlanabilir ön hava yastıkları, öndeki yan hava yastıkları, pencere hava yastıkları ve sürücünün tarafındaki diz hava yastığı araçlarıyla sağlanmaktadır.

Bundan başka sürücü ve öndeki yolcu için NECK-PRO çarpışmaya duyarlı koltuk başlıkları mevcuttur: Belirli bir şiddetin üzerindeki arkadan çarpma durumlarında yaylar, otomobilin önündekilerin başlarını erken bir aşamada desteklemek için koltuk başlarını anında yaklaşık 56 mm ileri ve 23 mm yukarı iter. Bu şekilde omurga ve boyun travmaları riskleri önemli ölçüde azaltılabilir.

Aktif kaporta yoldaki diğer aktörlerin korunması için bir güvenlik özelliğidir, yaya ve bisikletlilerin yaralanma riskinin azaltılmasına yardımcı olur. Yayanın yaralanma riskini azaltmak için bir çarpışma durumunda kaputun üstünden yayayı,çok hızlı bir şekilde yukarı doğru açılarak, geri fırlatır.



Kaza sonrası koruma
Entegre güvenlik konsepti kaza sonrasında bozulma ve parçalanmaları önleyecek önlemleri de bünyesinde barındırmaktadır: Örneğin yakıt deposu arka dingilin önündeki korunmuş alanda konumlandırılmıştır ve motor ve yakıt tedariği de şiddetli bir çarpışma sonrası otomatikman durdurulur.

Kazadan sonra gerçekleşebilecek ikinci bir kazayı önlemek için ve kurtarma ekiplerinin kaza geçirmiş otomobili daha kolay bulmasını sağlamak için tehlike ikaz lambaları devreye girer.

Kapı kilitleri kazaya uğrayan kişilerin kurtarılma işlemlerini hızlandırmak için kendiliğinden açılır.



Akıllı Far Sistemi
Opsiyonel Akıllı Far Sistemi E-Serisi'nin en önemli özelliklerinden biridir. Aktif aydınlatma sistemli bi-xenon farlara dayanan bu sistem, kısa far modunda verilen trafik durumuna otomatik olarak uymaktadır.

Akıllı Far Sistemi (ILS) otoyol dışında daha geniş bir aydınlatma sağlarken otoyollarda da önemli ölçüde daha uzun far erimi sunmaktadır.

Uyarlanabilir Uzun Far Yardımcısı ilk defa yeni E-Serisi'nde sunulmaktadır. Bu sistem yayaların, bisikletlilerin ve engellerin daha erken tespit edilmesine imkan vermektedir.

Ayrıca yolu kullanan diğer insanların gözlerindeki kamaşma etkisini azaltmakta ve yol aydınlatmasını elverişli hale getirmektedir.

Kamera yardımıyla far yükseklik ayarı ve uzun farlar sürüş durumu ve önde bulunan sürücülere bakılmaksızın yolun aydınlatılabileceği şekilde düzenlenmektedir.

Yolda başkaları tespit edilmediğinde uzun farlar kendiliğinden devreye girer.

Akıllı Far Sistemi ayrıca geliştirilmiş sis lambalarını, aktif aydınlatma işlevini ve viraj aydınlatma işlevini de bünyesinde barındırmaktadır.

Böylece aydınlatma teknolojisindeki tüm son gelişmeleri birleştirmekte ve akşam ve gece sürüşleri için aktif güvenlikte yeni bir dönüm noktası oluşturmaktadır.



E-Guard
Konu özel koruma ve özel güvenlik olunca Mercedes-Benz Guard seksen yıldır standartları belirlemeye devam etmektedir. Eşsiz entegre koruma prensibi sayesinde her Mercedes-Benz Guard tamamen yeniden tasarlanmıştır.

Bu özel koruma E-Serisi yalnızca bir Mercedes-Benz'e uygulanan tüm kalite testlerini geçmekle yetinmemekte, ayrıca VR 4 direnç sınıfının yüksek standartlarına da uymaktadır.

Üstelik, standart donanım MOE run-flat lastikler ve yüksek dayanıklılığa sahip ve en yüksek görsel kaliteyi temin eden kırılmaya dayanıklı cam, E-Guard'ı ayrı bir sınıfa koymaktadır. Tıpkı ilave ağırlığı çekmek için tasarlanan elektronik kumanda sistemlerinin ve frenlerin ve özel olarak takviye edilmiş süspansiyon aksamlarının yaptığı gibi.

Beş koltuklu olarak tasarlanan E-Guard iç kısımda geniş bir alan ve Mercedes-Benz'den beklediğiniz konforu sağlamaktadır.

Mercedes-Benz Guard özel zırhlı koruma



Dış tasarım
18 inç 6 çift kollu AMG hafif alaşım jantlar ve sportif bir süspansiyon düzenine sahip AMG spor paketiyle E-Serisi otomobillerin sportif yönünü takviye edin.

Spor paket, teknik yönden daha alçak şasi ve delikli ön disk frenler yanında Mercedes-Benz yazılı ön fren kaliperleriyle imzasını atmaktadır. Bu özellikler yalnızca son derece sportif görünmekle kalmayıp kullanıldığında üstün fren performansı sunmaktadır.



İç tasarım
İç mekan da spor paket ile sportif bir görünüm kazanmaktadır. Sürücü ve ön yolcu mükemmel yanal dengeye sahip koltuklara oturacaklardır. Koltuklar standart olarak siyah dinamik mikro fiber /ARTICO suni deri döşemelidir. Ayrıca koltuklar ve kapılardaki kollar ve orta konsol açık ve kontrast yaratan renkte çift üst dikişe sahiptir. Düz vites değişimleri için DIRECT SELECT vites kollarına sahip (yalnızca otomatik şanzıman için) AMG 3 kollu spor direksiyon simidi ve kauçuk çivili fırçalanmış paslanmaz çelik pedallar da otomobile sportif bir duygu katmaktadır.

(Alıntıdır)
Kimya'nın Mühendisi.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
2001-2006 Hyundai Elantra'nın esinlendiği Araç...


Çevrimdışı Tolga58

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 330
    • Puan +14/-2
    • Cinsiyet:Bay
    • Facebook
  • Ad Soyad: Tolga Ç.
  • Marka: Toyota
  • Model: Corolla
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
2001-2006 Hyundai Elantra'nın esinlendiği Araç...
Evet benziyor
Kimya'nın Mühendisi.



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33