Favorit Özellikleri

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
SKODA Favorit 136 L (1989 - 1990)

Hatchback/5 kapılı - 62 beygir - C Segmenti binek araç - 1300cc - Benzinli
13" Tekerlekler - 4 Silindirli - Bagaj 215 litre







Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
bakımlıları hala öyle :) kar demez kış demez basar gidersin. eski toprak

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Heyt be ne arabaydı ama bunlar keçi gibi tırmanır kolay kolayda yolda bırakmaz sağlam arabalar :) :)


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG

Çevrimdışı Umur Akkurt

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,476
    • Puan +33/-8
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin
Bu arabayı benden dinleyeceksiniz ozaman   Accent admireden önce 94 ün en son üretimi olan GLX serisinde 4 sene bindik bodrum izmir didim izmir yol yaptık.Yakıt olarak çok ekonomik arabalar bizde geçirdigi zaman içinde hiç sorun çıkarmadı.Bizden sonrada zaten amcam aldı o kullandı.Amcamdan sonra babamın arkadaşı aldı.Babamın arkadaşından sonra diger arkadaşı aldı yani öyle bi arabaydı.  Bizdeki 175 binde idi ön takım amortisörler 0 taklmıştı.Motoru şanzıman sandık şekilde alınmıştı.Yani o modelde binilecek en temiz arabaya biniyorduk. bizde bi akrabamızdan almıştık favoriti.


Favoritin 94 son üretiminde sanayicinin bize dedigi döşemeler farklı oluyormuş.Ordan anlaşılıyormuş.Ne zman sanayiye gitsek arabaya bi talip çıkıyordu....

Plaka veriyimde belki bi gören olur.Şöförlük ögrenmek içinde ideal araçlardır.  06 ALJ 30 du enson degişmediyse...Hep bi şekilde biyerlerde karşıma çıkıyor


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Bizim Emre'nin Tofaş Kartal anıları gibi desene. Favorit'in hayatında ayrı bir yeri var ;)

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Bu arabayı benden dinleyeceksiniz ozaman   Accent admireden önce 94 ün en son üretimi olan GLX serisinde 4 sene bindik bodrum izmir didim izmir yol yaptık.Yakıt olarak çok ekonomik arabalar bizde geçirdigi zaman içinde hiç sorun çıkarmadı.Bizden sonrada zaten amcam aldı o kullandı.Amcamdan sonra babamın arkadaşı aldı.Babamın arkadaşından sonra diger arkadaşı aldı yani öyle bi arabaydı.  Bizdeki 175 binde idi ön takım amortisörler 0 taklmıştı.Motoru şanzıman sandık şekilde alınmıştı.Yani o modelde binilecek en temiz arabaya biniyorduk. bizde bi akrabamızdan almıştık favoriti.


Favoritin 94 son üretiminde sanayicinin bize dedigi döşemeler farklı oluyormuş.Ordan anlaşılıyormuş.Ne zman sanayiye gitsek arabaya bi talip çıkıyordu....

Plaka veriyimde belki bi gören olur.Şöförlük ögrenmek içinde ideal araçlardır.  06 ALJ 30 du enson degişmediyse...Hep bi şekilde biyerlerde karşıma çıkıyor


Çevrimdışı Umur Akkurt

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,476
    • Puan +33/-8
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Benzin
Ne diyon abi Kısmet olursa İlk arabam bitane blackline favorit olacak. Kullanımı enteresan zevkli araba eski ile yeni arası geçiş 2 tarafdada bezi var :) galiba onu seviyorum.



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33