Ford Fiesta 2017

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Ford Fiesta 2017 Foto galeri























Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Bu arabayla ilgili kötü bir noktaya değinmek istiyorum. Depo kapağında kilit yok. Yani kötü niyetli insanlar benzini yada mazotu çekebilir. Yada deponun içine başka bir sıvı doldurabilir. Hele ki açık otoparklarda, apartman veya sitede oyun oynayan çocuklar depoya yabancı cisim atabilir. Çok saçma bir özellik. Hatta özellik falan değil, baştan sona saçmalık.


Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
birlikte incelemiştik. Heryere baktık ama en ufak bir güvenlik emaresi bulamadık. 80.000 e araba alıyosun 10 liralık kilit mekanizması yok...kıyamet alametleri bunlar


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Birde şöyle bir riskte var. Mesela depo girişinde çekvalf var, o çekvalf benzin tabancasıyla açılıyor, benzin tabancasını geri çekince yerine tam oturuyor. Eğer parmakla içeri itersen açık kalıyor. Depo doluyken o çekvalf yarı kapalı kalırsa, ki bunu tecrübe ettim biliyorum. Depodaki benzin, kapaktan akıyor. Depo yarıdayken akmıyor ama 3/4 ve üstü dolulukta, virajlarda benzin akıtıyor. Bu durum öncelikle büyük bir güvenlik tehdidi. Sonrasında ise ekonomik kayıp. Çok basit bir kilit mekanizması yapılacakken, yakıt uyumluluk bilmem ne gibi şeyleri bahane edip, o kilidi iptal etmek saçmalığın daniskası olmuş.

Ayrıca bir dezavantajı daha var, oda dış aynalar yetersiz. Kör nokta alanı çok büyük. Yani 1,5 otomobili göremeyecek kadar hemde. Ben bunu kendi yöntemimle çözdüm. İç dikiz aynasını sağ arka yolcu camını görecek kadar sağa çevirdim. Arkayı kontrol etmek için boynumu biraz sağa çekiyorum ama olsun. Sağ taraftaki kör nokta daha tehlikeli.

Otomatik kararan dikiz aynası ise felaket. Dışarıda yağmur yağarken, iç dikiz aynasının hiçbir fonksiyonu kalmıyor maalesef. Yandan yansıyan ışıktan bile kararıyor. Zaten arka camların hepsi renkli. Simsiyah... Birde ayna kararıyor, üstüne birde yağmur... Kapalı kutunun içinde kaderinizle baş başa kalıyorsunuz.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
birlikte incelemiştik. Heryere baktık ama en ufak bir güvenlik emaresi bulamadık. 80.000 e araba alıyosun 10 liralık kilit mekanizması yok...kıyamet alametleri bunlar


Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
Bu senin yazdıklarını Milyon dolarlık ford mühendisi ahmaklar düşünememiş. Ford yetkililerinin bu incelemeyi okuyup ders çıkarması lazım. Herşeyin mekanik olanı güzel.. Yağmur sensörü, otomatik klima en son tercih edeceğim teknolojiler.. Kuru camla seyir halindesin cama 1 damla su geliyor silecek cayır cayır çalışıyor . seninde için kıyılıyor.. Otomatik klimada tamamen gereksiz.. kışın sıcak konumu aç yazın soğuk konumu .ya ayağa ver sıcağı ya cama ver. manuel kullanacaksınki bütün kontrol sende olacak..makinaya bırakırsan işin iş. şahsen ben otomatik hiçbir şeyi beğenmiyorum. buna vites dahil. 3. vitesle çıkacağım rampada araç birden 2 ye düşüp bağırmaya başlıyor.. kalayı basıyorum tabi kim dedi sana 2 ye al vitesi diye.. şanzumanla aramda soğuk rüzgarlar esiyor bu aralar. :(


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Otomatik silecek mantığı bence de hatalı. Su damlası algılama sensörü 1 tane olunca, silgiler alakasız zamanlarda kuru cam üzerinde gezinip duruyor. Ben otomatik sileceği kapalı tutuyorum. Gerek görürsem kendim açıyorum. Ama otomatik far kesinlikle lazım. Otomatik şanzıman için ford'un şanzımanına çalışma prensibi bakımından sözüm yok ama aşırı derecede yakıt tüketiyor. Hele hele Powershift modunda, resmen benzini lıkır lıkır içiyor. Bir olumsuz yanı da şu, otomatik benzinli arabada bu kadar gürültülü çalışıyorsa, dizel otomatikte gürültü seviyesini hayal edemiyorum doğrusu. Şimdi yeni jenerasyon Türkiye pazarına giriş yapan Fiesta'ların motor hacmi 998 cc  ve 85 beygir. Şunu açık ve net söyleyebilirim, şu anda kullandığım araç 105 beygir. Bu güç bile bence yetersiz! Bu arabaların en az 130 beygir olması gerekiyor. Kaldı ki düşürdüler 85 beygire...

Sırf fiyatı alınabilir kılmak için, iç tavan el tutamaklarını iptal etmişler. Motor karter koruma sacını iptal etmişler. Otomatik katlanan aynaları iptal etmişler. Arka koltuk 120V portunu iptal etmişler. Arka koltuk orta sıranın kafalığını iptal etmişler. Ki bu araç ruhsatta 5 kişilik olarak görünüyor. Ama 4 kafalık var. 5. kişinin canı çıksın demiş. Bagaj açma tuşu var ama basit bir yay mekanizması atmamış. Halbuki o kadar kolay ki. Millet kendisi modifiye edip koyuyor o yayı. Yazık, dünyanın parası veriliyor bu arabalara ama demirine para veriliyor.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Bu senin yazdıklarını Milyon dolarlık ford mühendisi ahmaklar düşünememiş. Ford yetkililerinin bu incelemeyi okuyup ders çıkarması lazım. Herşeyin mekanik olanı güzel.. Yağmur sensörü, otomatik klima en son tercih edeceğim teknolojiler.. Kuru camla seyir halindesin cama 1 damla su geliyor silecek cayır cayır çalışıyor . seninde için kıyılıyor.. Otomatik klimada tamamen gereksiz.. kışın sıcak konumu aç yazın soğuk konumu .ya ayağa ver sıcağı ya cama ver. manuel kullanacaksınki bütün kontrol sende olacak..makinaya bırakırsan işin iş. şahsen ben otomatik hiçbir şeyi beğenmiyorum. buna vites dahil. 3. vitesle çıkacağım rampada araç birden 2 ye düşüp bağırmaya başlıyor.. kalayı basıyorum tabi kim dedi sana 2 ye al vitesi diye.. şanzumanla aramda soğuk rüzgarlar esiyor bu aralar. :(


Çevrimdışı Arda Çeliktenli

  • FO-Usta Üye
  • *
    • İleti: 1,124
    • Puan +29/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
    • FORUMOTOMOBİL
  • Ad Soyad: Arda Çeliktenli
  • Marka: Opel
  • Model: Corsa Swing
  • Model Yılı: 2000
  • Yakıt Tipi: Benzin
FORDU NEDENSE SEVEMEDİM. KUSURA BAKMAYIN FORD'ÇULAR  :muzik: :muzik:
OPEL ''Wir Leben Autos''



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33