Forum Otomobil, Otomobil Forumu
Otomobil Marka ve Modelleri => RENAULT => Tüm Markalar => Markalara Göre Otomobiller => Fluence => Konuyu başlatan: FO-Admin - 07 Ekim 2015, 10:44
-
Renault Fluence Nasıldır?
Fluence nasıldır?
Renault Fluence
Renault Fluence 1.5 dCi dizel, 1.6 benzinli, 1.6 dCi dizel ve 2.0 Benzinli motor tipleri ile birlikte donanım isimleri olarakta
1.5 dCi dizel model altında
- Authentique
- Bold Edition
- Business
- Dynamique
- Elegance
- Expression
- Extreme
- Extreme Edition
- Icon
- Joy
- Privilege
- Touch
1.6 benzinli model altında
Authentique
- Bold Edition
- Business
- Dynamique
- Expression
- Extreme
- Icon
- Joy
- Privilege
- Touch
1.6 dCi dizel model altında
- Icon
2.0 benzinli model altında
- Sportway
Yukarıdaki motor tipi ve alt modeller Fluence'a aittir ve satışı yapıldığı ülkelere göre farklılık gösterebilir.
Teknik Özellikleri bakımından Renault Fluence 1.5 dCi (Dizel) Icon donanım ismi ile 2013 - 2016 Model yılına kısa bir teknik bilgiyi paylaşalım;
Motor hacmi : 1500cc
Yakıt tipi : Motorin
Kasa tipi : 4 kapılı Sedan
Yakıt sarfiyatı : Şehir içi :5,3 lt - Otoban/Sürekli yol : 4 lt (100km'deki tüketim)
Motor gücü : 90 Beygir
0-100 km ivmelenme süresi : 13 saniye
Araç segmenti : C
Koltuk sayısı : 5
Net ağırlık : 1346 kg.
Taşıma kapasitesi : 425 kg
Silindir sayısı : 4
yakıt deposu : 60 Litre / Dizel
Lastik çapı : 15"
Maksimum hız : 180 km/h
Tork : 200 Nm
Bagaj hacmi : 530 Litre
-
Araç hakkında olumlu olarak değerlendirilebilecek olan hususlar, öncelikle geniş aileler için oldukça uygun. 530 Litre bagaj hacmine sahip sedan ve dizel olması, hem iç hacim olarak hemde yakıt tüketimi olarak bence ideal bir otomobil. 200 Nm tork'a sahip olması bence yeterli. Üst hız limiti ve taşıma kapasitesi ile kıyaslama yapacak olursak, hem şehir içinde kullanım için hemde şehirler arası ulaşımda ideal bir otomobil. Tabi ki bu bir eksi olarak düşünülmemeli ama aracın 0-100km ivmelenmesinin 13 saniye olması benim için uygun değil. Kişisel bazda değerlendirilmesi gereken bir konu. Ayrıca üst hız limiti de düşük demekte yanlış olabilir. Sonuç itibarı ile bu aracı almayı düşünen insanların ralli veya oto sporları ile ilgileniyor ise farklı modellere bakmaları tavsiye edilir. Şahsen aracı deneme fırsatım olmadı fakat filo otomobili olarak tanıdığım bu aracın ticari amaçla kullanılıyor olması ekonomik olduğuna işarettir.
-
Filo için kullananlar araçtan çok memnun değil plastik kalitesi işçilik yol tutuş hızlanma son hız gibi konularda şikayetçiler ancak bunlar filo araçlarının genelde boş model olmasından kaynaklandığını düşünüyorum. 105 bg lik dizel versiyonunun privilege yada touch modeli çok tatmin edecektir. hem işçilik hem konfor hem kalite anlamında. Güzel ve benimde beğendiğim bir araç. Aileler için ideal.
Araç hakkında olumlu olarak değerlendirilebilecek olan hususlar, öncelikle geniş aileler için oldukça uygun. 530 Litre bagaj hacmine sahip sedan ve dizel olması, hem iç hacim olarak hemde yakıt tüketimi olarak bence ideal bir otomobil. 200 Nm tork'a sahip olması bence yeterli. Üst hız limiti ve taşıma kapasitesi ile kıyaslama yapacak olursak, hem şehir içinde kullanım için hemde şehirler arası ulaşımda ideal bir otomobil. Tabi ki bu bir eksi olarak düşünülmemeli ama aracın 0-100km ivmelenmesinin 13 saniye olması benim için uygun değil. Kişisel bazda değerlendirilmesi gereken bir konu. Ayrıca üst hız limiti de düşük demekte yanlış olabilir. Sonuç itibarı ile bu aracı almayı düşünen insanların ralli veya oto sporları ile ilgileniyor ise farklı modellere bakmaları tavsiye edilir. Şahsen aracı deneme fırsatım olmadı fakat filo otomobili olarak tanıdığım bu aracın ticari amaçla kullanılıyor olması ekonomik olduğuna işarettir.
-
Sinan bir Renault kullanıcısı olarak senin yorumun önemliydi. Teşekkür ederiz. +1 :iyi:
Filo için kullananlar araçtan çok memnun değil plastik kalitesi işçilik yol tutuş hızlanma son hız gibi konularda şikayetçiler ancak bunlar filo araçlarının genelde boş model olmasından kaynaklandığını düşünüyorum. 105 bg lik dizel versiyonunun privilege yada touch modeli çok tatmin edecektir. hem işçilik hem konfor hem kalite anlamında. Güzel ve benimde beğendiğim bir araç. Aileler için ideal.
Araç hakkında olumlu olarak değerlendirilebilecek olan hususlar, öncelikle geniş aileler için oldukça uygun. 530 Litre bagaj hacmine sahip sedan ve dizel olması, hem iç hacim olarak hemde yakıt tüketimi olarak bence ideal bir otomobil. 200 Nm tork'a sahip olması bence yeterli. Üst hız limiti ve taşıma kapasitesi ile kıyaslama yapacak olursak, hem şehir içinde kullanım için hemde şehirler arası ulaşımda ideal bir otomobil. Tabi ki bu bir eksi olarak düşünülmemeli ama aracın 0-100km ivmelenmesinin 13 saniye olması benim için uygun değil. Kişisel bazda değerlendirilmesi gereken bir konu. Ayrıca üst hız limiti de düşük demekte yanlış olabilir. Sonuç itibarı ile bu aracı almayı düşünen insanların ralli veya oto sporları ile ilgileniyor ise farklı modellere bakmaları tavsiye edilir. Şahsen aracı deneme fırsatım olmadı fakat filo otomobili olarak tanıdığım bu aracın ticari amaçla kullanılıyor olması ekonomik olduğuna işarettir.
-
Astrada karar kılmadan önce bakmıştık. Paramız yetmemişti. Şirket arabası gözüyle bakıyorum. Daha kullanan aileye rastlamadım.
-
Oyak üyesi askeri personele 2014 model fluence 9600 tl indirimle satılıyordu. Ondan çok görüyorum ben demek ki :D
-
Astrada karar kılmadan önce bakmıştık. Paramız yetmemişti. Şirket arabası gözüyle bakıyorum. Daha kullanan aileye rastlamadım.
Demek sana denk gelmemiş Hüseyin. Engelli plakalı gördüğüm hususi bir araç var, trafiktede denk geliyor. Genellemek doğru olmaz bence.
-
Binmiştim Fluence'e... O günden beri bu arabanın Megane 2'den farksız olduğunu düşünüyorum... Ayrıca 0 fiyatları da uygun değil... Sadece az yakıt ve parça fiyatı için mi alıyor millet anlamıyorum...
"Bizi yükselten dinimize karşı duyduğumuz büyük aşktır."
Sultan II.Abdülhamid Han Hazretleri
-
Binmiştim Fluence'e... O günden beri bu arabanın Megane 2'den farksız olduğunu düşünüyorum... Ayrıca 0 fiyatları da uygun değil... Sadece az yakıt ve parça fiyatı için mi alıyor millet anlamıyorum...
"Bizi yükselten dinimize karşı duyduğumuz büyük aşktır."
Sultan II.Abdülhamid Han Hazretleri
Nedim kardeşim, bende o izlenime kapılıyorum. Ama benim tahminim şu yönde, Renault fiyat çıtasını yükselterek kendi grubundaki Dacia'nın piyasada yayılmasını amaçlıyor gibi geliyor bana. Belkide yanılıyorumdur ama farkındaysan trafikte Dacia sayısı giderek artıyor. Bir denge bulana kadar Renault bu stratejiyi bence kullanıyor olacak.
-
Olabilir abi... Fakat bu fiyata satmaması gereken Fluence yine satıyor... Milleti anlamak zor...
Binmiştim Fluence'e... O günden beri bu arabanın Megane 2'den farksız olduğunu düşünüyorum... Ayrıca 0 fiyatları da uygun değil... Sadece az yakıt ve parça fiyatı için mi alıyor millet anlamıyorum...
"Bizi yükselten dinimize karşı duyduğumuz büyük aşktır."
Sultan II.Abdülhamid Han Hazretleri
Nedim kardeşim, bende o izlenime kapılıyorum. Ama benim tahminim şu yönde, Renault fiyat çıtasını yükselterek kendi grubundaki Dacia'nın piyasada yayılmasını amaçlıyor gibi geliyor bana. Belkide yanılıyorumdur ama farkındaysan trafikte Dacia sayısı giderek artıyor. Bir denge bulana kadar Renault bu stratejiyi bence kullanıyor olacak.
"Bizi yükselten dinimize karşı duyduğumuz büyük aşktır."
Sultan II.Abdülhamid Han Hazretleri
-
dış görünüş olarak çok hoşuma giden fakat içine binince hayal kırıklığına uğradığım bir araç.
-
İlk zamanlar dış görünüşü bana balon gibi geliyordu... Yeni araçlar da bu hale gelince gözüm alıştı...
dış görünüş olarak çok hoşuma giden fakat içine binince hayal kırıklığına uğradığım bir araç.
"Bizi yükselten dinimize karşı duyduğumuz büyük aşktır."
Sultan II.Abdülhamid Han Hazretleri
-
:) Haklısın, bugün Broadway'in 2. el fiyatlarından da anlaşılıyor zaten ;)
Olabilir abi... Fakat bu fiyata satmaması gereken Fluence yine satıyor... Milleti anlamak zor...
Binmiştim Fluence'e... O günden beri bu arabanın Megane 2'den farksız olduğunu düşünüyorum... Ayrıca 0 fiyatları da uygun değil... Sadece az yakıt ve parça fiyatı için mi alıyor millet anlamıyorum...
"Bizi yükselten dinimize karşı duyduğumuz büyük aşktır."
Sultan II.Abdülhamid Han Hazretleri
Nedim kardeşim, bende o izlenime kapılıyorum. Ama benim tahminim şu yönde, Renault fiyat çıtasını yükselterek kendi grubundaki Dacia'nın piyasada yayılmasını amaçlıyor gibi geliyor bana. Belkide yanılıyorumdur ama farkındaysan trafikte Dacia sayısı giderek artıyor. Bir denge bulana kadar Renault bu stratejiyi bence kullanıyor olacak.
"Bizi yükselten dinimize karşı duyduğumuz büyük aşktır."
Sultan II.Abdülhamid Han Hazretleri
-
dış görünüş olarak çok hoşuma giden fakat içine binince hayal kırıklığına uğradığım bir araç.
Balon? :D :D Yahu Hamit :D sesli güldüm :D
-
çok hojdur ama banane Dememek için kendimi zor tutuyorum :D
-
İlk zamanlar dış görünüşü bana balon gibi geliyordu... Yeni araçlar da bu hale gelince gözüm alıştı...
dış görünüş olarak çok hoşuma giden fakat içine binince hayal kırıklığına uğradığım bir araç.
"Bizi yükselten dinimize karşı duyduğumuz büyük aşktır."
Sultan II.Abdülhamid Han Hazretleri
araç küçük dokunuşlarla çok yakışıklı olabiliyor.dış görünüş olarak çok hoşuma giden fakat içine binince hayal kırıklığına uğradığım bir araç.
Balon? :D :D Yahu Hamit :D sesli güldüm :D
abi onu ben demedim ama :siritan: :siritan: :siritan:
-
çok hojdur ama banane Dememek için kendimi zor tutuyorum :D
:D
-
Arkadaşlar çalıştığım iş yerinde en dolusu vardı araçların içi çok kötü, belli yerden sonra her yerinden ses gelmeye başlıyor. Viraj da yatıyor, ses alıyor.
Keyif vermiyor açıkcası
-
Yorum için teşekkürler Sefa
Arkadaşlar çalıştığım iş yerinde en dolusu vardı araçların içi çok kötü, belli yerden sonra her yerinden ses gelmeye başlıyor. Viraj da yatıyor, ses alıyor.
Keyif vermiyor açıkcası
-
Bu beni yeterince bilgilendirdi.
Bkz: https://www.youtube.com/watch?v=F8-Ay-DWKsI