08 Hyundai Accent Era 1.5 CRDi İnceleme = Road Runner

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Kamikaze

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 242
    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Doğukan
  • Marka: Peugeot
  • Model: 607
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin


Montaj evresi ;





Yağ kaçağı olan sol ön amortisörümüz.



Montaj bitimine yakın ;


Vee süpriz  ön ve arka kısımdaki motor takozları meftah olmuşlar kabin içerisinde ki vibrasyonun sebebi ortaya çıkmış oldu.



Montaj öncesi ;


Montaj sonrası ;


İşlem sonrası kısa bir test sürüşünün ardından  rot ve dört tekere yapılan balans işlemi ;



Fabrikasyon yaylarımız ;


Değişim sonrası yaşanılan farklılıklar ;

# Yol tutuşu ciddi miktarda arttı
# Karoser üzerinde ki gevşeklik büyük miktarda toparladı
# Şiddetli rüzgarlı havalarda ki savrulmalar %60 civarında azaldı.
# Yana yatmalar medeni bir hale geldi
# Özellikle ilk kalkışlarda daha seri hale geldi
# Çukurlardan geçerken ön takımdan gelen lokurtu sesleri tamamiyle ortadan kalktı
# Frenlemede hissedilir bir fark oldu.

12# Kronik sorun olan 2. viteste silkeleme sorunu bizzat kendim yaşamış oldum , otomobil ruh sahibi sonuçta sarsması gayet normal. Bu durum tam olarak şöyle sanki yakıtı bitmeye yakın bir araba can havliyle gitmeye çalışır ya bu yaşanılan rahatsızlık tam olarak öyle.

Bende Antalya'ya yolum düşmüşken servise kadar giderek ilgili parçayı 40 liraya temin ettim.



Montajı oldukça kolay olduğu için kendim yaptım.
Not : Dikkat edilmesi gereken şey alt ve üst kısımda bulunan vidaların konumunu iyi ayarlayın yoksa otomobilin gidişinde bile farklılık oluyor.

Fabrikasyon konumu yinede paylaşıyorum ;


Üzerinden çıkan debriyaj müşürü ;



Sonuca gelirsek otomobil beni sarsmaktan vazgeçti ve herşey normale döndü, kısaca sorun çözüldü. :)

13# Ve ilk kazamı yapmış bulundum , tamponu kaldırıma vurdum.
Sol köşe tamamiyle kurulduğu için yeni tampon ve hava filtresine kutusuna revize edilmiş hava gönderen Rezanatör adlı parçayı sipariş ettim.
Birde hazır fırsat yakalamışken ikinci bir işten kurtulmak için berbat durumda olan sis farlarını yenilemedim.

Rezanatör ;


Anlatmak istediğim sis farlarımız ;




Ayrıca tampon orjinal ürün olup sadece 125 lira , sis farlarının çifti 200 lira hesabı siz yapın.

Elime ulaşan tamponun astar ve boyama işlemi yapılırken ;



O kadar zahmete giripte aslında fabrikasyon var olması gerek fakat benim aracımda muhtemelen kırıldığı yada koptuğu için mevcut olmayan ön tampon lipini de sipariş etmiştim onunda montajını yaptırdım.



Montaj evresi ;




14# Kendi başıma düşük maliyetli pasta cila işine giriştim ve felç olup 3 gün evden çıkamadım.
Tüm arabayı ovalayarak dolaşmam 2 saatimi aldı ve kollarım tutmayacak kıvama geldi.

Hepsiburada.com üzerinden aldığım efsane ürünler.



Resimde görünen kapı kollarının zemin kısmında ki boya çizilmesin diye aldığım şeffaf folyo hiçbir işe yaramadı , almayın onu.

O kadar uğraştan sonra ne gibi farklar oldu ;

# Arkadaşım biraz daha parladı
# Ufak tefek çizikler içerisinde ki tiner bazlı madde sebebiyle kayboldu
# Başkada hiçbir fark olmadı
Kısaca polisaj makinesi bu işler için şart, elle olmuyor arkadaşlar.

15# Bize içeride masaj etkisi yaptıran, ruhunu çoktan teslim etmiş motor takozlarını yenilemeye karar verdim ve efsane parçacı Mürsel Abi'yi aradım , fiyatları müthiş pahalı olsada (2x 220 lira) almak mecburiyetinde olduğum için her iki çifti de sipariş ettim.

Ürünler kısa sürede elime ulaştı.

Ön alt kısımda ki motor takozu ;





Arka alt kısımda olan piyasada şanzıman takozu olarakta geçen motor takozu ;






Fazla vakit kaybetmeden montajını yaptırdım.

Üzerinden çıkan motor takozu kauçuk kısımların içerisinde epey bir çatlama var.




Ayrıca bu arada ön salıncakların her ikisinde de kauçuk kısımlarda aşınmalar olduğunu gözlemledik , onlarında değişimş yapılması gerekli hale geldi.
# Zaten son zamanlarda sert frenajlarda araba sağa çekmeye başlamıştı , bende motor takozlarına bağlamıştım ama asıl sebep salıncaklar çıktı.

Değişim sonrası sonuca gelirsek ;

# İç mekanda hakimiyet kurmuş olan titreşim (vibrasyon) ortadan kalktı, kendine geldi araba.
# Gaza basıp çekmelerde hareket eden vites topuzu yerinde durmayı öğrendi , kerata işte.
Not ; Araba herşeyiyle atan bir kalbim var diyor değilmi ? :D
# Arabanın ön düzenine binen yük azaldı , bunu konfor artışından anlayabildim.
# İlk kalkış daha net hale geldi.
# Birde yakıt tüketimi düştü, şaka şaka. :)

16# 7 sene boyunca hizmet vermiş savaş gazisi fabrikasyon aküsü sonunda öldü , bende Hyundai marka akülere gösterilebilecek saygı neticesinde servisten akü aldım.
Ek bilgi ; Aracımın üzerinden çıkan akü 70 A , servis danışmanı ile 210 liraya 70 A Hyundai marka akü için anlaştık ama onlar bana 68 A akü verdiler , bu işte bir dümen döndü ama olsun. :D



17# Kaza sonrası kırılmış olan davlumbaz hem görsel açıdan rahatsız ediyordu hemde yol sesine daha çok sebep oluyordu.

Bende değiştirmeye karar verdim ve parçacımdan siparişte bulundum.

Ürün elime geçer geçmez montajını yaptırdım.





Montaj için gerekli olan klips ve vidalar ;


Ayrıca eksik ve paslanmış olan paçalık vidalarını da bu bahaneyle yenilemiş oldum.

Sonuç gayet başarılı oldu içime siner cinsten fakat sonradan keşke davlumbaz üzerine izolasyon yapsaydım diye üzüldüm.

18# Artık rahatsızlık seviyesine kadar tırnanan teyp çerçevesinde ki trim sesine bir çözüm bulmak için sıvadım kolları ve tekrardan maziye dönerek söktüm heryeri.

İnternetten sipariş ettiğim ön kısmı sünger arka kısmı yapışkanlı malzeme ile bütün zemini kapladım.
Çözüm evresi ;



Ve ses tamamen kesilmiş oldu , kısa günün karı. :)

19# Tomtom Navigasyon aldım ve montajını çok orjinal bir şekilde hallettim, şarj kablosunu kapı fitillerinin arasından geçirdim oradanda direksiyonun alt kısmından plastik kelepçe takarak çakmaklık girişine kadar fabrikasyon bir şekilde uzattım , gayet güzel bir yere konumlandırdığımı düşünüyorum.



Ömür boyu harita güncellemesi vermesi takdire şayan , helal olsun To



Çevrimdışı Kamikaze

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 242
    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Doğukan
  • Marka: Peugeot
  • Model: 607
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Eksik olan kısım , başa sarıyoruz...
Ömür boyu harita güncellemesi vermesi takdire şayan.
Helal olsun Tomtom'a ve onun Yeşil Yetisine. :)



:D

Montaj sonrası ;



Devamı gelecektir...


LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Kamikaze

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 242
    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Doğukan
  • Marka: Peugeot
  • Model: 607
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Daha ne kadar devam edecen merakla bekliyorum :D
Akşam paylaşırım. :)

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Kamikaze

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 242
    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Doğukan
  • Marka: Peugeot
  • Model: 607
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
20# Ne zamandır debriyaj pedalı kronik sorun olan melodik gıcırtı seslerini yapıyordu.
Sonuçta ruh sahibi debriyaj kullanmadan vites atmamı istiyor. :D
Bende belli bir müddet bu sese dayanmak mecburiyetinde kaldım , çünkü montajı hiçte kolay olan bir ürün değil.

Fakat bir sabah işe arabayla gitmeye karar versemde , gidemedim.
Vites 1'e geçmiyordu , sadece cartlama , curtlama sesleri vardı , öylece bırakıp gitmeye karar verdim.
Gün içerisinde ayrıca ustamı arayıp durumu anlatınca , debriyaj seti al , getir takalım diyerek talimat verdi , yine gün içerisinde Mürsel Abi'den Valeo marka debriyaj seti (baskı- balata ve debriyaj bilyası) ve debriyaj çatalı sipariş ettim.

Ürünler geldikten sonra yapılabilecek en zevkli şey kutu açılışını yaptım.



Debriyaj çatalı ;


Ek bilgi : Arka tarafta mandallı olan kısmın ortasında yağ kütlesi ses yapmasını engelliyor , burada ki yağ azalınca kronik gıcırtı başlıyor.


Kutu içeriği :





İmkan olsa bronz debriyaj uyarlaması yapmak isterdim ama hayaller hayatlar işte..


Montaj için debriyaj pedalini pompalayarak sanayimizin yolunu tuttuk.


Uzun sürecek bu montaj işlemi için fazla vakit kaybetmeden sökme işlemine başladık.

Akü , akü tablası , hava filtresi , ön lastikler , viraj demiri , motor beşiği vs gibi.


Araya bir kaç karma görseller atalım







Neredeyse tamamiyle bitmiş ön fren balatalarımız :



Ayrıca berbat halde ki salıncaklarımız ;




Nihayet şanzımanı indirebildik




Not: Bu arada Valeo Hyundai'nin orjinal debriyaj üreticisidir, muadil marka değil.
Opel'de ki Sachs ve Luk misali.

Üzerinden çıkan debriyaj seti :




Uzun bekleyiş birde montaj sonrası sıra yağ seçimine geldi. Ustamız makinenin içine boşalttığımız eski yağı kullanalım dedi bende 7 senelik yağı tekrar üzerine eklemenin yarardan çok zarar vereceğini düşünüp Mobil 1 75w90 şanzıman yağı temin edip , yenilettim. (3 litre şanzıman için yeterli olacaktır.)
Aslında 75w85 koymayı tavsiye ettim ustama fakat kendisi diferansiyel ötme yapmaya başlayabilir , Antalya hava şartlarına 75w90'ın uygun olduğunu söyledi. Çok üzerine düşmedim o yüzden.

Montaj sonrası tekrardan yapılan rot-balans ayarı sonrası kısa bir test sürüşü yaptık.



Ve sonuç ;

# Eksilen beygirlerimiz resmen geri geldi.
# Debriyaj pedalı %60 yumuşadı.
# Vites geçişleri netleşti özellikle 1. ve geri vitesler.
# Yakıt tüketimi kafadan 1 litre azaldı.
# İlk kalkışta canlanma oldu.
# Debriyaj pedalına basınca yaşanılan rahatsız edici gıcırtı yok tamamiyle yok oldu.

21# Salıncakların vahimsel durumunu hesaba katarak değiştirmeye karar verdim.
Orjinal salıncak çifti inanılmaz fahiş fiyata sahip olduğu için (1 tanesi 300 lira) alamadım fakat orjinalden sonra alınabilecek en iyi muadili olan bir markanın salıncaklarını çifti 200 liraya temin ettim.




Ayrıca oldukça eskimiş olan ;

Rotiller
Rot başları
Ve gıcırtı sesi yaptıran.
Üst amortisör takozu
Üst dönüş bilyası

Gibi parçaları çift olarak sipariş ettim , hepsini orjinal Mobis tercih ettim.







Tüm parçalar elime ulaşınca fazla vakit kaybetmeden ustamızı ziyarete gittik.



Montaj evresi ;






Üzerinden çıkan üst amortisör takozları :



Üzerinden çıkan salıncaklar ;


Ayrıca ustamızın hediyesi olan Z Rotları da yeniledik.


Bitmeye yakın :




Rot balansçıyı ben zengin ettim.


Değişim sonrası yaşanılan farklar :

# Sert frenlemede arabanın sağa çekme problemi düzeldi.
# Ön düzen daha sıkı bir hale geldi
# Yol tutuşu bile artsa da 3 vites patinaj çekmeye devam. :D
# Düşük hızlarda kasislerden geçerken üst amortisör takozlarından gelen gıcırtı sesleri kesildi
# Direksiyon simidi sertliği yumuşadı.

22# Berbat halde olan jant kapaklarını yenilemeye karar verdim fakat orjinal jant kapakları fahiş fiyatlar etiketlerine sahip olduğu için sanayiden replica jant kapakları aldım 40 liraya.


Devamı gelecektir...


LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı Kamikaze

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 242
    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Doğukan
  • Marka: Peugeot
  • Model: 607
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Kısa bir aradan sonra final bölümünü yayınlıyorum.

23# Trim sesleri rahatsızlık seviyesinin üzerine ulaşınca , kapsamlı bir çalışma için kollarımızı sıvadık.
Neredeyse tüm plastik aksamda trim sesi mevcuttu.
Bende başlangıç olaral kapı döşemelerini sökerek işe başladım ;







Fabrikasyon hoparlörler gayet kaliteli bir malzemeden yapılmış , Opel Tigra A'da ki gibi kağıttan yapılmamış.

Tweeter'lar ;



Daha sonra kapı döşemelerini detaylı bir şekilde temizlemek için eve çıkardım ;






Üretim bandrolü ;


Temizlik evresi ;



Not ; Aslında ayrıca izolasyon da yapacaktım , kısmet olmadı.

Elektronik devreleri temizleyip , yağsız kontak spreyi ile bakımını yaptım. ;










Ve trim seslerini kesmek için yapılan uğraşlar evresi ;





Kapı döşemelerini temizleyip , sünger uygulamasını yaptıktan sonra , hızımızı kesmeden B , C sütunlarını ve basamak kısmındaki plastikleri temizleyip , trim sesi kesme uygulamasını yaptım. ;














Tüm plastik aksamın işlemini tamamladıktan sonra dinlenme evresine geçtim.


Dinlenme evresinden önce birde leke içinde olan arka koltuk minderini adam akıllı temizledim.




Birde plaka lambası koruma kapaklarını temizledim, kir içindeydi bagaj kapağı açınca gözüme batıyordu. :)



Dinlenme evresindeyken eksik olan klipsleri , tapaları ve gerekli parçaları Mürsel Abi'den sipariş ettim ;











Gerekli parçalar elime ulaştıktan sonra montaj evresine geçtim ;

Not= Trim sesini garantili bir şekilde kesmek için klipslerin oturacağı yuvayada sünger uyguladım ;








Montaj sonrası ;





Ayrıca dalmaçyalı olan iç kapı kolu çerçevesi sipariş etmiştim makyajlı versiyonun gönderilmiş olması sebebiyle uymadı, bende değişim yapamadım.
Makyajsız olan versiyonlarda çerçevenin vida deliği kapak ile kamufle edilmiş.
Buna dikkat etmeniz gerekir.

Makyajsız versiyonun , dalmaçyalı kapı içi açma kolu çerçevesi ;


Makyajlı versiyonun kapı içi açma kolu çerçevesi ;


Uzun uğraşlı bir çaba sonucunda yaşanılan farklılık ise trim seslerinin tamamen kesilmesi oldu ve bu sayede verdiğim emek ve zaman çöpe gitmedi , ayrıca plastik aksamı tertemiz hale getirmiş oldum.

24# Temizlik işine başlangıç yapmanın verdiği heyecanla kapsamlı bir şekilde arkadaşımı da temizlemeye karar verdim.

Başlangıcı koltuk döşemelerini , camları içerden silmeyle ve tüm plastik aksamı tek bir karış bırakmayarak temizlemekle başladım ;

Daha sonra açık renkli olması sebebiyle leke içinde olan emniyet kemerlerini temizleyerek devam ettim ;




İç mekanda son olarakta daha öncede bahsi geçen leke içindeki arka koltuk altı minderlerinin zemin kısmını temizleyerek kapanışı yaptım.

Bu işlem yaklaşık 45 dakika sürdü ;



Yol sesini , depo içindeki çalkantıları ve mazot pompası çalışma seslerini azaltmak için , internetten sipariş ettiğim , izolasyon malzemesini zemin kısmına uyguladım. ;




Birde koltuk minderlerini çıkarıp takmak için büyük mücadele verdiğim , kırık sabitleme mandallarını yeniledim ;






Montaj sonrası ;



Sonuç, iç mekan ilk günkü haline gelmiş oldu.

Bu arada tanıştırayım arkadaşım Joseph.


Dış mekanı da unutmak olmazdı, önce bir güzel yıkayıp , internetten aldığım Sonax Hızlı Cila ile kuruladım.



Dış mekan temizliğini biraz daha detaylı bir hale getirdim ;



Part I

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı Kamikaze

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 242
    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Doğukan
  • Marka: Peugeot
  • Model: 607
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Gerekli sıvı kontrollerinden sonrada olmazsa olmaz olan bitmiş olan cam suyunu ilave ettim. :D



24# Aslında fabrikasyon olarak mevcut olan portatif küllük, benim aracımda malesef yoktu.
Kullanılabilir oluşu açısından efsane parçacımdan sipariş geçtim.

Kısa sürede elime ulaşan portatif küllük ;



Kendim sigara kullanmıyorum ve arabanın içerisinde sigara kullanılmasına da müsade etmem.
Portatif küllüğü asıl alma sebebim fatura , fiş gibi kağıt parçalarını içine tıkıştırmaktı.



25# Plaka lambası kapaklarını temizlemişken plaka lambalarını da beyaz led'e çevirerek arkadaşıma bir kıyak geçtim.



Montaj sonrası gece çekimi ;



26# Malum 1.5 CRDi grubunda kronik sorun olan Turbo ıslık sesi , ilk aldığım günden bu yana benim aracımda da mevcuttu.


Bunun temel sebeplerinden bazıları ;

# Periyodik bakımda özellikle sanayici abilerin tavsiyeleri ve o anki imkanlar sebebiyle tercih edilen yan sanayi filtreler.
(Çok uygun fiyata il merkezinde bulunan servisten yada internet ortamından mutlaka orjinal (Mobis) hava , yağ , mazot ve hatta polen filtresi temin edilmeli.)
# Yine eldeki imkanlar ve sanayici Ahmet ustaların tavsiyesi üzerine ticari araç yağı olan 10w40 yarı sentetik yağ tercihleri.
(İklim şartlarına göre 0w30 ila 5w40 arasında tam sentetik mümkünse Mobil 1 gibi kendini kanıtlamış markaları tercih ediniz.)
Not : HİÇBİR ŞEKİLDE 10W40 YAĞ KOYDURMAYINIZ...
# İlk çalıştırma da minimum 1 dakika rölentide Turbo ve Yağ kanallarının yağlanmasını bekleyiniz ve yine uzun süreli kullanım sonrası minimum 30 saniye kontak kapatmadan önce rölanti de bekleyiniz.
En kötü beklemeye üşenirim ben derseniz Turbo Timer kullanabilirsiniz.

Ek bilgi : Bu söylediğim Turbo takviyesi mevcut olan her araç için geçerli ve hatta atmosferik motorlar için bile tavsiye edilen bir uygulamadır.
# Malesef fabrikasyon haline bile yetersiz gelen yağ soğutucu , sanayide çok vakit geçirmiyorsanız yapacak bir şey yok.
(Sanayide işi bilen ustalar ve parçacılar tanıyorsanız Kia Cerato 1.6 CRDi Yağ Soğutucu takabilirsiniz, çok daha verimli çalışıyor kendileri.)

Ben yağ soğutucu ayarlamıştım onunla beraber ustamla eş zamanlı Emme Manifoldu ve İntercooler temizliği yaptırıcaktım fakat kısmet olmadı.
Bende Turbo , İntercooler ve Emme Monifoldu daha da yağ buharıyla tıkanmaması için Ali Express üzerinden Oil Cath Can siparişinde bulundum.

Ürün yaklaşık 1 ayda elime ulaştı ;



Almadan önce özellikle not düşmüştüm siyah göndersinler diye sağolsunlar , notuma değer vermişler.



Aldığım ürünü nereye yerleştirebileceğimi kafamda tasarlamak için aşağıya inip gerekli incelemeri yaptım.
En uygun yer olarakta resimde ki noktayı belirledim ;



Üzerinde gelen bahçe hortumu hem yeterli genişliğe sahip değildi hemde aşırı derecede absürt görünüyordu.


Birde üzerinde gelen hortum girişi bağlantıları inanılmaz kalitesiz ve dar yapılmıştı.


Sanayiye kadar giderek külbütör kapağındaki borunun kalınlığında 1.5 metrelik radyatör hortumu aldım ve daha sağlam ve kaliteli 4 tane kelepçe aldım. Daha sonra aldığım hortumun ebatlarına uygun bağlantı girişi bağlantıları yaptırdım.

Ve hazır sanayideyken nimetlerinden faydalanarak , montajı kendim yapmaya karar verdim.

Öncelikle külbütör kapağından PCV Valfine uzanan hortumu yerinden çıkardım, aldığım radyatör hortumu önce PCV Valfine sonra da Külbütör kapağına kelepçeleyerek monte ettim. Sonra da Oil Cath Can'i monte edeceğim yere konumlandırarak boş kısımda kalan hortum uçlarını Oil Cath Can'e monte ettim.
Sonuç ;





Bu çizelgedende içerisine biriken yağ miktarını gözetleme imkanı yarattım kendime.


Üzerinden çıkan fabrikasyon hortum ve plastik bağlantı aparatı ;


Bu arada Accent Era'nın farlarını İtalyanlar yapıyormuş , ilginç.


Sonuca gelirsek ;

Eski zamanlarda çevrecilik , emisyon gibi değerlere  önem verilmediği zamanlarda yani külbütör kapağından motorun aşağısına hortum çekilirdi , o yüzden yollarda hep yağ lekeleri olurdu.
Benim yaptığımda yanma odası içerisinde oluşan yağ buharını teker motor içerisine gitmeye engel olmak. Bu sayede daha öncede bahsetmiş olduğum emme monifoldu , turbo ve intercooler temiz kalacak ve motor ve hatta en çok turbo uzun müddet görevini yerine getirecek.



LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı Kamikaze

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 242
    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Doğukan
  • Marka: Peugeot
  • Model: 607
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Final bölümüne böylece gelmiş olduk.
1.5 sene boyunca kullanmış olduğum Accent Era ile inanılmaz keyifli vakitler geçirdim ve değerini bileceğine emin olduğum bir abimize aracı sattım ve değer , kıymet bilen bir kişiye gitmesi beni çok mutlu etti. Kısaca gözüm arkamda kalmadı.
Kendisi zaten çok memnun olmuş , satın aldıktan sadece tek yaptığı masraf daha öncede bahsettiğim bitik olan fren diskleri , balataları ve bayatlamış fren hidroliğini güncellemek olmuş.
136.000 kilometrede masum bir şekilde aldığım arkadaşımı 156.000 küsür kilometrede satmış oldum. Kısaca arkadaşım ile geçirdiğim bol eğlenceli 20.000 kilometreli günler böyleydi , sıkılmadan takip eden arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.

Proje tamamlanmıştır. :)



LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Film gibi anlatmışsın, fakat şanzımanı neden indirdiler? Birde baskı balatasını kaça aldın?



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33