GönderenKonu: Hyundai IONIQ Hybrid  (Okunma sayısı 366 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ÇevrimiçiYönetim

  • Admin
  • *
  • İleti: 84,178

  • Üye'ye 1136 defa
    Teşekkür Edildi

  • Puan +600/-17
  • Cinsiyet: Bay
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Administrator
  • Doğum Yılınız: 1977
  • Marka: Renault
  • Model: Megane II
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Tipi: Benzin
Hyundai IONIQ Hybrid
« : 22 Temmuz 2017, 10:54:09 »
Yeni Hyundai IONIQ Hybrid

IONIQ, geleneksel bir otomobilden beklenen her şeyi, elektrikli sürüşün çevresel ve ekonomik faydalarıyla birlikte sunar. Aerodinamik gövde, birlikte mükemmel bir şekilde çalışmak üzere tasarlanmış yüksek performanslı bileşenleri bir araya getirir. IONIQ Hibrit, çarpıcı tasarım ile üstün aerodinamik performansı bir arada sunuyor. Krom detaylara sahip kolların yer aldığı altı düzleştirilmiş direksiyon simidi, sportif performans imajını vurgulamaya yardımcı olur.

İç tasarımda akıllıca kullanılan çevre dostu malzemeler, IONIQ’in sürdürülebilir şekilde üretilmiş bir hibrit otomobil olma statüsünü pekiştirir.

Tavan döşemesi, halı, kapı pervazı ve iç tasarımında kullanılan organik kumaş ve geri dönüştürülmüş plastik gibi malzemeler, loniq'in çevreye duyarlı olduğunu gösterir. Dokunması keyif veren bu yüzeyler ve kumaşlar, şeker kamışı ve volkanik taşlar gibi çevre dostu malzemelerin yenilikçi kullanımı sonucunda elde edilmiştir.

IONIQ Hibrit, hibrit sistemin bilinen çevresel faydalarına sürüş keyfi ekleyen özel olarak geliştirilmiş bir çekiş sisteminden güç alır. ECO modu azami yakıt verimliği sunarken SPORT modu daha tatmin edici bir sürüş deneyimi için; vites değişimi, ivmelenme, direksiyon hassasiyeti ve dijital enstrümanlar üzerinde değişiklik yapan çalışma parametrelerini etkinleştirir.

Elektrikli motorun ilk çalıştırmadan itibaren sunduğu azami tork, özellikle düşük hızlarda etkileyici bir ivmelenme sağlar. Şehir içi yoğun trafikte aracın daha rahat hareket etmesine ve daha düşük yakıt tüketimine ulaşmasına yardım eder.

IONIQ; hızlı, hassas ve yumuşak vites değişimi sunan DCT sayesinde, hibrit sürüş deneyimini değiştiriyor. Süper etkili 6 ileri DCT şanzıman, gerek duyduğunuz anda daha fazla keyif veren sürüş deneyimi için doğrudan ve hızlı vites değiştirme sağlıyor. Sürekli Değişen oranlı şanzıman ( Geleneksel cvt) tipine göre daha hisli bir sürüş ve performans sağlar.

Çok yüksek dayanımlı ve ağırlığı azaltılmış çelik alaşımlarının akılcı kullanımı ile ortaya çıkan ileri teknoloji ürünü gövde, çok nokta bağlantılı arka süspansiyon ve yere yakın ağırlık merkezi sunuyor. IONIQ sizi keyif veren bir
direksiyon hakimiyetine ve ileri seviye dengeli sürüş deneyimine davet ediyor.

105 Beygirlik IONIQ Hybrid 1.6 GDI 6 İleri Çift Kavramalı DCT Şanzıman 0-100 km ye 11.1 saniyede çıkıyor. Yakıt tüketimi 100 km de 3,9 litre benzin. Bagaj hacmi ise 443 litre ve araç ağırlığı 1,5 ton. Jant ölçüleri 17".

IONIQ Hybrid'in satış fiyatı ise : 125.000TL









Zaman en kıymetli hazinedir


ÇevrimdışıHüseyin Kuzucu

  • Master Moderator
  • *
  • İleti: 14,152

  • Üye'ye 322 defa
    Teşekkür Edildi

  • Puan +312/-5
  • Cinsiyet: Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Doğum Yılınız: 1995
  • Marka: Opel
  • Model: Astra H
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Tipi: Motorin
Ynt: Hyundai IONIQ Hybrid
« Yanıtla #1 : 22 Temmuz 2017, 12:06:10 »
Aslında 125.000 bu araba için gayet uygun..

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


 



HideMyAss.com

Kiev Kiralık Ev
Otomobil Teknik Terimler Sözlüğügarantiliarabam.com.tr