GönderenKonu: D-smart İllahlah ettirdi  (Okunma sayısı 1312 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ÇevrimdışıMutlu

  • FO-Usta Üye
  • *
  • İleti: 1,425

  • Üye'ye 35 defa
    Teşekkür Edildi

  • Puan +16/-0
  • Cinsiyet: Bay
    • Ad Soyad: Mutlu
    • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
    D-smart İllahlah ettirdi
    « : 09 Ekim 2015, 23:47:03 »
    Merhaba FO ailesi.Yaklaşık bir ay önce aynı mahalle içerisinde bir alt sokağa taşındık.Bu sırada D-smart ın sınırsız internetini kullanıyorduk.Müşteri hizmetlerini aradık taşıma talebinde bulunduk ve bize bir haftada halledeceğiz dediler.Ve artık bir ay oldu.Türk telekom ve dsmart bize bu mağduriyeti yaşatıyor.Bir aydır internetimiz bağlanmadı ve kullanmadığımız internetin faturasını ödetecekler.Bu konuda ne yapabilirim?Şişli'deki genel müdürlüğe gitmem işe yarar mı?Bana bir yol gösterin ve asla dsmartın Türk telekomun eline düşmeyin.Karşınızda bir muhattap bile bulamıyorsunuz. :kızgınım:




    ÇevrimdışıÖmerÜ.

    • FO-Usta Üye
    • *
    • İleti: 1,294

    • Üye'ye 21 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +82/-0
    • Cinsiyet: Bay
      • Facebook
    • Ad Soyad: Ömer Üzümcü
    • Doğum Yılınız: 1996
    • Marka: Skoda
    • Model: Octavia
    • Model Yılı: 2008
    • Yakıt Tipi: Benzin
    Ynt: D-smart İllahlah ettirdi
    « Yanıtla #1 : 10 Ekim 2015, 00:40:16 »
    Vallahi benim yaptığımı yapın diyeceğim de biraz ağır olabilir, başıma daha değişik bir olay gelmişti
    arayıp küfür etmiştim sonra aboneliğimi iptal ettiriyorum demiştim :D
    "Arabada Alman'dan, hatunda Rus'tan şaşmayacaksın.."
    By Ömer :)

    Çevrimdışıcakmakmehmet2001

    • FO-Özverili Üye
    • *
    • İleti: 486

    • Üye'ye 28 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet: Bay
      • Ad Soyad: Mehmet Çakmak
      • Doğum Yılınız: 1981
      • Marka: Ford
      • Model: Escort
      • Model Yılı: 1997
      • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
      Ynt: D-smart İllahlah ettirdi
      « Yanıtla #2 : 10 Ekim 2015, 06:47:58 »
      digitürke 8 sene önce 24 aylık olarak taahhütlü abone olmuştuk belirlenen aylık tutardan her ay fazla geliyordu. Mesela 30 liraydı bilmemne parası deyip 45 ile 60 arası fatura geliyordu. babam sinirlendi uydusuyla beraber götürüp bayinin önüne fırlattı alın malınızı :) otomatikmen iptal oldu.
      türk telekomdan kullanmadığımız sabit telefona her ay sabit ücret ödüyordum 20 lira diye hatırlıyorum. babam bunada sinirlenip kapattırmaya uğraşıyordu firma kapatmıyor çok direndik. şükür sonunda başardık. internet olarak tavsiyem süperonline türkcell en sağlamı
      « Son Düzenleme: 10 Ekim 2015, 06:49:21 Gönderen: cakmakmehmet2001 »

      ÇevrimiçiYönetim

      • Admin
      • *
      • İleti: 80,108

      • Üye'ye 1013 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +584/-17
      • Cinsiyet: Bay
        • ForumOtomobil
      • Ad Soyad: Administrator
      • Doğum Yılınız: 1977
      • Marka: Renault
      • Model: Megane II
      • Model Yılı: 2008
      • Yakıt Tipi: Benzin
      Ynt: D-smart İllahlah ettirdi
      « Yanıtla #3 : 10 Ekim 2015, 10:27:05 »
      Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
      Merhaba FO ailesi.Yaklaşık bir ay önce aynı mahalle içerisinde bir alt sokağa taşındık.Bu sırada D-smart ın sınırsız internetini kullanıyorduk.Müşteri hizmetlerini aradık taşıma talebinde bulunduk ve bize bir haftada halledeceğiz dediler.Ve artık bir ay oldu.Türk telekom ve dsmart bize bu mağduriyeti yaşatıyor.Bir aydır internetimiz bağlanmadı ve kullanmadığımız internetin faturasını ödetecekler.Bu konuda ne yapabilirim?Şişli'deki genel müdürlüğe gitmem işe yarar mı?Bana bir yol gösterin ve asla dsmartın Türk telekomun eline düşmeyin.Karşınızda bir muhattap bile bulamıyorsunuz. :kızgınım:


      Kardeş geçmiş olsun. En mantıklısı genel müdürlüğüne, içinde bulunduğun durumu zaman bilgileri ile belirten yazılı bir dilekçe ile şahsen başvurman. Mağduriyeti anlatman gerek. Bu işlem eğer uzun sürecekse hattı dondurma hakkınız varsa dondurup en azından fatura ödememe yoluna başvurun.
      Zaman en kıymetli hazinedir
      Teşekkür eden üyeler: Mutlu

      ÇevrimiçiYönetim

      • Admin
      • *
      • İleti: 80,108

      • Üye'ye 1013 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +584/-17
      • Cinsiyet: Bay
        • ForumOtomobil
      • Ad Soyad: Administrator
      • Doğum Yılınız: 1977
      • Marka: Renault
      • Model: Megane II
      • Model Yılı: 2008
      • Yakıt Tipi: Benzin
      Ynt: D-smart İllahlah ettirdi
      « Yanıtla #4 : 10 Ekim 2015, 10:28:49 »
      kardeşim bu işler birtek bizim ülkemizde böyle galiba, hattı açtırmak 2-3 saat sürüyor. kapattırmak aylar alıyor. insanı yıldırıyorlar.

      Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
      digitürke 8 sene önce 24 aylık olarak taahhütlü abone olmuştuk belirlenen aylık tutardan her ay fazla geliyordu. Mesela 30 liraydı bilmemne parası deyip 45 ile 60 arası fatura geliyordu. babam sinirlendi uydusuyla beraber götürüp bayinin önüne fırlattı alın malınızı :) otomatikmen iptal oldu.
      türk telekomdan kullanmadığımız sabit telefona her ay sabit ücret ödüyordum 20 lira diye hatırlıyorum. babam bunada sinirlenip kapattırmaya uğraşıyordu firma kapatmıyor çok direndik. şükür sonunda başardık. internet olarak tavsiyem süperonline türkcell en sağlamı

      Zaman en kıymetli hazinedir

      garantiliarabam.com.tr

      Çevrimdışıcakmakmehmet2001

      • FO-Özverili Üye
      • *
      • İleti: 486

      • Üye'ye 28 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +5/-0
      • Cinsiyet: Bay
        • Ad Soyad: Mehmet Çakmak
        • Doğum Yılınız: 1981
        • Marka: Ford
        • Model: Escort
        • Model Yılı: 1997
        • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
        D-smart İllahlah ettirdi
        « Yanıtla #5 : 10 Ekim 2015, 11:05:25 »
        aynen abi uğraştırıp yıpratıyorlar insanları

        Çevrimdışıscorp

        • Yeni Üye
        • *
        • İleti: 4
        • Puan +0/-0
        • Cinsiyet: Bay
          • Ad Soyad: Ahmet Demir
          • Doğum Yılınız: 1983
          • Marka: Honda
          • Model: Jazz
          • Model Yılı: 2006
          • Yakıt Tipi: Benzin
          Ynt: D-smart İllahlah ettirdi
          « Yanıtla #6 : 10 Ekim 2015, 11:29:50 »
          Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
          Merhaba FO ailesi.Yaklaşık bir ay önce aynı mahalle içerisinde bir alt sokağa taşındık.Bu sırada D-smart ın sınırsız internetini kullanıyorduk.Müşteri hizmetlerini aradık taşıma talebinde bulunduk ve bize bir haftada halledeceğiz dediler.Ve artık bir ay oldu.Türk telekom ve dsmart bize bu mağduriyeti yaşatıyor.Bir aydır internetimiz bağlanmadı ve kullanmadığımız internetin faturasını ödetecekler.Bu konuda ne yapabilirim?Şişli'deki genel müdürlüğe gitmem işe yarar mı?Bana bir yol gösterin ve asla dsmartın Türk telekomun eline düşmeyin.Karşınızda bir muhattap bile bulamıyorsunuz. :kızgınım:

          Merhaba

          Başıma geldiği için biliyorum. Yaşanan sorun genelde müşteri hizmetlerinin sizi yanlış anlıyor, adresi hatalı filan giriyorlar. Bağlantı için adrese gidenler muhatap bulamayınca iş olmuyor. En temizi sosyal medya. oradan yazın, hemen dönüş yapıyorlar size.

          Bir de yeni binaya taşındıysanız binada kablo çekilmemiş oluyor, iş uzayabiliyor. İllaki muhattap arıyorsanız Türk telekomun ofislerine gidin, derdinizi anlatın, fatura iadesi yapıyorlar.

          ÇevrimdışıMutlu

          • FO-Usta Üye
          • *
          • İleti: 1,425

          • Üye'ye 35 defa
            Teşekkür Edildi

          • Puan +16/-0
          • Cinsiyet: Bay
            • Ad Soyad: Mutlu
            • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
            Ynt: D-smart İllahlah ettirdi
            « Yanıtla #7 : 10 Ekim 2015, 13:04:34 »
            Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
            Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
            Merhaba FO ailesi.Yaklaşık bir ay önce aynı mahalle içerisinde bir alt sokağa taşındık.Bu sırada D-smart ın sınırsız internetini kullanıyorduk.Müşteri hizmetlerini aradık taşıma talebinde bulunduk ve bize bir haftada halledeceğiz dediler.Ve artık bir ay oldu.Türk telekom ve dsmart bize bu mağduriyeti yaşatıyor.Bir aydır internetimiz bağlanmadı ve kullanmadığımız internetin faturasını ödetecekler.Bu konuda ne yapabilirim?Şişli'deki genel müdürlüğe gitmem işe yarar mı?Bana bir yol gösterin ve asla dsmartın Türk telekomun eline düşmeyin.Karşınızda bir muhattap bile bulamıyorsunuz. :kızgınım:

            Merhaba

            Başıma geldiği için biliyorum. Yaşanan sorun genelde müşteri hizmetlerinin sizi yanlış anlıyor, adresi hatalı filan giriyorlar. Bağlantı için adrese gidenler muhatap bulamayınca iş olmuyor. En temizi sosyal medya. oradan yazın, hemen dönüş yapıyorlar size.

            Bir de yeni binaya taşındıysanız binada kablo çekilmemiş oluyor, iş uzayabiliyor. İllaki muhattap arıyorsanız Türk telekomun ofislerine gidin, derdinizi anlatın, fatura iadesi yapıyorlar.
            Müşteri temsilcisi yanındaki kadınla sohbet etmekten adresi yanlış aldı.Ama ilk hafta adresi düzelttik.Güya müdürleri de bizi aradı sorunu çözeceğiz dedi.Türk telekom kapıya kadar geldi ama bina no yanlış diye inadına gelmedi.Artık bir şeyler yapmam lazım.Aksine hafta içi de vaktim yok.

            ÇevrimiçiYönetim

            • Admin
            • *
            • İleti: 80,108

            • Üye'ye 1013 defa
              Teşekkür Edildi

            • Puan +584/-17
            • Cinsiyet: Bay
              • ForumOtomobil
            • Ad Soyad: Administrator
            • Doğum Yılınız: 1977
            • Marka: Renault
            • Model: Megane II
            • Model Yılı: 2008
            • Yakıt Tipi: Benzin
            Ynt: D-smart İllahlah ettirdi
            « Yanıtla #8 : 12 Ekim 2015, 10:33:23 »
            Anlaşılan birkaç aksilik üst üste gelmiş. Apartman numarasının yanlış olması, adresin doğru kaydedilmemesi gibi. İnşallah en kısa sürede çözülür. Kablo tesisatında sıkıntı yok değil mi?
            Zaman en kıymetli hazinedir

            ÇevrimdışıMutlu

            • FO-Usta Üye
            • *
            • İleti: 1,425

            • Üye'ye 35 defa
              Teşekkür Edildi

            • Puan +16/-0
            • Cinsiyet: Bay
              • Ad Soyad: Mutlu
              • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
              Ynt: D-smart İllahlah ettirdi
              « Yanıtla #9 : 12 Ekim 2015, 19:53:14 »
              Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
              Anlaşılan birkaç aksilik üst üste gelmiş. Apartman numarasının yanlış olması, adresin doğru kaydedilmemesi gibi. İnşallah en kısa sürede çözülür. Kablo tesisatında sıkıntı yok değil mi?
              Yok abi binada zaten internet var.Tesisat sağlam.Cuma günü aradım biz fatura almayacağız sizden dediler ve Türk Telekomdan haber bekliyoruz dediler.Her şey özel sektörün elinde kimi kime şikayet edeceğimizi şaşırdık.Muhattap bile bulamıyoruz karşımızda.Müşteri temsilcileri de maaşlı eleman ne desek hep aynı cevap.

               



              HideMyAss.com
              Otomobil Teknik Terimler Sözlüğügarantiliarabam.com.tr