GönderenKonu: Subaru Levorg test sürüşü  (Okunma sayısı 434 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışıefedesign

  • Konya Sorumlusu
  • ******
  • İleti: 1,533

  • Üye'ye 50 defa
    Teşekkür Edildi

  • Puan +49/-0
  • Cinsiyet: Bay
    • Ad Soyad: Mehmet Niyazi ALADAĞ
    • Doğum Yılınız: 1989
    • Marka: Mitsubishi
    • Model: Lancer 1.5 INVITE
    • Model Yılı: 2009
    • Yakıt Tipi: Benzin
    Subaru Levorg test sürüşü
    « : 07 Mart 2016, 14:05:31 »
    Bu kez konuğumuz 1.6 lt benzinli boxer motora sahip Subaru Levorg.


    İsmini Legacy, Revolution ve Touring (Miras, Devrim ve Gezi) isimlerinin birleşiminden alan Levorg, Avrupa ile eşzamanlı olarak Türkiye’de satışa sunuldu. 5’inci nesil Legacy modelinin yerini alacak olan Levorg, WRX’in DNA’sında bulunan sportif sürüş hissini Legacy’nin kullanışlılığı ve geniş iç mekan konforuyla harmanlıyor.


    Tavanın alçak arka kenarı önden arkaya doğru şık bir silüet oluşturuyor.

    1.6 litrelik direkt enjeksiyonlu 170 HP güç ve 250 Nm tork üreten boxer turbo motora sahip Sport Tourer LEVORG GT-S Türkiye’de 122 bin 990 TL'den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.


    Burun konisi, Subaru'nun kendine özgü altıgen ızgarasının bulunduğu ön kısmın dinamik, üç boyutlu yapısını vurguluyor.

    Levorg'un spor tasarım, spor bir otomobile uygun biçimde yüksek bir performans hissi yaratıyor.

    Aracın kabinine baktığımızda ise piyano siyahı yüzeylerin, metalik vurguların ve krom parçaların bir araya geldiği görülüyor.


    D şekilli direksiyon sürücünün sezgilerini artırmak için tercih edilmiş.

    Hafif ve kompakt lineartronic şanzımana sahip olan Levorg, Subaru Akıllı Sürüş (SI-Drive) ideal vites kontrolü sağlayarak sürücüsüne yakıt tasarrufu sunuyor.

    Araç, fabrika verilerine göre ortalama 100 kilometre 7.1 litre yakıt tüketirken; 0'dan 100 km/s hıza 8.9 saniyede ulaşıyor. Teoride hâl böyleyken, bakalım Levorg pratikte de benzer değerleri sunuyor mu?

    İşte Subaru Levorg test sürüşü:

    Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="http://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=3035853fd9f933446e5e596bec546df6">Kayıt Ol</a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="http://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=3035853fd9f933446e5e596bec546df6">Giriş Yap</a>


    Dünyanın En Büyük Haber Alma Teşkilatının Adı DEDİKODU'dur...



    ÇevrimdışıYönetim

    • Admin
    • *
    • İleti: 79,990

    • Üye'ye 1010 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +584/-17
    • Cinsiyet: Bay
      • ForumOtomobil
    • Ad Soyad: Administrator
    • Doğum Yılınız: 1977
    • Marka: Renault
    • Model: Megane II
    • Model Yılı: 2008
    • Yakıt Tipi: Benzin
    Ynt: Subaru Levorg test sürüşü
    « Yanıtla #1 : 08 Mart 2016, 16:47:45 »
    Boxer motorun tanımını bence yanlış yaptı. Bir kere boxer motordaki yerleşim düzeni yerçekiminden faydalanmak değildir. Ana krank milinin mafsal açısı daha düz olduğundan ve merkeze yerleştiğinden güç kaybı en az ve performansı oldukça iyi değerlendirmesidir. Neyse yinede araç hakkında azda olsa bilgi sahibi olduk. Birde eklemek isterim bu motor tipini kullanan markalar Alfa Romeo, Porsche, Subaru ve Volkswagen :) Porsche ve Subaru diyor ;) Geçmişini biraz araştırsaymış iyiymiş. Yakıt sarfiyatı konusunda fazla yakıt tükettiği için tercih edilen bir motor tipi de değildir. Performansa yönelik, ekonomi ile (!) işi olmayan kesimin tercihi denilebilir.
    Zaman en kıymetli hazinedir

    Çevrimdışıefedesign

    • Konya Sorumlusu
    • ******
    • İleti: 1,533

    • Üye'ye 50 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +49/-0
    • Cinsiyet: Bay
      • Ad Soyad: Mehmet Niyazi ALADAĞ
      • Doğum Yılınız: 1989
      • Marka: Mitsubishi
      • Model: Lancer 1.5 INVITE
      • Model Yılı: 2009
      • Yakıt Tipi: Benzin
      Ynt: Subaru Levorg test sürüşü
      « Yanıtla #2 : 08 Mart 2016, 16:53:32 »
      Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
      Boxer motorun tanımını bence yanlış yaptı. Bir kere boxer motordaki yerleşim düzeni yerçekiminden faydalanmak değildir. Ana krank milinin mafsal açısı daha düz olduğundan ve merkeze yerleştiğinden güç kaybı en az ve performansı oldukça iyi değerlendirmesidir. Neyse yinede araç hakkında azda olsa bilgi sahibi olduk. Birde eklemek isterim bu motor tipini kullanan markalar Alfa Romeo, Porsche, Subaru ve Volkswagen :) Porsche ve Subaru diyor ;) Geçmişini biraz araştırsaymış iyiymiş. Yakıt sarfiyatı konusunda fazla yakıt tükettiği için tercih edilen bir motor tipi de değildir. Performansa yönelik, ekonomi ile (!) işi olmayan kesimin tercihi denilebilir.

      Subaru Türkiye Satış Müdürü plazamıza teşriflerinde anlattığı şuanda tek olarak Porsche markanın bir modelinde ve Subaruda kullanılmakta boxer motor. Ayrıca dizel boxer motor sadece subaru markalı araçlarda ilk olarak var olan birşeymiş.

      Birde yakıt fazla demişsin abicim ya ben test ettim araca göre hiçde öyle değil 1.4 tsi bir passattan az yaktığını her türlü ispat ederim.  :D
      Dünyanın En Büyük Haber Alma Teşkilatının Adı DEDİKODU'dur...


      ÇevrimdışıYönetim

      • Admin
      • *
      • İleti: 79,990

      • Üye'ye 1010 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +584/-17
      • Cinsiyet: Bay
        • ForumOtomobil
      • Ad Soyad: Administrator
      • Doğum Yılınız: 1977
      • Marka: Renault
      • Model: Megane II
      • Model Yılı: 2008
      • Yakıt Tipi: Benzin
      Ynt: Subaru Levorg test sürüşü
      « Yanıtla #3 : 08 Mart 2016, 17:02:38 »
      Alfa Romeo 145 ve 146 modellerinde, Volkswagen'de minivan ve beetle'da kullanmış. Neyse onun davasında değilim. Netice olarak motora makine diye hitap etmesinden, değişik bir aura yaymaya çalışan tipten pek hoşlandığım söylenemez. Ayrıca yakıt sarfiyatı konusunda genel kanı boxer motorların fazla yakıt tükettiği. Ürettiği yeni jenerasyon dizel motorlarda Subaru Legacy modellerinde kullanılmış. Umarım ekonomik motorlardır. Güç konusunda sözümüz yok. Zaten öyle olmasaydı Subaru forever demezdik, gönlümüzde yatan aslan biliyorsun, kendimizi Mitsubishi Lancer ile avutuyoruz.

      Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
      Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
      Boxer motorun tanımını bence yanlış yaptı. Bir kere boxer motordaki yerleşim düzeni yerçekiminden faydalanmak değildir. Ana krank milinin mafsal açısı daha düz olduğundan ve merkeze yerleştiğinden güç kaybı en az ve performansı oldukça iyi değerlendirmesidir. Neyse yinede araç hakkında azda olsa bilgi sahibi olduk. Birde eklemek isterim bu motor tipini kullanan markalar Alfa Romeo, Porsche, Subaru ve Volkswagen :) Porsche ve Subaru diyor ;) Geçmişini biraz araştırsaymış iyiymiş. Yakıt sarfiyatı konusunda fazla yakıt tükettiği için tercih edilen bir motor tipi de değildir. Performansa yönelik, ekonomi ile (!) işi olmayan kesimin tercihi denilebilir.

      Subaru Türkiye Satış Müdürü plazamıza teşriflerinde anlattığı şuanda tek olarak Porsche markanın bir modelinde ve Subaruda kullanılmakta boxer motor. Ayrıca dizel boxer motor sadece subaru markalı araçlarda ilk olarak var olan birşeymiş.

      Birde yakıt fazla demişsin abicim ya ben test ettim araca göre hiçde öyle değil 1.4 tsi bir passattan az yaktığını her türlü ispat ederim.  :D
      Zaman en kıymetli hazinedir

       



      HideMyAss.com
      Otomobil Teknik Terimler Sözlüğügarantiliarabam.com.tr