GönderenKonu: Volkswagen motorlarını güncelliyor!  (Okunma sayısı 1228 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ÇevrimiçiHüseyin Kuzucu

  • Master Moderator
  • *
  • İleti: 12,411

  • Üye'ye 288 defa
    Teşekkür Edildi

  • Puan +308/-5
  • Cinsiyet: Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Doğum Yılınız: 1995
  • Marka: Opel
  • Model: Astra H
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Tipi: Motorin
Volkswagen motorlarını güncelliyor!
« : 18 Ocak 2016, 19:57:17 »


Volkswagen 2017 yılına güzel bir başlangıç yapmak için bir dizi 1.5 litrelik motor üzerinde çalıştığını duyurdu.

Detroit Auto Show’da konuşan Volkswagen CEO’su Herbert Diess, çok büyük bir seviye kat ettikleri Golf 7’nin, makyajlı versiyonunun piyasaya sunulmasına aylar kala bombayı patlattı. ”Makyajlı Golf 7 1.5 litrelik benzinli ve dizel motorlarla satışa sunulacak.”
 
Modelin bu yılın sonlarına doğru tanıtılacağını belirten Diess, bu revize edilmiş iki motorun 2017’nin ilk sabahından itibaren kullanıcılarına teslim edileceğini açıkladı.

Halihazırda satışta olan 1.4 litrelik TSI motorun yerini alacak olan 100 cc daha büyük(1500cc) ünite, aynı şuanki motor gibi ACT teknolojisine, direkt enjeksiyona ve turbo beslemeye sahip olacak.

Dizel cephesine geldiğimizde ise bir hacim daralmasına gittiğini gözlemlediğimiz Volkswagen, güncel 1.6 litrelik TDI üniteyi revize ederek aynı performansı 1500 cc’lik bir motordan elde etmeyi amaçlamış gibi görünüyor.

Üretim maliyetlerinin şuankinden yüksek olacağına kesin gözüyle bakılan yeni üniteler, buna karşın daha hafif ve ekonomik olacak. Volkswagen dediğimize bakmayın, bu yeni üniteler eyalet, devlet ve kıta farkı yaşanmaksızın evrensel bir biçimde tüm Skoda, Audi, Seat ve Volkswagen modellerinde yer alacak.

Son detayı üzülerek açıklayan Herbert Diess, bu yeni ünitelerin küçük(kompakt) VAG modellerinde yer alacağını fakat eski 1.4 TSI ve 1.6 TDI üniteler kadar geniş bir yelpazede güç seçenekleri sunmayacağını belirterek sözlerine son verdi.




ÇevrimdışıCpt.Price

  • FO-Süper üye
  • *
  • İleti: 2,467

  • Üye'ye 72 defa
    Teşekkür Edildi

  • Puan +104/-5
  • Cinsiyet: Bay
    • Doğum Yılınız: 1996
    • Marka: Hyundai
    • Model: Accent
    • Model Yılı: 2003
    • Yakıt Tipi: Benzin
    Ynt: Volkswagen motorlarını güncelliyor!
    « Yanıtla #1 : 19 Ocak 2016, 10:34:31 »
    Dumanli spec..:)

    ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


    ÇevrimdışıYönetim

    • Admin
    • *
    • İleti: 80,206

    • Üye'ye 1021 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +584/-17
    • Cinsiyet: Bay
      • ForumOtomobil
    • Ad Soyad: Administrator
    • Doğum Yılınız: 1977
    • Marka: Renault
    • Model: Megane II
    • Model Yılı: 2008
    • Yakıt Tipi: Benzin
    Ynt: Volkswagen motorlarını güncelliyor!
    « Yanıtla #2 : 19 Ocak 2016, 13:07:07 »
    Motor seçenekleri arasına 1.5'lik eklenmesi alternatif bolluğundan başka işe yaramaz. Burada mühim olan piyasadaki yerini genişletebilmesi için fiyatları da düşürmeli. Belki onuda ilerleyen yıllarda düşürürler. Güzel olmuş.
    Zaman en kıymetli hazinedir

    ÇevrimiçiHüseyin Kuzucu

    • Master Moderator
    • *
    • İleti: 12,411

    • Üye'ye 288 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +308/-5
    • Cinsiyet: Bay
    • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
    • Doğum Yılınız: 1995
    • Marka: Opel
    • Model: Astra H
    • Model Yılı: 2008
    • Yakıt Tipi: Motorin
    Ynt: Volkswagen motorlarını güncelliyor!
    « Yanıtla #3 : 19 Ocak 2016, 13:43:03 »
    Ekonomi isteyenler için anternatif olmuş olacak kısaca.

    HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


    ÇevrimdışıCpt.Price

    • FO-Süper üye
    • *
    • İleti: 2,467

    • Üye'ye 72 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +104/-5
    • Cinsiyet: Bay
      • Doğum Yılınız: 1996
      • Marka: Hyundai
      • Model: Accent
      • Model Yılı: 2003
      • Yakıt Tipi: Benzin
      Ynt: Volkswagen motorlarını güncelliyor!
      « Yanıtla #4 : 20 Ocak 2016, 00:26:15 »
      Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
      Ekonomi isteyenler için anternatif olmuş olacak kısaca.

      HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
      1,6dan 1,5e düşünce daha mi ekonomik olucak (tdi)
      1,4 tsi 1,5 tsi olsun o farkermez ayni vergi.

      ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


      garantiliarabam.com.tr

      Çevrimdışıcdogu

      • FO-Özverili Üye
      • *
      • İleti: 301

      • Üye'ye 19 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +57/-1
      • Cinsiyet: Bay
        • Ad Soyad: Cenk Doğu
        • Doğum Yılınız: 1994
        • Marka: Citroen
        • Model: C2
        • Model Yılı: 2005
        • Yakıt Tipi: Motorin
        Ynt: Volkswagen motorlarını güncelliyor!
        « Yanıtla #5 : 21 Ocak 2016, 16:20:38 »
        Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
        Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
        Ekonomi isteyenler için anternatif olmuş olacak kısaca.

        HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
        1,6dan 1,5e düşünce daha mi ekonomik olucak (tdi)
        1,4 tsi 1,5 tsi olsun o farkermez ayni vergi.

        ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
        sadece vergi diye bakmamak lazım.Motor hacmindeki 1 litrelik oynayış dahi muazzam etki eder performans ve tüketime.

        LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

        Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

        ÇevrimdışıCpt.Price

        • FO-Süper üye
        • *
        • İleti: 2,467

        • Üye'ye 72 defa
          Teşekkür Edildi

        • Puan +104/-5
        • Cinsiyet: Bay
          • Doğum Yılınız: 1996
          • Marka: Hyundai
          • Model: Accent
          • Model Yılı: 2003
          • Yakıt Tipi: Benzin
          Ynt: Volkswagen motorlarını güncelliyor!
          « Yanıtla #6 : 21 Ocak 2016, 23:30:29 »
          Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
          Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
          Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
          Ekonomi isteyenler için anternatif olmuş olacak kısaca.

          HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
          1,6dan 1,5e düşünce daha mi ekonomik olucak (tdi)
          1,4 tsi 1,5 tsi olsun o farkermez ayni vergi.

          ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
          sadece vergi diye bakmamak lazım.Motor hacmindeki 1 litrelik oynayış dahi muazzam etki eder performans ve tüketime.

          LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

          Yakitta 100 cc hacim farkiyla kayda deger bi düşüklük yasanmaz.
          Teknoloji olarak gelistirirse onu bilemem.

          ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


          Çevrimdışıcdogu

          • FO-Özverili Üye
          • *
          • İleti: 301

          • Üye'ye 19 defa
            Teşekkür Edildi

          • Puan +57/-1
          • Cinsiyet: Bay
            • Ad Soyad: Cenk Doğu
            • Doğum Yılınız: 1994
            • Marka: Citroen
            • Model: C2
            • Model Yılı: 2005
            • Yakıt Tipi: Motorin
            Ynt: Volkswagen motorlarını güncelliyor!
            « Yanıtla #7 : 21 Ocak 2016, 23:34:32 »
            Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
            Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
            Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
            Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
            Ekonomi isteyenler için anternatif olmuş olacak kısaca.

            HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
            1,6dan 1,5e düşünce daha mi ekonomik olucak (tdi)
            1,4 tsi 1,5 tsi olsun o farkermez ayni vergi.

            ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
            sadece vergi diye bakmamak lazım.Motor hacmindeki 1 litrelik oynayış dahi muazzam etki eder performans ve tüketime.

            LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

            Yakitta 100 cc hacim farkiyla kayda deger bi düşüklük yasanmaz.
            Teknoloji olarak gelistirirse onu bilemem.

            ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

            Turbo beslemeli bir araçta kayda değer farklılıklar yaratacaktır. Daha büyük hacim,daha büyük basınç kabiliyeti demek. Bu da performansa olumlu bir etki,aynı yolu giderkenki eforun azalması sonucuyla da daha ekonomik bir sürüş demektir.
            Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

            ÇevrimdışıCpt.Price

            • FO-Süper üye
            • *
            • İleti: 2,467

            • Üye'ye 72 defa
              Teşekkür Edildi

            • Puan +104/-5
            • Cinsiyet: Bay
              • Doğum Yılınız: 1996
              • Marka: Hyundai
              • Model: Accent
              • Model Yılı: 2003
              • Yakıt Tipi: Benzin
              Ynt: Volkswagen motorlarını güncelliyor!
              « Yanıtla #8 : 21 Ocak 2016, 23:36:42 »
              Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
              Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
              Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
              Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
              Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
              Ekonomi isteyenler için anternatif olmuş olacak kısaca.

              HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
              1,6dan 1,5e düşünce daha mi ekonomik olucak (tdi)
              1,4 tsi 1,5 tsi olsun o farkermez ayni vergi.

              ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
              sadece vergi diye bakmamak lazım.Motor hacmindeki 1 litrelik oynayış dahi muazzam etki eder performans ve tüketime.

              LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

              Yakitta 100 cc hacim farkiyla kayda deger bi düşüklük yasanmaz.
              Teknoloji olarak gelistirirse onu bilemem.

              ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

              Turbo beslemeli bir araçta kayda değer farklılıklar yaratacaktır. Daha büyük hacim,daha büyük basınç kabiliyeti demek. Bu da performansa olumlu bir etki,aynı yolu giderkenki eforun azalması sonucuyla da daha ekonomik bir sürüş demektir.
              Tsida 100c artisla strok artırılıp tork artırılabilir.Daha fazla guc alinabilir doğrudur.
              Ama dizelde fark etmez hocam.


              ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


              Çevrimdışıcdogu

              • FO-Özverili Üye
              • *
              • İleti: 301

              • Üye'ye 19 defa
                Teşekkür Edildi

              • Puan +57/-1
              • Cinsiyet: Bay
                • Ad Soyad: Cenk Doğu
                • Doğum Yılınız: 1994
                • Marka: Citroen
                • Model: C2
                • Model Yılı: 2005
                • Yakıt Tipi: Motorin
                Ynt: Volkswagen motorlarını güncelliyor!
                « Yanıtla #9 : 22 Ocak 2016, 06:49:25 »
                Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
                Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
                Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
                Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
                Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
                Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
                Ekonomi isteyenler için anternatif olmuş olacak kısaca.

                HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                1,6dan 1,5e düşünce daha mi ekonomik olucak (tdi)
                1,4 tsi 1,5 tsi olsun o farkermez ayni vergi.

                ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                sadece vergi diye bakmamak lazım.Motor hacmindeki 1 litrelik oynayış dahi muazzam etki eder performans ve tüketime.

                LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                Yakitta 100 cc hacim farkiyla kayda deger bi düşüklük yasanmaz.
                Teknoloji olarak gelistirirse onu bilemem.

                ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                Turbo beslemeli bir araçta kayda değer farklılıklar yaratacaktır. Daha büyük hacim,daha büyük basınç kabiliyeti demek. Bu da performansa olumlu bir etki,aynı yolu giderkenki eforun azalması sonucuyla da daha ekonomik bir sürüş demektir.
                Tsida 100c artisla strok artırılıp tork artırılabilir.Daha fazla guc alinabilir doğrudur.
                Ama dizelde fark etmez hocam.


                ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                Hocam neye dayanarak söylersiniz bunu acep?

                Yukarıda da dediğim gibi 100 cc'lik bir artış dahi daha yüksek basınç kabiliyeti doğurur motor bloğu için. Bu sebeple alınacak hem beygir gücü hem de tork kuvvetlenecektir. Eskiden 1.4 TDi'lar var idi,halen satılıyor mu bilmiyorum. 1.6 litrelik dizel motorun 100 cc'lik kaybını VW muhtemelen daha büyük turbo ve daha iyi bir yazılım ile yakın değerlerde tork ve beygir gücü alabilir,bunun artısı da,azalan motor hacmi dolayısıyla olacak yakıt ekonomisinde görülecektir.
                Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

                 



                HideMyAss.com
                Otomobil Teknik Terimler Sözlüğügarantiliarabam.com.tr