Volkswagen motorlarını güncelliyor!

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin


Volkswagen 2017 yılına güzel bir başlangıç yapmak için bir dizi 1.5 litrelik motor üzerinde çalıştığını duyurdu.

Detroit Auto Show’da konuşan Volkswagen CEO’su Herbert Diess, çok büyük bir seviye kat ettikleri Golf 7’nin, makyajlı versiyonunun piyasaya sunulmasına aylar kala bombayı patlattı. ”Makyajlı Golf 7 1.5 litrelik benzinli ve dizel motorlarla satışa sunulacak.”
 
Modelin bu yılın sonlarına doğru tanıtılacağını belirten Diess, bu revize edilmiş iki motorun 2017’nin ilk sabahından itibaren kullanıcılarına teslim edileceğini açıkladı.

Halihazırda satışta olan 1.4 litrelik TSI motorun yerini alacak olan 100 cc daha büyük(1500cc) ünite, aynı şuanki motor gibi ACT teknolojisine, direkt enjeksiyona ve turbo beslemeye sahip olacak.

Dizel cephesine geldiğimizde ise bir hacim daralmasına gittiğini gözlemlediğimiz Volkswagen, güncel 1.6 litrelik TDI üniteyi revize ederek aynı performansı 1500 cc’lik bir motordan elde etmeyi amaçlamış gibi görünüyor.

Üretim maliyetlerinin şuankinden yüksek olacağına kesin gözüyle bakılan yeni üniteler, buna karşın daha hafif ve ekonomik olacak. Volkswagen dediğimize bakmayın, bu yeni üniteler eyalet, devlet ve kıta farkı yaşanmaksızın evrensel bir biçimde tüm Skoda, Audi, Seat ve Volkswagen modellerinde yer alacak.

Son detayı üzülerek açıklayan Herbert Diess, bu yeni ünitelerin küçük(kompakt) VAG modellerinde yer alacağını fakat eski 1.4 TSI ve 1.6 TDI üniteler kadar geniş bir yelpazede güç seçenekleri sunmayacağını belirterek sözlerine son verdi.



Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Motor seçenekleri arasına 1.5'lik eklenmesi alternatif bolluğundan başka işe yaramaz. Burada mühim olan piyasadaki yerini genişletebilmesi için fiyatları da düşürmeli. Belki onuda ilerleyen yıllarda düşürürler. Güzel olmuş.


Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin
Ekonomi isteyenler için anternatif olmuş olacak kısaca.

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı cdogu

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 309
    • Puan +58/-1
    • Cinsiyet:Bay
  • Everyday I'm Detailing
  • Ad Soyad: Cenk Doğu
  • Marka: Citroen
  • Model: C2
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Ekonomi isteyenler için anternatif olmuş olacak kısaca.

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
1,6dan 1,5e düşünce daha mi ekonomik olucak (tdi)
1,4 tsi 1,5 tsi olsun o farkermez ayni vergi.

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
sadece vergi diye bakmamak lazım.Motor hacmindeki 1 litrelik oynayış dahi muazzam etki eder performans ve tüketime.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap


Çevrimdışı cdogu

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 309
    • Puan +58/-1
    • Cinsiyet:Bay
  • Everyday I'm Detailing
  • Ad Soyad: Cenk Doğu
  • Marka: Citroen
  • Model: C2
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Ekonomi isteyenler için anternatif olmuş olacak kısaca.

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
1,6dan 1,5e düşünce daha mi ekonomik olucak (tdi)
1,4 tsi 1,5 tsi olsun o farkermez ayni vergi.

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
sadece vergi diye bakmamak lazım.Motor hacmindeki 1 litrelik oynayış dahi muazzam etki eder performans ve tüketime.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yakitta 100 cc hacim farkiyla kayda deger bi düşüklük yasanmaz.
Teknoloji olarak gelistirirse onu bilemem.

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Turbo beslemeli bir araçta kayda değer farklılıklar yaratacaktır. Daha büyük hacim,daha büyük basınç kabiliyeti demek. Bu da performansa olumlu bir etki,aynı yolu giderkenki eforun azalması sonucuyla da daha ekonomik bir sürüş demektir.
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap


Çevrimdışı cdogu

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 309
    • Puan +58/-1
    • Cinsiyet:Bay
  • Everyday I'm Detailing
  • Ad Soyad: Cenk Doğu
  • Marka: Citroen
  • Model: C2
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Ekonomi isteyenler için anternatif olmuş olacak kısaca.

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
1,6dan 1,5e düşünce daha mi ekonomik olucak (tdi)
1,4 tsi 1,5 tsi olsun o farkermez ayni vergi.

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
sadece vergi diye bakmamak lazım.Motor hacmindeki 1 litrelik oynayış dahi muazzam etki eder performans ve tüketime.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yakitta 100 cc hacim farkiyla kayda deger bi düşüklük yasanmaz.
Teknoloji olarak gelistirirse onu bilemem.

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Turbo beslemeli bir araçta kayda değer farklılıklar yaratacaktır. Daha büyük hacim,daha büyük basınç kabiliyeti demek. Bu da performansa olumlu bir etki,aynı yolu giderkenki eforun azalması sonucuyla da daha ekonomik bir sürüş demektir.
Tsida 100c artisla strok artırılıp tork artırılabilir.Daha fazla guc alinabilir doğrudur.
Ama dizelde fark etmez hocam.


ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hocam neye dayanarak söylersiniz bunu acep?

Yukarıda da dediğim gibi 100 cc'lik bir artış dahi daha yüksek basınç kabiliyeti doğurur motor bloğu için. Bu sebeple alınacak hem beygir gücü hem de tork kuvvetlenecektir. Eskiden 1.4 TDi'lar var idi,halen satılıyor mu bilmiyorum. 1.6 litrelik dizel motorun 100 cc'lik kaybını VW muhtemelen daha büyük turbo ve daha iyi bir yazılım ile yakın değerlerde tork ve beygir gücü alabilir,bunun artısı da,azalan motor hacmi dolayısıyla olacak yakıt ekonomisinde görülecektir.
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap


Çevrimdışı cdogu

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 309
    • Puan +58/-1
    • Cinsiyet:Bay
  • Everyday I'm Detailing
  • Ad Soyad: Cenk Doğu
  • Marka: Citroen
  • Model: C2
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
1,3 multijet ile 1,6 multijet arasinda bile kaydadeger yakit farki yok.
Kullandigim aracin da 1,5i ile 1,3ü ayni yakiti yakıyor.

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
1.3 multijetin 75 ve 95likleri arasında dahi fark varken 1.3 ile 1.6 arasında fark olmaması imkansız hocam. Araçlar servise gitmeli bence.

Bence en iyisi araç çıksın,görelim :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap


Çevrimdışı cdogu

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 309
    • Puan +58/-1
    • Cinsiyet:Bay
  • Everyday I'm Detailing
  • Ad Soyad: Cenk Doğu
  • Marka: Citroen
  • Model: C2
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
1,3 multijet ile 1,6 multijet arasinda bile kaydadeger yakit farki yok.
Kullandigim aracin da 1,5i ile 1,3ü ayni yakiti yakıyor.

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
1.3 multijetin 75 ve 95likleri arasında dahi fark varken 1.3 ile 1.6 arasında fark olmaması imkansız hocam. Araçlar servise gitmeli bence.

Bence en iyisi araç çıksın,görelim :)

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sanırım Vag grubu fun'ısınız hocam :)
Sizin dediginiz olsun sıkıntı yok..
Sonucta ben alirken hacim buyuk olani alırım :D

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yok yahu Allah yazdıysa bozsun Vag grubu fanlığını :) Forza Hdi  :D Aksine nefret ederim,halk arabası diye çıkan araçların ülkemizde premium bazında ilgi görmesi ve Doğuş Oto'nun satış politikaları sebebiyle.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33