Volvo Cars şasi simülatörü

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin


Volvo Cars, yeni nesil otomobillerini geliştirmek için dünyanın en ileri seviyedeki Vi-Grade şasi simülatörünü kullanan ilk premium otomobil üreticisi oldu -aynı ekipman Ferrari ve Porsche tarafından da kullanılıyor-.

Simulatör, Almanya’nın meşhur Nürburging pisti ve Volvo Cars’ın İsveç’teki gizli tesislerinde yer alan test pistleri gibi heyecan verici görsellikler sunuyor. Bu simulatör, Volvo Cars’a yüksek hız dengesi, balans ve bireysel sürüş modu ayarları üzerinde çalışırken çok erken aşamada geliştirmeler yapmasına imkân tanıyor ve böylelikle tepkisi daha yüksek, daha ödüllendirici ve daha keyifli sürüşe sahip otomobiller geliştirmesini sağlıyor.



Kontrolü sağlamak

Volvo Cars Ar-Ge’den Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Dr. Peter Mertens, “Volvo sürüş deneyimini yeniden tanımlamak için insana, teknolojiye ve tesislere önemli yatırımlar yaptık. Amacımız direksiyondaki kişiye tam kontrol, kolaylık ve ustalık sunmak. Sürüş deneyimini tüm Volvo modellerinde yükselteceğiz” diyor.

İsveçli otomobil üreticisi simülatörü, yüksek hız dengesi, balans ve bireysel sürüş modu ayarları üzerinde çalışırken çok erken aşamada geliştirmeler yapmak için kullanıyor. Simülasyonun kullanılması, gerçek bir sürücünün deneysel karar vermesi ile bilgisayar destekli objektif veri analizlerinin bir araya getirilmesini ve ayarların hızla test edilmesini sağlıyor.



Dr. Mertens, Volvo Cars için bu gelişmenin sürüş deneyimi alanında yeni bir başlangıcı müjdelediğini; “Geçtiğimiz dönemde, Ar-Ge ve ürün bileşenleri üzerine yapmış olduğumuz kritik yatırımlar bugün meyvelerini vermeye başladı. Tamamen yeni ölçeklenebilir ürün mimarisi (SPA), modüler güç aktarım programı ve en son şasi bileşenleri bu doğrultuda bir başlangıç noktası oluşturuyorlar” şeklinde ifade ediyor.

Yenilik yapma özgürlüğü

Dr. Mertens’e göre bu yeni simülatör, daha heyecanlı bir sürüş deneyimine imkan sağlayarak, konsept geliştirme aşamasında ve daha kısa zamanda yenilik yapma özgürlüğü sunuyor.

Volvo Cars Araç Dinamikleri Müdür Stefan Karlsson, “Bu simülatörün güzel yanı bize toplantı odasında grafiklerle ve sayılarla uğraşmak yerine hesaplama modellerini fiziksel deneyimleme ve sonuçları gerçek sürücülerle değerlendirme imkânı sunması. Bu insan odaklı yaklaşımımızın bir başka göstergesi ve gerçekten Designed Around You konseptine uygun bir sürüş deneyimi geliştirmek için bir mihenk taşı” diyor.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="https://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=4814bd377db2f8ffa7772bd13dfd6b14"><b>Kayıt Ol</b></a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="https://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=4814bd377db2f8ffa7772bd13dfd6b14"><b>Giriş Yap</b></a>

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="https://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=4814bd377db2f8ffa7772bd13dfd6b14"><b>Kayıt Ol</b></a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="https://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=4814bd377db2f8ffa7772bd13dfd6b14"><b>Giriş Yap</b></a>



Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
videosunu daha önce paylaşmıştık, açıklamalı paylaşım için teşekkürler Hüseyin +1



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33