GönderenKonu: 35bin tl ye kadar otomatik araç  (Okunma sayısı 1233 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışıratelarus

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 28
  • Puan +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
    • Ad Soyad: serkan atlıhan
    • Doğum Yılınız: 1983
    • Marka: peugot
    • Model: 307
    • Model Yılı: 2004
    • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
    35bin tl ye kadar otomatik araç
    « : 26 Şubat 2016, 15:19:19 »
    selam arkadaşlar. konulara baktım fakat kendimce sorularım ve sorunlarım var. umarım çözebilirim, artık araba almaktan vazgeçmek üzereyim yada hanıma bi 107 alıp al sür diyeceğim :)

     aracı hafta sonu denize, kahvaltıya falan gitmek için 100-150km kullanacağım ( araba kullanmayı pekte sevmem bu arada) ancak yinede bi sunroof, dijital klima, en az 4 airbag olmazsa olmazım. il aydın, nüfus eşim + köpeğimiz :D

    yorumlarınızla yardımcı olabilirseniz çok mutlu olacağım




    Çevrimdışıseyiddelice

    • FO-Usta Üye
    • *
    • İleti: 1,968

    • Üye'ye 86 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +70/-0
    • Cinsiyet: Bay
      • Ad Soyad: Seyid Ömer Delice
      • Doğum Yılınız: 1994
      • Marka: Mazda
      • Model: Miata
      • Model Yılı: 1991
      • Yakıt Tipi: Benzin
      Ynt: 35bin tl ye kadar otomatik araç
      « Yanıtla #1 : 26 Şubat 2016, 17:49:11 »
      Subaru impreza 1.5 :)


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Fast, Reliable, Cheap - Pick Two

      ÇevrimdışıHüseyin Kuzucu

      • Master Moderator
      • *
      • İleti: 12,340

      • Üye'ye 285 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +308/-5
      • Cinsiyet: Bay
      • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
      • Doğum Yılınız: 1995
      • Marka: Opel
      • Model: Astra H
      • Model Yılı: 2008
      • Yakıt Tipi: Motorin
      Ynt: 35bin tl ye kadar otomatik araç
      « Yanıtla #2 : 26 Şubat 2016, 19:00:17 »
      Al abi bi polo yada corsa fiesta da olur. Honda jazz onu onutmamak lazım.

      HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


      Çevrimdışıratelarus

      • Yeni Üye
      • *
      • İleti: 28
      • Puan +0/-0
      • Cinsiyet: Bay
        • Ad Soyad: serkan atlıhan
        • Doğum Yılınız: 1983
        • Marka: peugot
        • Model: 307
        • Model Yılı: 2004
        • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
        Ynt: 35bin tl ye kadar otomatik araç
        « Yanıtla #3 : 28 Şubat 2016, 12:13:47 »
        Subaru guzel bi secenek bencede ama turkiyede pek degeri bilinmiyo gibi. Polo corsa falan artik son seceneklerim olacak. Peki 2012 cruze nasil bi arac. Uzun sure binmeyi planladigim icin ikinci elinin kotu olmasi onemli degil.


        GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


        ÇevrimdışıHüseyin Kuzucu

        • Master Moderator
        • *
        • İleti: 12,340

        • Üye'ye 285 defa
          Teşekkür Edildi

        • Puan +308/-5
        • Cinsiyet: Bay
        • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
        • Doğum Yılınız: 1995
        • Marka: Opel
        • Model: Astra H
        • Model Yılı: 2008
        • Yakıt Tipi: Motorin
        Ynt: 35bin tl ye kadar otomatik araç
        « Yanıtla #4 : 28 Şubat 2016, 12:25:16 »
        Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
        Subaru guzel bi secenek bencede ama turkiyede pek degeri bilinmiyo gibi. Polo corsa falan artik son seceneklerim olacak. Peki 2012 cruze nasil bi arac. Uzun sure binmeyi planladigim icin ikinci elinin kotu olmasi onemli degil.


        GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
        Türkiye deki Chevrolet bayileri kapatıldı. Artık Opel bayilerinde bakılıyor. Biraz fazla yakıyor ve gitmiyor diye duydum.

        HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


        garantiliarabam.com.tr

        Çevrimdışıratelarus

        • Yeni Üye
        • *
        • İleti: 28
        • Puan +0/-0
        • Cinsiyet: Bay
          • Ad Soyad: serkan atlıhan
          • Doğum Yılınız: 1983
          • Marka: peugot
          • Model: 307
          • Model Yılı: 2004
          • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
          Ynt: 35bin tl ye kadar otomatik araç
          « Yanıtla #5 : 28 Şubat 2016, 13:08:58 »
          Subaru 1.5 awd icinde yokusta yigiliyo diyolar. Focus ghaia nasil bi secenek olur

          GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


          ÇevrimdışıHüseyin Kuzucu

          • Master Moderator
          • *
          • İleti: 12,340

          • Üye'ye 285 defa
            Teşekkür Edildi

          • Puan +308/-5
          • Cinsiyet: Bay
          • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
          • Doğum Yılınız: 1995
          • Marka: Opel
          • Model: Astra H
          • Model Yılı: 2008
          • Yakıt Tipi: Motorin
          Ynt: 35bin tl ye kadar otomatik araç
          « Yanıtla #6 : 28 Şubat 2016, 13:50:21 »
          Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
          Subaru 1.5 awd icinde yokusta yigiliyo diyolar. Focus ghaia nasil bi secenek olur

          GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

          Focus konusunda Hamit abi uzman ona soralım bi. Ama şikayetçi olanı görmedim şimdiye kadar.

          Çevrimdışıratelarus

          • Yeni Üye
          • *
          • İleti: 28
          • Puan +0/-0
          • Cinsiyet: Bay
            • Ad Soyad: serkan atlıhan
            • Doğum Yılınız: 1983
            • Marka: peugot
            • Model: 307
            • Model Yılı: 2004
            • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
            Ynt: 35bin tl ye kadar otomatik araç
            « Yanıtla #7 : 29 Şubat 2016, 16:50:20 »
            Iyi kotu bi modelde karar kilarim ama bu sahibinden.com da kimseye guven olmuyo. Dogrudan galericiyemi gitsem bilemedim.

            GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


            ÇevrimiçiYönetim

            • Admin
            • *
            • İleti: 80,042

            • Üye'ye 1012 defa
              Teşekkür Edildi

            • Puan +584/-17
            • Cinsiyet: Bay
              • ForumOtomobil
            • Ad Soyad: Administrator
            • Doğum Yılınız: 1977
            • Marka: Renault
            • Model: Megane II
            • Model Yılı: 2008
            • Yakıt Tipi: Benzin
            Ynt: 35bin tl ye kadar otomatik araç
            « Yanıtla #8 : 29 Şubat 2016, 17:27:58 »
            Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
            Iyi kotu bi modelde karar kilarim ama bu sahibinden.com da kimseye guven olmuyo. Dogrudan galericiyemi gitsem bilemedim.

            GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi




            Galeri işide sıkıntı. Sıkı sıkı tanımıyorsan hatta kan bağın yoksa (abartmıyorum) galeriden almanı önermem. Ama bayi olabilir. 2. El garantili satış yapan şirketlere güvenebilirsin.
            Zaman en kıymetli hazinedir

            ÇevrimdışıHüseyin Kuzucu

            • Master Moderator
            • *
            • İleti: 12,340

            • Üye'ye 285 defa
              Teşekkür Edildi

            • Puan +308/-5
            • Cinsiyet: Bay
            • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
            • Doğum Yılınız: 1995
            • Marka: Opel
            • Model: Astra H
            • Model Yılı: 2008
            • Yakıt Tipi: Motorin
            Ynt: 35bin tl ye kadar otomatik araç
            « Yanıtla #9 : 29 Şubat 2016, 17:42:04 »
            Markaların showroomlarina gitmenizi oneririm.

            HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


             



            HideMyAss.com
            Otomobil Teknik Terimler Sözlüğügarantiliarabam.com.tr