98 Opel Omega B 2.5 V6 Almak Üzereyim , Sizce ?

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Kamikaze

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 242
    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Doğukan
  • Marka: Peugeot
  • Model: 607
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
araba sağlam temizlenmiş. motora parlatıcı sıkmışlar belli. burnu iyi duruyo kazası olacağını sanmıyorum. şasidede bişey göremedim. farları falan temizlemiş. güzel olmuş. boyası sadece rahatsız etti beni. rengi yani. Genel olarak hatları da güzel. Ama iç taraftaki siyah renk yakışmamış. açık tonlar tercih edilmeliydi ki ahşap rengine de uysun. Arabayı lifte kaldırıp altına bakmak lazım. tekerlekler ve kasa düzgün duruyor. Burdan anca bu kadar yorum yapabiliyorum. Gidince şanzıman yağına, suyuna, motor yağına bi bakarsın. gidersen tabi :D servis kayıtları da varsa alınabilir. Beni sadece kozmetik olarak rahatsız etti. Ama şanzımana kafayı taktım ben. Neden değişir ki otomatik şanzıman bi de?
Bu araba benim içime sinmedi muayne kayıtları çıkmamıştı, sebebide yıllardır muaynesiz kullanılmasıymış.
O yüzden vazgeçtim, Antalya da bir araç var yarın gidip onu yakından görücem.

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi




Çevrimdışı Kamikaze

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 242
    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Doğukan
  • Marka: Peugeot
  • Model: 607
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap


Gibisinden bi maxima düşünebilirsin :) Değişen konusunda hak veriyorum. Kaportacılar artık uğraşmıyor. Yenisini alıp takıyorlar.
Opel benim için tutku kardeşim.
Nissan'da güzel ama o kalite ve sağlamlık hissi o dönemin Japon araçlarında yok.

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin
Ben şahsen Opelin ürettiği otomatiği sevmiyorum..

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı Kamikaze

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 242
    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Doğukan
  • Marka: Peugeot
  • Model: 607
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Ben şahsen Opelin ürettiği otomatiği sevmiyorum..

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hüseyin otomatikleştirilmiş manuel şanzımanı (Easy Tronik) gerçekten intihar sebebi fakat , 90'lı yıllardan bu yana ürettiği tork konvertörlü tam otomatikleri o dönemin Mercedes grubundaki şanzımanlardan dahi üstündür. Sorunsuzluk , sarsıntısız geçişler , gerekse tatminkar vites değişim hızları konusunda.
Tek olumsuzluğu 4 ileri olması , o sebeple  şehir içi yakıt tüketimi fazla.
Uzun yolda zaten manuel kadar az yakıyor, oranlar gayet stabil çünkü.
1. vites 80 , 2. vites 140 3. vites 180 ve 4. viteste 250 gibi.
Makyajla beraber 2.6 V6 180 beygir versiyonlara 5 ileri otomatik gelmiş olsada aradaki fark 2. vites'te 120 yapmasıdır. 5. viteste de daha düşük devir çevirdiği için yakıtı uzun yolda az yakıyor, şehir içinde tüketim yine aynı.
Olmadı beğenmezsek otomatik şanzımanı sökeriz üzerine manuel şanzıman takarız , 3.000-4.000 liraya bu iş biter.

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Ben şahsen Opelin ürettiği otomatiği sevmiyorum..

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hüseyin otomatikleştirilmiş manuel şanzımanı (Easy Tronik) gerçekten intihar sebebi fakat , 90'lı yıllardan bu yana ürettiği tork konvertörlü tam otomatikleri o dönemin Mercedes grubundaki şanzımanlardan dahi üstündür. Sorunsuzluk , sarsıntısız geçişler , gerekse tatminkar vites değişim hızları konusunda.
Tek olumsuzluğu 4 ileri olması , o sebeple  şehir içi yakıt tüketimi fazla.
Uzun yolda zaten manuel kadar az yakıyor, oranlar gayet stabil çünkü.
1. vites 80 , 2. vites 140 3. vites 180 ve 4. viteste 250 gibi.
Makyajla beraber 2.6 V6 180 beygir versiyonlara 5 ileri otomatik gelmiş olsada aradaki fark 2. vites'te 120 yapmasıdır. 5. viteste de daha düşük devir çevirdiği için yakıtı uzun yolda az yakıyor, şehir içinde tüketim yine aynı.
Olmadı beğenmezsek otomatik şanzımanı sökeriz üzerine manuel şanzıman takarız , 3.000-4.000 liraya bu iş biter.

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ben yinede söyleyim dedim :)

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı Kamikaze

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 242
    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Doğukan
  • Marka: Peugeot
  • Model: 607
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Valla dostum sen bilirsin ama bence yakınında bi tane varsa bin içine :) Fazla dar bakmamak lazım araba olaylarına.. Yine de sen bilirsin tabii senin kararın ama bence deneme sürüşü yap, konfor falan ölç tart ondan sonra kararını ver. Anneye alıyorsun sonuçta.
Yarın gidiyorum ön incelemeye gel senide götüreyim. [emoji3]

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı Kamikaze

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 242
    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Doğukan
  • Marka: Peugeot
  • Model: 607
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Bahsettiğim aracı dün incelemeye gittim , aslında fazlasıyla beğendim.

Araç 1998 model , Siyah
Şu anki sahipleri 2005 yılından beridir kendileri kullanıyolarmış. 50.000 kilometrede bir tüpçüden almışlar. Araç şu anda 230.000 kilometrede , fakat 5 sene önceye kadar yetkili serviste daha sonrada yetkili serviste çalışan ustanın kendine ait özel servis açmasıyla oraya tranfer olmuş ve servis kayıtları düzenli olarak tutulmuş.

Daha önceki gibi komple boyalı değil.

Kaput , tavan ve bagaj kapağı güneş yanıklarından dolayı boyanmış , ilgili fotoğraflar ellerinde varmış.

Birde 3 sene evvel kaza yapmışlar.
Sağ ön çamurluk uç kısmı boyanmış ve ön farlar çift olarak değişmiş 3.000 lira hasar kaydı var.










Eksiklere gelirsek.

# Üst kapak contalarında kronik kaçırma var. Terleme denilen , yanık yağ kokusu geliyor.
Benim Tigra A'da aynı sorundan muzdaripti.
# LPG Regülatörleri göz sağlığıma zarar veriyor, o çok önemli değil.

# Elektrikli arka perde çalışmıyor, sahibi tamir ettirecek.
# Sol yan ayna camı çatlamış, sahibi değiştirecek.
# Ön farlar tekrardan solmuş, polisaj ile halledebilirim.
# Araçta ki 6'lı CD Changer kusursuz çalışıyor, fakat Kasetçalar içerisinde kaset sıkışmış, çıkaramadım. Onu kendim halledebilirim.

# Sağ tarafta ki digital klimanın sıcaklık derecelerini gösteren ekranı kırılmış.

# Eco ve iç sirkülasyon tuşunun yazıları silinmiş , düğme ayarlarım tekrardan.
Onun haricinde klima sistemi çok güzel çalışıyor, cam tavanı öyle , hız sabitleyici ve patinaj önleme sistemi dahil.

Fiyat olarak tam pazarlık yapmadım fakat 22.250'den satışta olduğunu söyleyebilirim.

Almadan önce mutlaka kompresyon testi yaptırıcam minimum 15 çıkması lazım, daha düşük çıkarsa almam.
Yağ kaçanlarına baktırıcam
Kaza , darbe, işlem vs. kesin kontrol ederim.
Ayrıca Antalya'da başka bir 2.5 V6'lı arkadaş ile sözleşip bilen birisiyle tekrar test sürüşüne çıkarım.
Birde motor tamamen alüminyum olduğu için düzenli antifriz kullanımı büyük önem arzediyor, makinesi ile gerekli kontrolleri yaptırıcam.

Üst kapak taşlama hatta imkanım olursa port & polish yapıcam maliyet 1.500 çıkacaktır.
Direksiyon, vites topuzu  ve el freni körüğü hakiki deri ile kaplatırım çok kötü durumdalar 300 lira diyelim.
Birde çıkma digital klima paneli gerek bir bütünmüş , onuda 200 liraya bulurum.
Ayrıca silinmiş düğmeleri yenilerim onlarda 50 lira tuttu.
Birde rutin periyodik bakım ve şanzıman yağ , filtre değişimi. Derken 2500 liraya tırmanıyor.

20.000 lira teklif edersem alınır mı araç ?

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Kamikaze

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 242
    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Doğukan
  • Marka: Peugeot
  • Model: 607
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Benim fikirimi zaten biliyosun konuştuk :D Al gitsin la nolacak sanki.
Kardeşim bu arabadanda vazgeçtim ya üst kapakla falan uğraşamam şimdi 20.000 liraya alsamda minimum 3.000 lira masrafı olacak, daha temiz bir şeyler bakıyorum.
Kısaca 2.000 lira pahalı olsun fabrikadan çıktığı gibi temiz olsun. :D
Çok şey istiyorum biliyorum ama direk hastasından restore edilmiş garaj arabası lazım bana.


LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Kamikaze

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 242
    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Doğukan
  • Marka: Peugeot
  • Model: 607
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Hadi bakalım inşallah bulabilirsin/bulduğunu alabilirsin. :)
Eyvallah kardeşim. :)

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi




 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33