GönderenKonu: TOFAŞ'tan "Ayıplı Egea" Hakkında olumlu yanıt  (Okunma sayısı 2943 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışıayipliegea

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 7
  • Puan +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
    • Ad Soyad: Ayıplı Egea
    • Doğum Yılınız: 1980
    • Marka: FİAT
    • Model: EGEA
    • Model Yılı: 2015
    • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
    "Aşağıda belirtilen şikayet konusu Tofaş tarafından çözülmüştür"

    Aşağıdaki fotoğraflar, Koç topluluğu şirketi olan BİRMOT’tan sıfır km olarak satın alınan 2015 model FİAT EGEA 1.6 Multijet Lounge araca ait.

    Araç, bayiden teslim alındıktan 8 gün sonra karanlıkta aracı incelerken telefonun ışığını tuttuğumda sol ön kapıda daire şeklinde boyada farklılık olduğunu tespit ettim. Bunun üzerine aracın her tarafını detaylı bir şekilde inceledim ve aynı renk farklılığını sol ön çamurlukta da tespit ettim. Karanlıkta ışık tutulunca çıplak gözle fark edilebilen bu renk farklılığı, fotoğraf çekince çok daha net belli olmakta. Ertesi sabah, aracı satın aldığım bayiye müracaat ettim. Aracı incelediler, benim gösterdiğim fotoğraftaki renk farklılığını araçta göremediklerini söylediler. Israr edip aracı karanlık bir yere aldırdım ve orada çıplak gözle bu kusurları gösterdim. Kendilerinin bu konuda bir şey diyemeyeceklerini, TOFAŞ’a fotoğrafları iletip oradan gelecek cevabı bekleyeceğimizi söylediler. Onlara ilave olarak FİAT çağrı merkezi aracılığıyla ben de şikâyetimi TOFAŞ’a ilettim. 18 gün boyunca tarafıma hiçbir dönüş yapılmadı. 18’inci gün dönüş yapıldı ve şikâyetimin 30. gününde TOFAŞ’tan bir uzmanın servise gelip aracımı inceleyeceği ve ona göre araçla ilgili karar verileceği söylendi. Araç, TOFAŞ’tan gelen uzman tarafından incelendi. Uzman; müşteriye bir bilgi veremeyeceğini, raporu genel müdürlüğe sunacağını ve oradan müşteriye dönüş yapılacağını söyledi. İncelemeden 3 gün sonra TOFAŞ tarafından arandım. Arayan ürün kalite sorumlusu; kusurlu olduğu iddia edilen bölgenin boya kalınlıklarının FİAT İtalya’nın standartlarına uygun olduğunu, ayrıca gündüz çıplak gözle araçta kusur görülemediğini, aracı satarken de alıcı aracı gece fener tutarak incelemeyeceği için araçta değer kaybı yaşanmayacağını, bu sebeplerle araçta kusur görmediklerini ve dosyayı kapattıklarını söyledi.

    Aracı gösterdiğim birkaç usta, görülen kusurun fabrikada meydana gelen boya hatası olduğunu ve bu kusurun zamanla daha belirgin hale geleceğini söyledi. Zaten sol ön çamurluktaki kusur, artık dikkatli bakılınca gündüz çıplak gözle de görülür hale geldi.
    « Son Düzenleme: 04 Mayıs 2016, 09:09:43 Gönderen: Yönetim »




    ÇevrimiçiHüseyin Kuzucu

    • Master Moderator
    • *
    • İleti: 12,326

    • Üye'ye 284 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +308/-5
    • Cinsiyet: Bay
    • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
    • Doğum Yılınız: 1995
    • Marka: Opel
    • Model: Astra H
    • Model Yılı: 2008
    • Yakıt Tipi: Motorin
    Ynt: TOFAŞ'tan "Ayıplı Egea" Hakkında olumlu yanıt
    « Yanıtla #1 : 13 Nisan 2016, 19:29:04 »
    Geçmiş olsun.

    HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


    Çevrimdışıgencemin

    • FO-Muhteşem Üye
    • *
    • İleti: 790

    • Üye'ye 28 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +44/-0
    • Cinsiyet: Bay
      • Ad Soyad: Mehmet
      • Marka: renault
      • Model: clio 4 st
      • Model Yılı: 2013
      • Yakıt Tipi: Motorin
      Ynt: TOFAŞ'tan "Ayıplı Egea" Hakkında olumlu yanıt
      « Yanıtla #2 : 13 Nisan 2016, 20:07:25 »
      Çok geçmiş olsun öncelikle.aracı aldığınız bayi otoparkında cıkarmadan exper çağırıp bunu tespit ettirip.mahkemeye başvurun.ayıp ötesi bişey bu tekrar geçmiş olsun

      E5303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

      Hayat dediğin hurma ağacının gölgesinde gözlerini açıp kapadığın an kadardır.

      Çevrimdışıezmocesteri

      • FO-Özverili Üye
      • *
      • İleti: 288

      • Üye'ye 7 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +2/-0
        • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
        Ynt: TOFAŞ'tan "Ayıplı Egea" Hakkında olumlu yanıt
        « Yanıtla #3 : 13 Nisan 2016, 22:59:35 »
        Çok geçmiş olsun, tüketici mahkemesine başvurun bırakmayın işin peşini.. Benzer bir durum Mazda da yaşandı geçen yıl ve daha üst donanım 0 km yeni araçla değiştirildi, kalite farkı.

        ÇevrimiçiYönetim

        • Admin
        • *
        • İleti: 80,008

        • Üye'ye 1010 defa
          Teşekkür Edildi

        • Puan +584/-17
        • Cinsiyet: Bay
          • ForumOtomobil
        • Ad Soyad: Administrator
        • Doğum Yılınız: 1977
        • Marka: Renault
        • Model: Megane II
        • Model Yılı: 2008
        • Yakıt Tipi: Benzin
        Ynt: TOFAŞ'tan "Ayıplı Egea" Hakkında olumlu yanıt
        « Yanıtla #4 : 14 Nisan 2016, 09:33:46 »
        Çok geçmiş olsun. Benim asıl anlam veremediğim husus şu, Fiat nasıl olur da kendi kusurunu görmezden gelir? Fiat markasına yakıştıramadım.
        Zaman en kıymetli hazinedir

        garantiliarabam.com.tr

        ÇevrimdışıEmrahpmk

        • FO-Muhteşem Üye
        • *
        • İleti: 750

        • Üye'ye 21 defa
          Teşekkür Edildi

        • Puan +40/-0
        • Cinsiyet: Bay
          • Ad Soyad: emrah pamuk
          • Doğum Yılınız: 1986
          • Marka: peugeot
          • Model: bipper tepeee
          • Model Yılı: 2015
          • Yakıt Tipi: Motorin
          Ynt: TOFAŞ'tan "Ayıplı Egea" Hakkında olumlu yanıt
          « Yanıtla #5 : 14 Nisan 2016, 10:26:54 »
          şuraya bak ikinci elde bu tarz vakalar alıştık lakin sıfır araçta son dönemde buna benzer sıkıntıları yaşamaya başladık. artık kime güveneceğimizi bilemez olduk. aynı modeli bende almak istiyordum. şimdi bu durumu görünce açıkçası almaktan vazgeçtim. yapılan ayıp bir durum tüketici haklarına şikayet edin. aracı geri almak zorundalar bence.
          daha önce volkswagen grubunda taşımada düşmüş arabaları alıp boyayıp sattığını duymuştuk. kesinlikle ayıp etmişler.
          peugeot bipper tepeeee yeni oyuncağım...
          206 roland garros yeşil kurbağa ilk göz ağrım

          Çevrimdışıezmocesteri

          • FO-Özverili Üye
          • *
          • İleti: 288

          • Üye'ye 7 defa
            Teşekkür Edildi

          • Puan +2/-0
            • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
            Ynt: TOFAŞ'tan "Ayıplı Egea" Hakkında olumlu yanıt
            « Yanıtla #6 : 14 Nisan 2016, 10:33:09 »
            Bu tip şeyler olabilir her markada, bir aracın böyle sorun vermesi firmanın tamamına maledilemez ama burada sıkıntı firmanın müşterisini mağdur etmesi, bu çok yanlış bir durum, o bakımdan size güzellikle yapılmayanı ben olsam mahkeme kararıyla zorla yaptırırdım.

            Çevrimdışıhokans

            • Yeni Üye
            • *
            • İleti: 15
            • Puan +0/-0
            • Cinsiyet: Bay
              Ynt: TOFAŞ'tan "Ayıplı Egea" Hakkında olumlu yanıt
              « Yanıtla #7 : 15 Nisan 2016, 10:05:54 »
              Maalesef Türkiye'de tüketici hakları, özellikle otomotiv sektöründe, kanuni boşlukların rahatça kullanıldığı, bir oyun parkına döndü. Şirketlerin marka imajına olan bağlılıkları sayesinde birçok tüketici hakkını arayabiliyor. Volvo, Mazda, Honda, BMW, Mercedes Benz gibi karlılığın sürümden değil,  müşteri sadakatinden geldiğini anlamış,  olgun firmaların tavırları, gayet yerinde ve saygı hak eden derecede hızlı. Özellikle otomotivde başınız ağrımasın istiyorsanız, donanıma yatıracağınız miktarın bir kısmını marka imajına vermeyi göze alıp, sözde değil özde garanti haklarına sahip olmayı yeğleyeceğiz. Geçmiş tecrübelerimden şahsım adına çıkardığım budur.

              GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
              « Son Düzenleme: 15 Nisan 2016, 10:06:56 Gönderen: hokans »
              Using Tapatalk

              ÇevrimiçiHüseyin Kuzucu

              • Master Moderator
              • *
              • İleti: 12,326

              • Üye'ye 284 defa
                Teşekkür Edildi

              • Puan +308/-5
              • Cinsiyet: Bay
              • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
              • Doğum Yılınız: 1995
              • Marka: Opel
              • Model: Astra H
              • Model Yılı: 2008
              • Yakıt Tipi: Motorin
              Ynt: TOFAŞ'tan "Ayıplı Egea" Hakkında olumlu yanıt
              « Yanıtla #8 : 15 Nisan 2016, 12:27:46 »
              Sikayetvar.coma yazın yakında Fiat yetkilileri geri dönüş yapar

              HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


              Çevrimdışıezmocesteri

              • FO-Özverili Üye
              • *
              • İleti: 288

              • Üye'ye 7 defa
                Teşekkür Edildi

              • Puan +2/-0
                • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
                Ynt: TOFAŞ'tan "Ayıplı Egea" Hakkında olumlu yanıt
                « Yanıtla #9 : 15 Nisan 2016, 12:52:51 »
                Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
                Sikayetvar.coma yazın yakında Fiat yetkilileri geri dönüş yapar

                HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                İşe yarıyor mu gerçekten, pek kaale aldıklarını sanmıyorum  (önyargılıyım)

                 



                HideMyAss.com
                Otomobil Teknik Terimler Sözlüğügarantiliarabam.com.tr