Yeni doblo bilinmeyen özellikler

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mustafa2002954

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 55
    • Puan +4/-0
  • Forum Otomobil
  • Yakıt Tipi: Motorin
Merhaba,

Burada Yeni doblo da herkesin dikkatini çekmeyeceğini düşündüğüm özelliklerini yazayım dedim.

1-Teyp te ayarlama yaparak araba hızlandıkça sesin otomatik olarak yükselmesini ve yavaşladığında kısılmasını sağlayarak yüksek hızda giderken ışıklarda durduğunuzda teyp in sesinin sizi rahatsız etmesini engelleyebilirsiniz.

2-Arka koltuklar için yapılmış ızgaradan hava gelmesini sağlamak için fanı yüze vererek öndeki ızgaraları kapatmanız gerekiyor.

3-Diğer birçok otomobildeki gibi anahtar üzerindeki açma kapama tuşuna basılı tutarak 4 camı da (eğer hepsi otomatikse) açıp kapatabilirsiniz.

4-Menüden hız limit ayarı yaparak belirlediğiniz hıza ulaştığınızda bip diye ses geliyor ve ekranda hız limitini geçtiniz yazıyor (ben 70 e ayarladım malum E5 te her yerde radar var artık)

5-Dış ortam sıcaklığı 3 derecenin altına düşünce ekranda dikkat buzlanma var yazısı beliriyor.

6-Kalorifer kapalıyken off tuşunun altındaki devir daim tuşuna basarsanız dışarıdaki hava araba hızlandıkça içeri geliyor.



Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Harika  :iyi: :iyi: :iyi: :iyi: :iyi: :iyi: :iyi: :iyi:

1-Teyp te ayarlama yaparak araba hızlandıkça sesin otomatik olarak yükselmesini ve yavaşladığında kısılmasını sağlayarak yüksek hızda giderken ışıklarda durduğunuzda teyp in sesinin sizi rahatsız etmesini engelleyebilirsiniz.


Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
Mustafa kardeşim eline sağlık...Doblo hakkında bilinmeyenleri üyelerimizle paylaşman harika...  :iyi:


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Aaah ah... Sanada Doblo alacaktık...

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Mustafa kardeşim eline sağlık...Doblo hakkında bilinmeyenleri üyelerimizle paylaşman harika...  :iyi:


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
vay be :) güzelmiş.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Yağmurlu havalarda sileceğin açık ise, geri vitese taktığınız anda arka silecekte çalışıyor.
+3 derece ve altı buzlanma riski diye uyarı yazısı ve ses çıkıyor.
Yakıt alınması gerektiğindede yazı ve ses var.
Araba bir kaç gün çalışmassa aküden dolayı ilk çalıştırmada radyatör su sıcaklığı çok yüksek diye yazıyor.
Hız sınırlaması aktif edildiğinde hız sınırı aşıldı diye yazıyor.
Servis zamanı yaklaştığında kalan gün olarak yazıyor.
Açık kalan kapı durumunu yazıyor.



Çevrimdışı northwest

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 2,091
    • Puan +36/-22
    • Cinsiyet:Bay
  • Marka: Opel
  • Yakıt Tipi: Motorin
bu özellikler yerine kaporta ve trime özen göstermeleri lazım vasat
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Kiminki?

Dark EvoPad M7220 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
daha fazla özellik var mı peki Berat?

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
İlk kasa dobloda var mı bilmiyorum ama yazdığım özellikler orta kasa doblo'nun dynamic ve premio versiyonlarında var diye biliyorum.


Çevrimdışı mygokhan

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 3
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: gökhan oz
  • Marka: fiat
  • Model: doblo 3
  • Model Yılı: 2012
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
bu özellikler yerine kaporta ve trime özen göstermeleri lazım vasat

Yeni doblonun kaportası gayet güzel.

Yıllardır doblo kullanıyorum.. Kapı ile kaporta birleşim yerleri hizalı değil, tüm kaporta aksamında bu var neredeyse..Saç bayağı ince ve en ufak yaslanmada yamuluyor. Şasi'ye bişey diyemem sağlam diye duymuştum ama saç kalınlığı biraz fazla olması gerekiyor bence. Maliyetten kısacağız diye hızlandıkça kağıt gibi esneyen kaporta yapıyorlar..


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Tarafsız yorumunuz için teşekkürler Gökhan bey, sizi tanımak isteriz, tanışma bölümüne kısa bir tanışma mesajı yazar mısınız lütfen?

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
bu özellikler yerine kaporta ve trime özen göstermeleri lazım vasat

Yeni doblonun kaportası gayet güzel.

Yıllardır doblo kullanıyorum.. Kapı ile kaporta birleşim yerleri hizalı değil, tüm kaporta aksamında bu var neredeyse..Saç bayağı ince ve en ufak yaslanmada yamuluyor. Şasi'ye bişey diyemem sağlam diye duymuştum ama saç kalınlığı biraz fazla olması gerekiyor bence. Maliyetten kısacağız diye hızlandıkça kağıt gibi esneyen kaporta yapıyorlar..


Çevrimdışı mygokhan

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 3
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: gökhan oz
  • Marka: fiat
  • Model: doblo 3
  • Model Yılı: 2012
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Tarafsız yorumunuz için teşekkürler Gökhan bey, sizi tanımak isteriz, tanışma bölümüne kısa bir tanışma mesajı yazar mısınız lütfen?

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
bu özellikler yerine kaporta ve trime özen göstermeleri lazım vasat

Yeni doblonun kaportası gayet güzel.

Yıllardır doblo kullanıyorum.. Kapı ile kaporta birleşim yerleri hizalı değil, tüm kaporta aksamında bu var neredeyse..Saç bayağı ince ve en ufak yaslanmada yamuluyor. Şasi'ye bişey diyemem sağlam diye duymuştum ama saç kalınlığı biraz fazla olması gerekiyor bence. Maliyetten kısacağız diye hızlandıkça kağıt gibi esneyen kaporta yapıyorlar..

Elbette hemen kendimi tanıtıyorum :ok:



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33