GönderenKonu: TANAP Projesi’nde Mitsubishi Pajero gücü  (Okunma sayısı 371 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışıefedesign

  • Konya Sorumlusu
  • ******
  • İleti: 1,533

  • Üye'ye 50 defa
    Teşekkür Edildi

  • Puan +49/-0
  • Cinsiyet: Bay
    • Ad Soyad: Mehmet Niyazi ALADAĞ
    • Doğum Yılınız: 1989
    • Marka: Mitsubishi
    • Model: Lancer 1.5 INVITE
    • Model Yılı: 2009
    • Yakıt Tipi: Benzin
    Temsa Motorlu Araçlar, Trans Anadolu Doğal Gaz Boru Hattı Projesi (TANAP) kapsamında kullanılmak üzere Tekfen İnşaat’a 51 adet Mitsubishi Pajero teslim etti.


    Temsa Motorlu Araçlar, Azerbaycan’daki Şah Deniz-2 Sahası’ndan elde edilecek doğal gazı, Türkiye’ye ve Türkiye üzerinden de Avrupa’ya taşıyacak olan Trans Anadolu Doğal Gaz Boru Hattı Projesi (TANAP) için kullanılacak 51 adet Mitsubishi Pajero’yu Tekfen İnşaat’a teslim etti.

    TANAP çalışmaları için Mitsubishi Pajero’yu tercih eden Tekfen İnşaat, proje kapsamında 509 kilometrelik Sivas/Yıldızeli–Eskişehir/Seyitgazi Boru Hattı inşaatlarını gerçekleştirecek. 

    Zor arazi şartlarının hakim olduğu TANAP Projesi’nde Mitsubishi Pajero’ların tercih edilmesinin en önemli sebebi, üstün arazi kabiliyeti ve sürüş performansı oldu.

    Mitsubishi Pajero hakkında:

     12 kez Dakar Şampiyonu olan Mitsubishi Pajero’nun en önemli özelliği, üstün arazi yetenekleri.  Super Select 4 çeker sistemine ek olarak, mükemmel yaklaşma, karın ve uzaklaşma açılarına sahip olan Mitsubishi Pajero, 70 cm derinlikteki suyun içinden geçebiliyor. Kilitlenebilir arka diferansiyel özelliği bulunan Pajero'nun monokok gövde yapısı ve tam bağımsız süspansiyon sistemine sahip olması aracı rakiplerine göre daha dayanıklı ve kontrollü yapıyor.


    Dünyanın En Büyük Haber Alma Teşkilatının Adı DEDİKODU'dur...



     



    HideMyAss.com
    Otomobil Teknik Terimler Sözlüğügarantiliarabam.com.tr