GönderenKonu: Aracımda ki arıza  (Okunma sayısı 239 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışıorhanozel

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 21
  • Puan +0/-0
    Aracımda ki arıza
    « : 14 Eylül 2016, 23:18:43 »
    Merhaba;

    Arkadaşlar, bir sorun ile karşı karşıya bulunmaktayım. Vw Polo 6n2 aracım bazen marşa bastığımda tık diye ses çıkarıyor ama marş basmıyor. Bazen de marş basıyor motor çalışıyor fakat 2 sn sonra araç stop ediyor. Bugün elektrikçiye gösterdim. Akünün uzerindeki kablolardan birinde kırık tespit etti ve değiştirdi. Birkaç saat oldu sorun yaşamadım ama yine aynı sorunu yaşar mıyım bilmiyorum. Sizce nedeni ne olabilir? Bu tür bir arıza yaşayıp çözüme kavuşturan var mı?

    GM 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi





    Çevrimdışıorhanozel

    • Yeni Üye
    • *
    • İleti: 21
    • Puan +0/-0
      Ynt: Aracımda ki arıza
      « Yanıtla #1 : 16 Eylül 2016, 04:52:46 »
      Yok mu soruma cevap verebilecek bir arkadaş

      GM 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


      ÇevrimdışıYönetim

      • Admin
      • *
      • İleti: 79,990

      • Üye'ye 1010 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +584/-17
      • Cinsiyet: Bay
        • ForumOtomobil
      • Ad Soyad: Administrator
      • Doğum Yılınız: 1977
      • Marka: Renault
      • Model: Megane II
      • Model Yılı: 2008
      • Yakıt Tipi: Benzin
      Ynt: Aracımda ki arıza
      « Yanıtla #2 : 16 Eylül 2016, 09:45:46 »
      Merhaba, geçmiş olsun. Akü kablosu değiştikten sonra sorun ortadan kalktıysa aynı sıkıntıyı tekrar yaşayacağını sanmıyorum. Lakin kontağı çevirdiğinde gelen tık sesi aklıma ilk olarak marş motoru arızası geldi. Yalnız çalışıp durması yakıt pompası arızası gibi. Ama sorun kablo değişimi ile çözülmüş. Bence şanslısın. Geçmiş olsun.

      Tapatalk

      Zaman en kıymetli hazinedir

      Çevrimdışıorhanozel

      • Yeni Üye
      • *
      • İleti: 21
      • Puan +0/-0
        Ynt: Aracımda ki arıza
        « Yanıtla #3 : 16 Eylül 2016, 11:02:24 »
        Zaten her iki durumda da akü göstergesi yanıyordu. İlk aklıma gelen bu nedenle akü yada ona bağlı kablolar oldu. 2-3 günden beri bir sıkıntı yok çok şükür

        GM 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


        ÇevrimdışıYönetim

        • Admin
        • *
        • İleti: 79,990

        • Üye'ye 1010 defa
          Teşekkür Edildi

        • Puan +584/-17
        • Cinsiyet: Bay
          • ForumOtomobil
        • Ad Soyad: Administrator
        • Doğum Yılınız: 1977
        • Marka: Renault
        • Model: Megane II
        • Model Yılı: 2008
        • Yakıt Tipi: Benzin
        Ynt: Aracımda ki arıza
        « Yanıtla #4 : 17 Eylül 2016, 01:13:55 »
        Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
        Zaten her iki durumda da akü göstergesi yanıyordu. İlk aklıma gelen bu nedenle akü yada ona bağlı kablolar oldu. 2-3 günden beri bir sıkıntı yok çok şükür

        GM 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
        Geçmiş olsun. İnşallah tekrarlamaz

        Tapatalk

        Zaman en kıymetli hazinedir

        garantiliarabam.com.tr

        Çevrimdışıcdogu

        • FO-Özverili Üye
        • *
        • İleti: 301

        • Üye'ye 19 defa
          Teşekkür Edildi

        • Puan +57/-1
        • Cinsiyet: Bay
          • Ad Soyad: Cenk Doğu
          • Doğum Yılınız: 1994
          • Marka: Citroen
          • Model: C2
          • Model Yılı: 2005
          • Yakıt Tipi: Motorin
          Ynt: Aracımda ki arıza
          « Yanıtla #5 : 17 Eylül 2016, 04:27:47 »
          Tık demesinde bir sakınca yok aslında. Aküden yeterli voltajı alamadığı için tek seferde marş alamayan aracı durduran rölenin sesi. Beyin tarafından komuta edilir. Kablo değişiminden sonra sıkıntı olacağını hiç sanmam.
          Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

           



          HideMyAss.com
          Otomobil Teknik Terimler Sözlüğügarantiliarabam.com.tr