Forum Otomobil, Otomobil Forumu
Uygulamalar ve Bilgi Paylaşımı => Teknik&Mekanik Problemler ve Çözümler => Konuyu başlatan: Samed Pircek - 29 Ekim 2016, 20:23
-
Araç marşa basınca bazen tek seferde çalışıyor , bazen çalışmıyor , 3.-4. Vitesde giderken bazen stop ediyor. Aküsü yeni değişti benzin filtreside yeni değişti
-
Araç marşa basınca bazen tek seferde çalışıyor , bazen çalışmıyor , 3.-4. Vitesde giderken bazen stop ediyor. Aküsü yeni değişti benzin filtreside yeni değişti sizce sorun ne olabilir yardım ederseniz sevinirim
-
Ateşlemede sorun olabilir.
-
Masraf ne kadar olur bir bilgin var mı hocam
-
Araç marşa basınca bazen tek seferde çalışıyor , bazen çalışmıyor , 3.-4. Vitesde giderken bazen stop ediyor. Aküsü yeni değişti benzin filtreside yeni değişti
Yakıt ile ilgili bu sorun. Daha önce 2005 doblo 1.3 Multijet'te başıma gelmişti. Ben mazot pompasından şüphelenmiştim ama araç çekiciyle yetkili servise gitmek zorunda kaldı. 2 kere otobanda dediğin gibi 70-80 ile giderken stop etti. Çalıştırmak için zorladık. O zaman ikisinde çalıştı. Fakat en son trafikte beklerken stop etti ve bir daha çalışmadı.
Araç serviste 4 gün bekledi. Gün aşırı telefon edip sordum, her şeyin normal olduğunu söylediler, kontroller devam diye diye oyaladılar. 4. gün servisten aradılar ve sorunu bulduklarını söylediler. Siz gelin almaya, gelene kadar biz hallederiz dediler.
Sorun mazot deposundan pompaya oradan motora enjektörlere taşıyan boru hattının üzerinde küçük çekvalfler varmış. O çekvalflerden biri bozulmuş ve mazotu geri kaçırıyormuş. Yani yakıt enjektörlere ulaşmadan geri gidiyormuş.
Bizim yaşadığımız sorun bu şekilde çözüldü. İsterseniz yakıt hattındaki çekvalf'lere odaklanın birde... Umarım budur. Çünkü net fiyatı hatırlamamakla beraber 4 gün bu komik rakam içinmi bekledik diye şaşırmıştık.
Geçmiş olsun.
-
Mantıklı :) abim bilir
Araç marşa basınca bazen tek seferde çalışıyor , bazen çalışmıyor , 3.-4. Vitesde giderken bazen stop ediyor. Aküsü yeni değişti benzin filtreside yeni değişti
Yakıt ile ilgili bu sorun. Daha önce 2005 doblo 1.3 Multijet'te başıma gelmişti. Ben mazot pompasından şüphelenmiştim ama araç çekiciyle yetkili servise gitmek zorunda kaldı. 2 kere otobanda dediğin gibi 70-80 ile giderken stop etti. Çalıştırmak için zorladık. O zaman ikisinde çalıştı. Fakat en son trafikte beklerken stop etti ve bir daha çalışmadı.
Araç serviste 4 gün bekledi. Gün aşırı telefon edip sordum, her şeyin normal olduğunu söylediler, kontroller devam diye diye oyaladılar. 4. gün servisten aradılar ve sorunu bulduklarını söylediler. Siz gelin almaya, gelene kadar biz hallederiz dediler.
Sorun mazot deposundan pompaya oradan motora enjektörlere taşıyan boru hattının üzerinde küçük çekvalfler varmış. O çekvalflerden biri bozulmuş ve mazotu geri kaçırıyormuş. Yani yakıt enjektörlere ulaşmadan geri gidiyormuş.
Bizim yaşadığımız sorun bu şekilde çözüldü. İsterseniz yakıt hattındaki çekvalf'lere odaklanın birde... Umarım budur. Çünkü net fiyatı hatırlamamakla beraber 4 gün bu komik rakam içinmi bekledik diye şaşırmıştık.
Geçmiş olsun.
-
Araç marşa basınca bazen tek seferde çalışıyor , bazen çalışmıyor , 3.-4. Vitesde giderken bazen stop ediyor. Aküsü yeni değişti benzin filtreside yeni değişti
Yakıt ile ilgili bu sorun. Daha önce 2005 doblo 1.3 Multijet'te başıma gelmişti. Ben mazot pompasından şüphelenmiştim ama araç çekiciyle yetkili servise gitmek zorunda kaldı. 2 kere otobanda dediğin gibi 70-80 ile giderken stop etti. Çalıştırmak için zorladık. O zaman ikisinde çalıştı. Fakat en son trafikte beklerken stop etti ve bir daha çalışmadı.
Araç serviste 4 gün bekledi. Gün aşırı telefon edip sordum, her şeyin normal olduğunu söylediler, kontroller devam diye diye oyaladılar. 4. gün servisten aradılar ve sorunu bulduklarını söylediler. Siz gelin almaya, gelene kadar biz hallederiz dediler.
Sorun mazot deposundan pompaya oradan motora enjektörlere taşıyan boru hattının üzerinde küçük çekvalfler varmış. O çekvalflerden biri bozulmuş ve mazotu geri kaçırıyormuş. Yani yakıt enjektörlere ulaşmadan geri gidiyormuş.
Bizim yaşadığımız sorun bu şekilde çözüldü. İsterseniz yakıt hattındaki çekvalf'lere odaklanın birde... Umarım budur. Çünkü net fiyatı hatırlamamakla beraber 4 gün bu komik rakam içinmi bekledik diye şaşırmıştık.
Geçmiş olsun.
hoca mazot pompasınıda degiştirdik o gün yine stop etti , son kezde cekvalflerine bakalım Allah razı olsun yardımınız için.
-
Allah cümlemizden razı olsun. İnşallah en hesaplı şekilde çözülür.
Araç marşa basınca bazen tek seferde çalışıyor , bazen çalışmıyor , 3.-4. Vitesde giderken bazen stop ediyor. Aküsü yeni değişti benzin filtreside yeni değişti
Yakıt ile ilgili bu sorun. Daha önce 2005 doblo 1.3 Multijet'te başıma gelmişti. Ben mazot pompasından şüphelenmiştim ama araç çekiciyle yetkili servise gitmek zorunda kaldı. 2 kere otobanda dediğin gibi 70-80 ile giderken stop etti. Çalıştırmak için zorladık. O zaman ikisinde çalıştı. Fakat en son trafikte beklerken stop etti ve bir daha çalışmadı.
Araç serviste 4 gün bekledi. Gün aşırı telefon edip sordum, her şeyin normal olduğunu söylediler, kontroller devam diye diye oyaladılar. 4. gün servisten aradılar ve sorunu bulduklarını söylediler. Siz gelin almaya, gelene kadar biz hallederiz dediler.
Sorun mazot deposundan pompaya oradan motora enjektörlere taşıyan boru hattının üzerinde küçük çekvalfler varmış. O çekvalflerden biri bozulmuş ve mazotu geri kaçırıyormuş. Yani yakıt enjektörlere ulaşmadan geri gidiyormuş.
Bizim yaşadığımız sorun bu şekilde çözüldü. İsterseniz yakıt hattındaki çekvalf'lere odaklanın birde... Umarım budur. Çünkü net fiyatı hatırlamamakla beraber 4 gün bu komik rakam içinmi bekledik diye şaşırmıştık.
Geçmiş olsun.
hoca mazot pompasınıda degiştirdik o gün yine stop etti , son kezde cekvalflerine bakalım Allah razı olsun yardımınız için.