GönderenKonu: 2016 RENAULT TRAİFİC DEBRİYAJ ÜST MERKEZİ YAĞ KAÇIRIYOR.  (Okunma sayısı 302 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ÇevrimdışıBerat

  • Sakarya Sorumlusu
  • ******
  • İleti: 6,062

  • Üye'ye 41 defa
    Teşekkür Edildi

  • Puan +112/-0
  • Cinsiyet: Bay
    • Ad Soyad: Berat T
    • Doğum Yılınız: 1998
    • Marka: Fiat
    • Model: Doblo Elegance 1.3 M.Jet
    • Model Yılı: 2011
    • Yakıt Tipi: Motorin
    Öncelikle selamın aleyküm..
    Ocak 2017'de 2016 model 1.6 Renault Trafic aldık. Araç şuanda 61.xxx km'de ve şimdiye kadar 3 4 defa debriyaj üst merkezi değişti. Parça garantiden değişiyor ve devamlı yağ damlatma tarzı problemler oluşturuyor. Bu araç taksi dolmuş olarak kullanılıyor durakta ve diğer duraklarda olmak suretiyle yüzde 90'ında aynı problem var. Ortalama 15 bin km de bakıma giriyoruz ve her seferinde değişiyor bu parça. Bu nereye kadar böyle gidecek ? Problem ne zaman çözülecek ? Ne yapabiliriz ? Bir fikri bir düşüncesi olan var mı ?


    Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır!
    Teşekkür eden üyeler: Rahimavci


    ÇevrimdışıRahimavci

    • FO-Özverili Üye
    • *
    • İleti: 454

    • Üye'ye 12 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +3/-1
    • Cinsiyet: Bay
      • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
      Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
      Öncelikle selamın aleyküm..
      Ocak 2017'de 2016 model 1.6 Renault Trafic aldık. Araç şuanda 61.xxx km'de ve şimdiye kadar 3 4 defa debriyaj üst merkezi değişti. Parça garantiden değişiyor ve devamlı yağ damlatma tarzı problemler oluşturuyor. Bu araç taksi dolmuş olarak kullanılıyor durakta ve diğer duraklarda olmak suretiyle yüzde 90'ında aynı problem var. Ortalama 15 bin km de bakıma giriyoruz ve her seferinde değişiyor bu parça. Bu nereye kadar böyle gidecek ? Problem ne zaman çözülecek ? Ne yapabiliriz ? Bir fikri bir düşüncesi olan var mı ?



      sessiz kalıp sürekli değişim yaptırıp kullandığınız sürece böyle devam eder bu iş
      taki garanti bittide para ödemeye başladınızmı içiniz yanar
      bence servisteki tüm arıza formlarıyla birlikte hakem heyetine filan başvurmanız lazım onlarda ne yapabilir bilmiyorum arabayı değiştirmezler herhalde

      ÇevrimiçiYönetim

      • Admin
      • *
      • İleti: 84,461

      • Üye'ye 1144 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +600/-17
      • Cinsiyet: Bay
        • ForumOtomobil
      • Ad Soyad: Administrator
      • Doğum Yılınız: 1977
      • Marka: Renault
      • Model: Megane II
      • Model Yılı: 2008
      • Yakıt Tipi: Benzin
      Belliki kronik bir sorun var. Hepsinde olduğuna göre, mühendislik hatasına benziyor. Bununla ilgili imza ve dilekçe toplayıp Renault'a başvuru yapın. Belki debriyaj mekanizmasını komple yenilerler. Ama garanti bitince bununla uğraşmak masraflı olur gibi görünüyor.
      Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
      Öncelikle selamın aleyküm..
      Ocak 2017'de 2016 model 1.6 Renault Trafic aldık. Araç şuanda 61.xxx km'de ve şimdiye kadar 3 4 defa debriyaj üst merkezi değişti. Parça garantiden değişiyor ve devamlı yağ damlatma tarzı problemler oluşturuyor. Bu araç taksi dolmuş olarak kullanılıyor durakta ve diğer duraklarda olmak suretiyle yüzde 90'ında aynı problem var. Ortalama 15 bin km de bakıma giriyoruz ve her seferinde değişiyor bu parça. Bu nereye kadar böyle gidecek ? Problem ne zaman çözülecek ? Ne yapabiliriz ? Bir fikri bir düşüncesi olan var mı ?

      ^^^^^^^^^^^^^^^^^

      Zaman en kıymetli hazinedir

      ÇevrimdışıBerat

      • Sakarya Sorumlusu
      • ******
      • İleti: 6,062

      • Üye'ye 41 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +112/-0
      • Cinsiyet: Bay
        • Ad Soyad: Berat T
        • Doğum Yılınız: 1998
        • Marka: Fiat
        • Model: Doblo Elegance 1.3 M.Jet
        • Model Yılı: 2011
        • Yakıt Tipi: Motorin
        Zaten servise giden tüm araç sahipleri bu olay üstünde duruyor abi. Tepkimizi servisteki elemanlar biliyor. Bize denilen söz şu '' Fransadaki fabrikaya bildirdik görüşme içerisindeyiz iyileştirme yapılacak' şeklinde konuşuyorlar bize..
        Tüketici haklarına gidip konuşsak mı ? Çok zor bir ihtimal olsa da aracın değişimi veya iadesini isteyemez miyiz ?
        Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır!

        ÇevrimiçiYönetim

        • Admin
        • *
        • İleti: 84,461

        • Üye'ye 1144 defa
          Teşekkür Edildi

        • Puan +600/-17
        • Cinsiyet: Bay
          • ForumOtomobil
        • Ad Soyad: Administrator
        • Doğum Yılınız: 1977
        • Marka: Renault
        • Model: Megane II
        • Model Yılı: 2008
        • Yakıt Tipi: Benzin
        bence garanti bitmeden sen bu işe ön ayak ol. imzaları toplayıp, fransızca tercümesini yaptırıp, dilekçeyi gönderin. herkesin arabasında varsa bu sıkıntı, kayıtsız kalamazlar. avrupa bu gibi konularda hassastır.

        Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
        Zaten servise giden tüm araç sahipleri bu olay üstünde duruyor abi. Tepkimizi servisteki elemanlar biliyor. Bize denilen söz şu '' Fransadaki fabrikaya bildirdik görüşme içerisindeyiz iyileştirme yapılacak' şeklinde konuşuyorlar bize..
        Tüketici haklarına gidip konuşsak mı ? Çok zor bir ihtimal olsa da aracın değişimi veya iadesini isteyemez miyiz ?
        Zaman en kıymetli hazinedir

        garantiliarabam.com.tr

        ÇevrimdışıY.E.P.

        • FO-Süper üye
        • *
        • İleti: 4,232

        • Üye'ye 154 defa
          Teşekkür Edildi

        • Puan +370/-7
        • Cinsiyet: Bay
          • Doğum Yılınız: 1981
          • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
          • Model: 1.6 HDI Dynamic
          • Model Yılı: 2011
          • Yakıt Tipi: Motorin
          Beratım çok ciddi bir mesele bu aracın garantisi bittiği anda elinde patlar bu araç. servislerin klasik cümlesidir fransaya bildirdik haber bekliyoz diye zaman kazanma amaçlıdır. sanki ptt ile mektupmu gönderiyolar. 5 dk lık bi maile bakar.. Sen malın ayıplı olduğuna dair hemen gerekli mercilere başvur. elindeki servis kayıtlarıyla beraber birkaç sefer değiştiğini belgele ve işi bitir. gözlerinin yaşına bakma. yoksa çok ağlarsın ilerde

          ÇevrimdışıBerat

          • Sakarya Sorumlusu
          • ******
          • İleti: 6,062

          • Üye'ye 41 defa
            Teşekkür Edildi

          • Puan +112/-0
          • Cinsiyet: Bay
            • Ad Soyad: Berat T
            • Doğum Yılınız: 1998
            • Marka: Fiat
            • Model: Doblo Elegance 1.3 M.Jet
            • Model Yılı: 2011
            • Yakıt Tipi: Motorin
            Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
            Beratım çok ciddi bir mesele bu aracın garantisi bittiği anda elinde patlar bu araç. servislerin klasik cümlesidir fransaya bildirdik haber bekliyoz diye zaman kazanma amaçlıdır. sanki ptt ile mektupmu gönderiyolar. 5 dk lık bi maile bakar.. Sen malın ayıplı olduğuna dair hemen gerekli mercilere başvur. elindeki servis kayıtlarıyla beraber birkaç sefer değiştiğini belgele ve işi bitir. gözlerinin yaşına bakma. yoksa çok ağlarsın ilerde

            Haklısın abi boş bir vakitte başvurayımda nereye başvurayım tüketici haklarına mı başvurayım ?
            Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır!

            ÇevrimiçiYönetim

            • Admin
            • *
            • İleti: 84,461

            • Üye'ye 1144 defa
              Teşekkür Edildi

            • Puan +600/-17
            • Cinsiyet: Bay
              • ForumOtomobil
            • Ad Soyad: Administrator
            • Doğum Yılınız: 1977
            • Marka: Renault
            • Model: Megane II
            • Model Yılı: 2008
            • Yakıt Tipi: Benzin
            Yok :) Fransa Renault'a. Çeviri yaptırıp gönderin. Bir kopyasını da Renault Türkiye'ye
            Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
            Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
            Beratım çok ciddi bir mesele bu aracın garantisi bittiği anda elinde patlar bu araç. servislerin klasik cümlesidir fransaya bildirdik haber bekliyoz diye zaman kazanma amaçlıdır. sanki ptt ile mektupmu gönderiyolar. 5 dk lık bi maile bakar.. Sen malın ayıplı olduğuna dair hemen gerekli mercilere başvur. elindeki servis kayıtlarıyla beraber birkaç sefer değiştiğini belgele ve işi bitir. gözlerinin yaşına bakma. yoksa çok ağlarsın ilerde

            Haklısın abi boş bir vakitte başvurayımda nereye başvurayım tüketici haklarına mı başvurayım ?

            ^^^^^^^^^^^^^^^^^

            Zaman en kıymetli hazinedir

            ÇevrimdışıY.E.P.

            • FO-Süper üye
            • *
            • İleti: 4,232

            • Üye'ye 154 defa
              Teşekkür Edildi

            • Puan +370/-7
            • Cinsiyet: Bay
              • Doğum Yılınız: 1981
              • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
              • Model: 1.6 HDI Dynamic
              • Model Yılı: 2011
              • Yakıt Tipi: Motorin
              Şikayet var sitesinden tut hakem heyetine kadar heryeri ayağa kaldır bence. Ayıplı mal sonuçta. şu açtığım konuyu bi incele bakalım.

              Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

              Çevrimdışımwolf530000

              • Yeni Üye
              • *
              • İleti: 3
              • Puan +0/-0
              • Cinsiyet: Bay
                • Ad Soyad: mustafa bozkurt
                • Doğum Yılınız: 1984
                • Marka: nissan
                • Model: jukr
                • Model Yılı: 2012
                • Yakıt Tipi: Motorin
                Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap sitesine bi bak istersen fiyatları çok iyi

                SM-J330F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


                 



                HideMyAss.com

                Kiev Kiralık Ev
                Otomobil Teknik Terimler Sözlüğügarantiliarabam.com.tr