Merhaba,
boya sorunu benim aracımda da mevcut. maalesef 2006-2007 modellerde bu sorun var. Aracın ikinci sahibiyim. Özgeçmişini biliyorum. Garaj arabasıydı diyebilirim. Kullanıcı hatası söz konusu değil. Hyundai genel merkeze sorunu bildirdim ve müşteri hizmetleri servise gitmem gerektiğini, kontrol edeceklerine dair dönüş yaptı. Servis; sorunun aracın boya kalitesinden olduğuna karar verdi, resimleri hyundai genel merkeze gönderdi. aracın ÜCRETSİZ olarak boyanmasına karar verdiler. Komedi bundan sonra başlıyor. Aracın garanti kapsamında olan parçalarına(tampon, ayna, kapı çıtaları) ücret alıyorlar. Bunların haricindeki ana şaseyi tamamen boyuyorlar. Sorun şu ki servisin bana aracı teslim etme süresi 3 AY! Bu süre zarfında ikame araç vermiyorlar. 3 ayın sonunda aracı teslim edeceklerini beyan ediyorlar.(Bana bunu karşılayamayacağız demenin dolaylı anlatımı gibi geldi.) Şimdi yeniden genel merkeze mağdur edildiğime dair tacizde bulunuyorum. Tüketici olarak haklarınızı savunmanızı tavsiye ederim. Aman boşver yüzünden bu haldeyiz.
Saygılarımla...