Forum Otomobil, Otomobil Forumu
Uygulamalar ve Bilgi Paylaşımı => Teknik&Mekanik Problemler ve Çözümler => Konuyu başlatan: seloseloppo61 - 07 Kasım 2015, 09:08
-
Öncelikle herkese hayırlı günler dilerim
Bende bmw e39 530d var yaklaşık 1 sene oldu alalı ama dertleri bitmiyor bir türlü.İlk arabayı aldığımızda araba bildiğin gitmiyordu 3.bin deviri geçmiyordu ustaya getirdik egr valf borusunu turbo basınç sensörünü değişti ama işe yaramadı ertesi gün bilgisayara soktuk arabayı hava akış metre(debimetre) bozuk çıktı neyse yenisini aldık taktık araba roket gibi oldu ama şimdide farklı bir sorun ortaya çıktı araca 2. viteste 1000 devir civarlarında dip gaz yaptığımda 3000 devire kadar gelmesi 15 20 saniyeyi buluyor fakat 2100 devir civarlarına getiriyorum bi sakinlik oluyor arabada dip gaz yapıyorum 5000 devire vurması 2 3 saniye oluyor sorun ortadan kalkıyor.
Biz sorunu baskı diye zannettik getirdik ustaya baskın sağlam dedi ama bir turbocuya gidin dedi yakın zamanda gideceğim turbocuya inşallah çözülür sorunum çünkü bıktım artık 190 beygir değilde sanki 100 beygirlik araba sürüyor hissi veriyor.
Ayriyetten başka bir sorum daha var 235 40 r18 jantlara hangi marka lastik önerirsiniz yokohama advan ı baya bir övdüler sizin öneriniz nedir
-
geçmiş olsun. öncelikle turboya bakılsın, bakalım ne çıkacak? lastik için önerim hankook olur. Ama Yokohama olmaz mı? Elbette oda olur. Zaten aralarında fazla fiyat farkıda yok. Hankook 50 lira daha ucuz.
Öncelikle herkese hayırlı günler dilerim
Bende bmw e39 530d var yaklaşık 1 sene oldu alalı ama dertleri bitmiyor bir türlü.İlk arabayı aldığımızda araba bildiğin gitmiyordu 3.bin deviri geçmiyordu ustaya getirdik egr valf borusunu turbo basınç sensörünü değişti ama işe yaramadı ertesi gün bilgisayara soktuk arabayı hava akış metre(debimetre) bozuk çıktı neyse yenisini aldık taktık araba roket gibi oldu ama şimdide farklı bir sorun ortaya çıktı araca 2. viteste 1000 devir civarlarında dip gaz yaptığımda 3000 devire kadar gelmesi 15 20 saniyeyi buluyor fakat 2100 devir civarlarına getiriyorum bi sakinlik oluyor arabada dip gaz yapıyorum 5000 devire vurması 2 3 saniye oluyor sorun ortadan kalkıyor.
Biz sorunu baskı diye zannettik getirdik ustaya baskın sağlam dedi ama bir turbocuya gidin dedi yakın zamanda gideceğim turbocuya inşallah çözülür sorunum çünkü bıktım artık 190 beygir değilde sanki 100 beygirlik araba sürüyor hissi veriyor.
Ayriyetten başka bir sorum daha var 235 40 r18 jantlara hangi marka lastik önerirsiniz yokohama advan ı baya bir övdüler sizin öneriniz nedir
-
O canavarı sizin dizginlemeye çalışmanız lazımdı.. Görünüşe göre tam aksine isteksiz gibi görünüyor. Peki turbo ses yapıyor mu ? Bide araba bilgisayara baglayinca turbonun kaç bar bastığı belli olur. Standart tamircilerde bu bilgisayar bulunur.
HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
O canavarı sizin dizginlemeye çalışmanız lazımdı.. Görünüşe göre tam aksine isteksiz gibi görünüyor. Peki turbo ses yapıyor mu ? Bide araba bilgisayara baglayinca turbonun kaç bar bastığı belli olur. Standart tamircilerde bu bilgisayar bulunur.
HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
verdiğiniz yorumlardan dolayı teşekkür ederim
bizde bmwden önce skoda superb 1.9dizel vardı arabadan motor sesi çok az turbo sesi fazla geliyordu hiç bir sıkıntısı yoktu ama bunda turbo sesi diye bişe yok yani bugün getirdik ustaya makinesi bozukmuş haftaya gelin dedi bi turbo borularına falan baktı şişiriyor dedi turbo sıkıntı yok gibi dedi ama ben makineye sokulmadan inanmam çünkü o değil bu değil sorun ne en ağır sorun turbo gözüküyor şu anda bakalım ne olacak
-
O canavarı sizin dizginlemeye çalışmanız lazımdı.. Görünüşe göre tam aksine isteksiz gibi görünüyor. Peki turbo ses yapıyor mu ? Bide araba bilgisayara baglayinca turbonun kaç bar bastığı belli olur. Standart tamircilerde bu bilgisayar bulunur.
HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
verdiğiniz yorumlardan dolayı teşekkür ederim
bizde bmwden önce skoda superb 1.9dizel vardı arabadan motor sesi çok az turbo sesi fazla geliyordu hiç bir sıkıntısı yoktu ama bunda turbo sesi diye bişe yok yani bugün getirdik ustaya makinesi bozukmuş haftaya gelin dedi bi turbo borularına falan baktı şişiriyor dedi turbo sıkıntı yok gibi dedi ama ben makineye sokulmadan inanmam çünkü o değil bu değil sorun ne en ağır sorun turbo gözüküyor şu anda bakalım ne olacak
Sen yinede baktır. İhmal etme.
-
arkadaşlar bugün turbocuya gittim turbon şağlam dedi basınç sensörün bozuk dedi yeni değişildiğini söyledim meğersem bozuk olan debimetre yeni taktığımız sensörü bozmuş yeniledik sensörü çok şükür araba tam istediğim gibi oldu fakat ufak bir sorun var bayırlarda gaza yüklendiğim zaman 3 motormuş gibi toplamıyor bunun 18 inç janntan kaynaklandığını zannediyorum en kısa zamanda 15 inç orjinal jantlarını taktıracağım ve sizlerler paylaşacağım durumu herkese iyi günler.
-
Geçtiğine sevindim
HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
arkadaşlar bugün turbocuya gittim turbon şağlam dedi basınç sensörün bozuk dedi yeni değişildiğini söyledim meğersem bozuk olan debimetre yeni taktığımız sensörü bozmuş yeniledik sensörü çok şükür araba tam istediğim gibi oldu fakat ufak bir sorun var bayırlarda gaza yüklendiğim zaman 3 motormuş gibi toplamıyor bunun 18 inç janntan kaynaklandığını zannediyorum en kısa zamanda 15 inç orjinal jantlarını taktıracağım ve sizlerler paylaşacağım durumu herkese iyi günler.
Geçmiş olsun tespit edildiğine sevindim yalnız 15 inç 18 inç arasındaki çap farkı dediğini doğruluyor gibi
Asus Zenfone 6 ile Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Tamamiyle döndürme momentinden kaynaklı durum.
HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
geçmiş olsun düzeldiğine sevindim