Bunu daha once gormustum, bir makineyle (elektrik supurgesi gibi) once eski fren yagını motor panelindeki dot4 yag haznesinden vakumlayıp cekiyorlar. Sonra dot4 kabına yeni hidrolik yag doldurulup, fren pedalı sertlesene kadar arka arkaya pedalı pompalıyorlar, sonra bu bahsettigim cihazda 2. Bir hortum var, onun ucunu temiz yag kabına daldırıyorlar. Makineden cıkan 3. Hortumuda dot4 fren hidrolik kabının kapagına vidalı kapak gibi sıkıca kapatıp, yeni hidrolik yagını tertemiz araca aktarıyorlar. O makinenin faydası sanıyorum belli bir basıncla yagı dolduruyor. Bu arada kampana ve disklerin iç kısımlarında hava atma setskurları var. Bazı araçlarda 6 köşe civata olabilir.. bunlar 4 tekerdede var. İlk basta boş boş hava gelir. Sonra fren pedalı yine boşa çıkar, tekrar pompalanır. Pedal şişince o hava alma civataları veya setskurları tekrar gevşetilip, sistemdeki hava iyice boşaltılır. Burada dikkat edilmesi gereken şey, hava atma noktasından köpüksüz safi yağ gelene kadar bu işleme devam etmektir. İşlem bittikten sonra, emniyetli bir yerde kazık fren yapmalısın. Ama dikkatli ol. Baktın frenler tutuyor, işlem tamam.
Asus Zenfone5 ile Tapatalk kullanarak gönderildi.