Adini bilmedigim borunun nemli olmasi ve digerinin yipranmis olmasi

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Alican

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 143
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Meraklı Melahat
  • Ad Soyad: Alican
  • Marka: Audi
  • Model: A4
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Merhaba,
Bugun motorunu incelerken bir boruda nemlilik gördüm ama neden oyle, o boru ne gorev yapiyor bir fikrim yok. Araba A4 B8 2009 model
-----
Bunun da ne gorevi olduğunu bilmiyorum ve yipranmis gibi duruyor.


Konuyu telefon uzerinden actim. Fotograflara bakarken telefonu saga dogru yatiriniz. Farkli acidan yuklemis site fotograflari
!! A4 B8 '09 2.0 TDI !!



Çevrimdışı Alican

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 143
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Meraklı Melahat
  • Ad Soyad: Alican
  • Marka: Audi
  • Model: A4
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Yarın sabah uzaktan çekim yapıp, fotoğraf üzerinde işaretleme yapacağım. Hatta kalınız :)
!! A4 B8 '09 2.0 TDI !!


Çevrimdışı Alican

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 143
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Meraklı Melahat
  • Ad Soyad: Alican
  • Marka: Audi
  • Model: A4
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Elini sür bi kokla bakalım nem mi yoksa yağ mı doğru yağlanmış da olabilir

Yağlanmış gibi.. Hatta o borunun üstünde bi boru var kelepçe ile tutturulmuş düz vida var.. Sanki oradan kaçırıyor gibi.

Elimi sürdüm ama elime bulaşan bir şey olmadı. Koklaymadım haliylede.

O dediğiniz kelepçeli boru ile nemli boru farklı yerlere gidiyorlar.

Şu an yeterli ışık alanım olsa şimdi çekip atacağım fotoğraf ama güzel gözükmüyor. O yüzden sabahı bekliyorum daha detaylı fotoğraflar için
!! A4 B8 '09 2.0 TDI !!


Çevrimdışı Alican

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 143
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Meraklı Melahat
  • Ad Soyad: Alican
  • Marka: Audi
  • Model: A4
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin


O kelepçeli borudan gelmediğini düşünüyorum, çünkü o kelepçeli borunun altına baktığımda herhangi bir ıslaklık yok. Kelepçe arasından mı sızmıştır diye düşündüm ama kelepçe o alttaki nemli olan borunun tam üstünde değil. Sanırım bir kez bir şey olmuş ve o ıslaklık orada kalmış. Borunun daha derinine baktığım zaman orada daha yoğun olduğunu ve sanki orada yağ kalmışta, o yağ orda eskimiş bişi olmuş böle nokta nokta kalıntısı birikmiş gibiydi.(çok garip bir tanımlama oldu sanırsam). Elimle test ettim bir kokusu yoktu. O Yağ mu onu da bilmiyorum çünkü dediğim gibi ne kokusu vardı, ne de yağa benzer bir hali.

O üstteki yıpranmış boru da bir yere gidiyor ama nereye bilmiyorum :D

Video da çektim gidiş yolunu göstermek için:

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap



Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
!! A4 B8 '09 2.0 TDI !!


Çevrimdışı Alican

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 143
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Meraklı Melahat
  • Ad Soyad: Alican
  • Marka: Audi
  • Model: A4
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Motor yag kapagi motorun sol tarafinda ama yag cubugundan akitma olasiligi imkansiz gibime geliyor benim
!! A4 B8 '09 2.0 TDI !!


Çevrimdışı Alican

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 143
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Meraklı Melahat
  • Ad Soyad: Alican
  • Marka: Audi
  • Model: A4
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Dur bakalım diğer site sakinleri neler diyecek :D
!! A4 B8 '09 2.0 TDI !!


Çevrimdışı Alican

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 143
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Meraklı Melahat
  • Ad Soyad: Alican
  • Marka: Audi
  • Model: A4
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin

Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
+1

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Yag cubugunun ordan yag akitmis olmasin veya doldurulurken yanlislikla oraya sicramis ? Bazen oluyo bana huni kullanmadigim icin

Sent from my GT-I9060 using Tapatalk


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
yağ çubuğunu çıkarıp takarken birkaç damla yağ yayılmıştır.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Birde o boru air intake borusu mu? Panjur tarafına doğru mu bağlanıyor?

Hemen üstündeki metalik boruların olduğu parça abs merkezi mi?

Böyle olmayacak bu arabanın motor panelini bir inceleyeyim. Bakalım başka ne gibi olasılıklar var...


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Tamam, o nemlenen boru temiz hava borusu. Yani yağlanan veya nemlenen... Onun üst kısmındaki bölümü alttaki şemadan kesmişler. Şimdi senden ricam, onun üst kısmında, yani üzerine herhangi bir sıvı akıtabilecek (yağ çubuğu hariç) ekipmanların hattını takip edip nereye bağlandığına bakman. Yağ sızıntısı yapabilecek parçalar (yada bağlı olduğu yerler) fren merkezi, abs distrubition box, devirdaim, klima ve hidrolik direksiyon pompası (power) gibi nerelere bağlanıyor.

Muhtemel kaçak yapmış olan hattın yağ seviyelerine bakmanı isteyeceğim. Örneğin baktığın boru bağlantı noktasında hafifte olsa bir sızıntı gördün ve bu borunun nereye bağlı olduğunu gör. Diyelim ki, fren hidroliğinden kaçırmış. O zaman fren hidroliği kabının maksimum ve minimum değerlerine bakmanı isteyeceğim.

Bunu birkaç gün takip etmelisin. Eğer fren yada direksiyon hidroliğine bağlı bir hattan kaçak varsa, vakit kaybetmeden sızdırmazlığı sağlamalısın. Başına iş açacak ciddi unsurlar çünkü. Baktıktan sonra fotoğrafları güncellersen iyi olur.




 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33