GönderenKonu: K-jetronik yakıt sisteminden Weber veya Solex karburatöre geçmek istiyorum  (Okunma sayısı 483 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ÇevrimdışıPapicooll

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 10
  • Puan +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
    • Ad Soyad: Levent TUNÇ
    • Doğum Yılınız: 1985
    • Marka: Mercedes Benz
    • Model: 300E
    • Model Yılı: 1986
    • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
    Arkadaşlar öncelikle iyi akşamlar
    86 model mercedes benz 300E sahibiyim
    aracım sıralı 6 silindir 190 hp K-jetronik yakıt sistemine sahip...
    malumunuz K-jetronik sıkıntılı bir sistem aslında dünyanın en iyi yakıt sistemlerinden biri diyebilirim ama bunu diyemiyorum nedeni ustası yok bir arıza durumunda k-jetronikten anlayan birini bulmak çok zor.
    fazla lafı uzatmadan ve sizi sıkmadan aracıma uygulamak istediğim projeden bahsetmek istiyorum.
    aracımın üzerindeki mevcut K-jetronik sistemi sökmek ve onun yerine Weber veya Solex marka 6 silindiri besleyebilecek bir karburatör takmak...
    bu sizce mümkünmü , ve parça temini konusunda nereye gitmem gerekiyor, montaj şeması.... kısacası bu konu hakkında sizlerin değerli görüşleri ve bilgilerine ihtiyacım var...




    Çevrimdışıseyiddelice

    • FO-Usta Üye
    • *
    • İleti: 1,968

    • Üye'ye 86 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +70/-0
    • Cinsiyet: Bay
      • Ad Soyad: Seyid Ömer Delice
      • Doğum Yılınız: 1994
      • Marka: Mazda
      • Model: Miata
      • Model Yılı: 1991
      • Yakıt Tipi: Benzin
      Neden olmasın? Karburatörlüyü enjeksiyonluya çevirebiliyorlarken :) Lakin karburatörlerden pek anlamam. Tek tavsiyem çift karburator uygulamanız. Biraz araştırma yapıp tekrar yorum yapmaya çalışacam.
      Fast, Reliable, Cheap - Pick Two

      ÇevrimdışıPapicooll

      • Yeni Üye
      • *
      • İleti: 10
      • Puan +0/-0
      • Cinsiyet: Bay
        • Ad Soyad: Levent TUNÇ
        • Doğum Yılınız: 1985
        • Marka: Mercedes Benz
        • Model: 300E
        • Model Yılı: 1986
        • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
        valla süper olur... açıkçası ben efi uygulamasınıda araştırdım fakar o maliyetli bir yola sokacaktı beni hesapladım aracımı sattıktan sonraki paranın üzerine efi parasını koyduğumda aracımın hem modeli yüksek olanını hemde enjeksiyonlusunu alabiliyordum... onun için efi uygulamasına çizgi çektim

        Çevrimdışıseyiddelice

        • FO-Usta Üye
        • *
        • İleti: 1,968

        • Üye'ye 86 defa
          Teşekkür Edildi

        • Puan +70/-0
        • Cinsiyet: Bay
          • Ad Soyad: Seyid Ömer Delice
          • Doğum Yılınız: 1994
          • Marka: Mazda
          • Model: Miata
          • Model Yılı: 1991
          • Yakıt Tipi: Benzin
          Bu arada motor M103 mü ? Motor hakkında daha fazla bilgi verirseniz işimiz daha rahat olabilir.
          Fast, Reliable, Cheap - Pick Two

          Çevrimdışıseyiddelice

          • FO-Usta Üye
          • *
          • İleti: 1,968

          • Üye'ye 86 defa
            Teşekkür Edildi

          • Puan +70/-0
          • Cinsiyet: Bay
            • Ad Soyad: Seyid Ömer Delice
            • Doğum Yılınız: 1994
            • Marka: Mazda
            • Model: Miata
            • Model Yılı: 1991
            • Yakıt Tipi: Benzin



            Gördüğüm kadarıyla direk olarak herhangi bi karbüratör takamazsınız. Onun için motorun şeması gerekiyo. Daha fazla bilgi verdiğinizde yardımcı olabilirim.
            Fast, Reliable, Cheap - Pick Two
            Teşekkür eden üyeler: Papicooll

            garantiliarabam.com.tr

            ÇevrimdışıPapicooll

            • Yeni Üye
            • *
            • İleti: 10
            • Puan +0/-0
            • Cinsiyet: Bay
              • Ad Soyad: Levent TUNÇ
              • Doğum Yılınız: 1985
              • Marka: Mercedes Benz
              • Model: 300E
              • Model Yılı: 1986
              • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
              evet aracım m103 motor sıralı 6 silindir

              ÇevrimdışıPapicooll

              • Yeni Üye
              • *
              • İleti: 10
              • Puan +0/-0
              • Cinsiyet: Bay
                • Ad Soyad: Levent TUNÇ
                • Doğum Yılınız: 1985
                • Marka: Mercedes Benz
                • Model: 300E
                • Model Yılı: 1986
                • Yakıt Tipi: Benzin+LPG

                Çevrimdışıseyiddelice

                • FO-Usta Üye
                • *
                • İleti: 1,968

                • Üye'ye 86 defa
                  Teşekkür Edildi

                • Puan +70/-0
                • Cinsiyet: Bay
                  • Ad Soyad: Seyid Ömer Delice
                  • Doğum Yılınız: 1994
                  • Marka: Mazda
                  • Model: Miata
                  • Model Yılı: 1991
                  • Yakıt Tipi: Benzin
                  Hava girişine karbüratörü oturtmak için bi yer yapman gerekiyor. Muhtemelen beyin gerekir.. çünkü ateşlemeyi falan ayarlamak gerekecek. Ayrıca yakıt yollarını karbüratöre bağlamanız gerekir. Yeni yakıt pompası vesaire gerekebilir. Mercedesten, yani almandan pek anlamam ama bunlar gerekir diye düşünüyorum. Eksik kalan şeyler de olabilir. Dediğiniz projeyi yapan pek kişi yok.. Herkes m104 tercih etmiş. Swaplamışlar.
                  Fast, Reliable, Cheap - Pick Two

                  Çevrimdışıseyiddelice

                  • FO-Usta Üye
                  • *
                  • İleti: 1,968

                  • Üye'ye 86 defa
                    Teşekkür Edildi

                  • Puan +70/-0
                  • Cinsiyet: Bay
                    • Ad Soyad: Seyid Ömer Delice
                    • Doğum Yılınız: 1994
                    • Marka: Mazda
                    • Model: Miata
                    • Model Yılı: 1991
                    • Yakıt Tipi: Benzin
                    Ayrıca karburator taktıgınızda saglıklı yürümeyebilirde.. bilemiyorum pek. Ustaların görüşünü almak lazım
                    Fast, Reliable, Cheap - Pick Two

                    ÇevrimdışıPapicooll

                    • Yeni Üye
                    • *
                    • İleti: 10
                    • Puan +0/-0
                    • Cinsiyet: Bay
                      • Ad Soyad: Levent TUNÇ
                      • Doğum Yılınız: 1985
                      • Marka: Mercedes Benz
                      • Model: 300E
                      • Model Yılı: 1986
                      • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
                      ateşleme sistemine açıkçası pek ellemek istemiyorum... benim amacım k-jetronik yakıt dağıtıcısını komple söküp atmak... manifolta uygun bir aparatla karburatörleri sürmek olacak...
                      ayrıca m104 motor m103 motorun geliştirilmiş versiyonudur... tek farkı elektronik enjeksiyonlu olmasıdır

                       



                      HideMyAss.com
                      Otomobil Teknik Terimler Sözlüğügarantiliarabam.com.tr