Şimdi piyasasa 2 tip modül var.
Biri yukarıda görülen örnek.Taş direnç ve lehim işçiliğinin bir araya gelmesiyle, soğutucusuz ve korumasız olarak kullanılıyor.3 kablolu oluyor genelde, sinyal kablosunun arasına 2 kablosunu, park lambasına T bağlantıyla 1 kablosunu ekliyorsunuz.Direnç her daim yandığında, sinyal yandığında aldığı fazla voltajı dengelemekle uğraşırken çok fazla ısınır.Hatta bazı örneklerde üzerindeki siyah kaplamanın ısıdan dolayı pul pul döküldüğünü gördüm.Bu modül kuvvetini park ve sinyal kablosundan çeker, bazı araçlarda arıza lambası yakar, ayrıca sürekli çalışır vaziyettedir.
Bir diğer model ise kutu formunda, ayarlanabilir, açılıp kapanabilir.Bu modellerin çeşitleri var, sinyal verdiğinizde tam olarak yanıp sönen, ardından amerikan parkı 1 saniye sonra tekrar devreye alan....Bu modüller direnci sadece devre elemanı olarak kullanır, tamamen modül olarak değil.Bu modüllerde kuvveti aküden de alabiliyorsunuz. akü kutup başına +/- bağlantılarını yaptıktan sonra sağ/sol sinyalin kablosunu kesip, sinyale giden tarafa 1, sinyal koluna giden kabloya 1 kablo bağlanır.Park lambasına yine t bağlantı yapılır.İki taraf ta tek modülden kontrol edilebilir, açılıp kapanabilir, ayarlar tek modülden yapılabilir.Bu modül tetik mantığıyla çalışır, kuvvetini aracın orjinal beyin sisteminden almaz.Park lambası yanmadan modüle tetik gelmeyeceği için akım çekmez, park kapalıyken tamamen kapalıdır.
Bildiğim detaylı bilgi budur.Ha soracaksınız, bağladınız mı diye.Henüz değil, iyi bir modül arayışındayım.IQ modül denenleri tavsiye ederler ama bilemiyorum.
Sent from my iPhone using Tapatalk