Amerikan Park Modülü

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mendikli

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 46
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: eyüp kurt
  • Marka: honda
  • Model: civic
  • Model Yılı: 2006
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
abimin chevrolet cruze arabasına amerikan park yaptırdık sadece sinyallar bağlı bi modül yan sinyallar (çamurluğun üstündekiler) hariç bi modül çok fena ısınıyor bi sıkıntı olur mu ? kullanalar nasıl bi kit war ısı sorunu yaşıyor mu taktıralım mı?



Çevrimdışı dmr50

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 254
    • Puan +21/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • sleep, KSK, aira
  • Ad Soyad: Can Demirelli
  • Marka: Hyundai
  • Model: Era SR
  • Model Yılı: 2010
  • Yakıt Tipi: Benzin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
abimin chevrolet cruze arabasına amerikan park yaptırdık sadece sinyallar bağlı bi modül yan sinyallar (çamurluğun üstündekiler) hariç bi modül çok fena ısınıyor bi sıkıntı olur mu ? kullanalar nasıl bi kit war ısı sorunu yaşıyor mu taktıralım mı?

ben yaklaşık 2 senedir kullanıyorum elimi değdiremiyorum aşırı sıcak oluyo kullanımdan sonra ama bi sıkıntı yaşamadım henüz


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
abimin chevrolet cruze arabasına amerikan park yaptırdık sadece sinyallar bağlı bi modül yan sinyallar (çamurluğun üstündekiler) hariç bi modül çok fena ısınıyor bi sıkıntı olur mu ? kullanalar nasıl bi kit war ısı sorunu yaşıyor mu taktıralım mı?

Uygulamayı en son Murat kardeşim Erzurum'da yaptı. Sanırım sana en iyi yardımı kendisi yapacaktır.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
abimin chevrolet cruze arabasına amerikan park yaptırdık sadece sinyallar bağlı bi modül yan sinyallar (çamurluğun üstündekiler) hariç bi modül çok fena ısınıyor bi sıkıntı olur mu ? kullanalar nasıl bi kit war ısı sorunu yaşıyor mu taktıralım mı?

ben yaklaşık 2 senedir kullanıyorum elimi değdiremiyorum aşırı sıcak oluyo kullanımdan sonra ama bi sıkıntı yaşamadım henüz

Neden ısındığını araştırmadın mı? Sakatlık çıkarmasın?  :o


Çevrimdışı mendikli

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 46
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: eyüp kurt
  • Marka: honda
  • Model: civic
  • Model Yılı: 2006
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
abimin chevrolet cruze arabasına amerikan park yaptırdık sadece sinyallar bağlı bi modül yan sinyallar (çamurluğun üstündekiler) hariç bi modül çok fena ısınıyor bi sıkıntı olur mu ? kullanalar nasıl bi kit war ısı sorunu yaşıyor mu taktıralım mı?

ben yaklaşık 2 senedir kullanıyorum elimi değdiremiyorum aşırı sıcak oluyo kullanımdan sonra ama bi sıkıntı yaşamadım henüz

Neden ısındığını araştırmadın mı? Sakatlık çıkarmasın?  :o

bende o yüzden kortdum arabaya taktırmadım henüz sizden bi bilgi akıl alim dedim


Çevrimdışı mendikli

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 46
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: eyüp kurt
  • Marka: honda
  • Model: civic
  • Model Yılı: 2006
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
abimin chevrolet cruze arabasına amerikan park yaptırdık sadece sinyallar bağlı bi modül yan sinyallar (çamurluğun üstündekiler) hariç bi modül çok fena ısınıyor bi sıkıntı olur mu ? kullanalar nasıl bi kit war ısı sorunu yaşıyor mu taktıralım mı?

Uygulamayı en son Murat kardeşim Erzurum'da yaptı. Sanırım sana en iyi yardımı kendisi yapacaktır.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

aynı bu modülden ama çok ısınıyo


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
görünüşe göre normalmiş. Can kardeşimiz de aynısından kullanıyormuş.


Çevrimdışı northwest

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 2,091
    • Puan +36/-22
    • Cinsiyet:Bay
  • Marka: Opel
  • Yakıt Tipi: Motorin
taş direnç kullanılan ürünleri tercih etmeyin aşırı ısınmasının sebebi taş dirençli olması
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
taş direnç kullanılan ürünleri tercih etmeyin aşırı ısınmasının sebebi taş dirençli olması

güncel


Çevrimdışı cemdogu

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 14
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • East Brothers
    • TRCitroen
  • Ad Soyad: Cem DOĞU
  • Marka: Citroen
  • Model: C2
  • Model Yılı: 2005
  • Yakıt Tipi: Motorin
Şimdi piyasasa 2 tip modül var.

Biri yukarıda görülen örnek.Taş direnç ve lehim işçiliğinin bir araya gelmesiyle, soğutucusuz ve korumasız olarak kullanılıyor.3 kablolu oluyor genelde, sinyal kablosunun arasına 2 kablosunu, park lambasına T bağlantıyla 1 kablosunu ekliyorsunuz.Direnç her daim yandığında, sinyal yandığında aldığı fazla voltajı dengelemekle uğraşırken çok fazla ısınır.Hatta bazı örneklerde üzerindeki siyah kaplamanın ısıdan dolayı pul pul döküldüğünü gördüm.Bu modül kuvvetini park ve sinyal kablosundan çeker, bazı araçlarda arıza lambası yakar, ayrıca sürekli çalışır vaziyettedir.

Bir diğer model ise kutu formunda, ayarlanabilir, açılıp kapanabilir.Bu modellerin çeşitleri var, sinyal verdiğinizde tam olarak yanıp sönen, ardından amerikan parkı 1 saniye sonra tekrar devreye alan....Bu modüller direnci sadece devre elemanı olarak kullanır, tamamen modül olarak değil.Bu modüllerde kuvveti aküden de alabiliyorsunuz. akü kutup başına +/- bağlantılarını yaptıktan sonra sağ/sol sinyalin kablosunu kesip, sinyale giden tarafa 1, sinyal koluna giden kabloya 1 kablo bağlanır.Park lambasına yine t bağlantı yapılır.İki taraf ta tek modülden kontrol edilebilir, açılıp kapanabilir, ayarlar tek modülden yapılabilir.Bu modül tetik mantığıyla çalışır, kuvvetini aracın orjinal beyin sisteminden almaz.Park lambası yanmadan modüle tetik gelmeyeceği için akım çekmez, park kapalıyken tamamen kapalıdır.

Bildiğim detaylı bilgi budur.Ha soracaksınız, bağladınız mı diye.Henüz değil, iyi bir modül arayışındayım.IQ modül denenleri tavsiye ederler ama bilemiyorum.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Teşekkürler Cem! +1  :iyi:

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Şimdi piyasasa 2 tip modül var.

Biri yukarıda görülen örnek.Taş direnç ve lehim işçiliğinin bir araya gelmesiyle, soğutucusuz ve korumasız olarak kullanılıyor.3 kablolu oluyor genelde, sinyal kablosunun arasına 2 kablosunu, park lambasına T bağlantıyla 1 kablosunu ekliyorsunuz.Direnç her daim yandığında, sinyal yandığında aldığı fazla voltajı dengelemekle uğraşırken çok fazla ısınır.Hatta bazı örneklerde üzerindeki siyah kaplamanın ısıdan dolayı pul pul döküldüğünü gördüm.Bu modül kuvvetini park ve sinyal kablosundan çeker, bazı araçlarda arıza lambası yakar, ayrıca sürekli çalışır vaziyettedir.

Bir diğer model ise kutu formunda, ayarlanabilir, açılıp kapanabilir.Bu modellerin çeşitleri var, sinyal verdiğinizde tam olarak yanıp sönen, ardından amerikan parkı 1 saniye sonra tekrar devreye alan....Bu modüller direnci sadece devre elemanı olarak kullanır, tamamen modül olarak değil.Bu modüllerde kuvveti aküden de alabiliyorsunuz. akü kutup başına +/- bağlantılarını yaptıktan sonra sağ/sol sinyalin kablosunu kesip, sinyale giden tarafa 1, sinyal koluna giden kabloya 1 kablo bağlanır.Park lambasına yine t bağlantı yapılır.İki taraf ta tek modülden kontrol edilebilir, açılıp kapanabilir, ayarlar tek modülden yapılabilir.Bu modül tetik mantığıyla çalışır, kuvvetini aracın orjinal beyin sisteminden almaz.Park lambası yanmadan modüle tetik gelmeyeceği için akım çekmez, park kapalıyken tamamen kapalıdır.

Bildiğim detaylı bilgi budur.Ha soracaksınız, bağladınız mı diye.Henüz değil, iyi bir modül arayışındayım.IQ modül denenleri tavsiye ederler ama bilemiyorum.


Sent from my iPhone using Tapatalk



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33