GönderenKonu: Motor sarsıntısı & Direksiyon deri temizliği  (Okunma sayısı 2345 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ÇevrimdışıAlican

  • Tanışma Üyeliği
  • *
  • İleti: 153

  • Üye'ye 1 defa
    Teşekkür Edildi

  • Puan +2/-0
  • Cinsiyet: Bay
    • Ad Soyad: Alican
    • Doğum Yılınız: 1992
    • Marka: Audi
    • Model: A4
    • Model Yılı: 2009
    • Yakıt Tipi: Motorin
    Hepsine ayrı ayrı konu açmak yerine tek bir konu altında hepsini sorayım istedim.

    Motor sarsıntısı

    Aracın volantı(debriyaj seti komple değişti), motor kulakları ve şanzuman kulakları değişti ve hala motoru kapatırken normale nazaran sarsıntı oluyor. Bu parçalar değiştikten sonra motor çalıştırılırken sarsıntı gitti, fakat kapatırken sarsıntı oluyor. Kayıştandır diye düşündüm. O kısmı açtığımda kayışın eskimemiş olduğunu farkettim ve motoru kapatırken kayışı döndüren çarklar bi anlık geri dönüş yaptığı için motoru sarstığını düşünmeye başladım. Videosunu çektim aşşağıdaki linkten izleyebilirsiniz ( Video yamuk şekilde kaydetmiş onu düzeltmeye vaktim olmadı )

    Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

    ---------------

    Direksiyon derisi temizliği

    Direksiyonumun sol tarafının renk atmasını düzeltme şansım var mıdır ? Bunun temizliği nasıl yapılabilir ?





    !! A4 B8 '09 2.0 TDI !!


    Çevrimdışıseyiddelice

    • FO-Usta Üye
    • *
    • İleti: 1,968

    • Üye'ye 86 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +70/-0
    • Cinsiyet: Bay
      • Ad Soyad: Seyid Ömer Delice
      • Doğum Yılınız: 1994
      • Marka: Mazda
      • Model: Miata
      • Model Yılı: 1991
      • Yakıt Tipi: Benzin
      Ynt: Motor sarsıntısı & Direksiyon deri temizliği
      « Yanıtla #1 : 10 Ekim 2015, 15:45:32 »
      Deri bakim urunlerini duzenli kullanman gerek ki deride sorun cikmasin. Ama rengi atmis deriyi eski haline getirebilir misin bilmem..

      GT-I9060 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

      Fast, Reliable, Cheap - Pick Two

      Çevrimdışıcakmakmehmet2001

      • FO-Özverili Üye
      • *
      • İleti: 486

      • Üye'ye 28 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +5/-0
      • Cinsiyet: Bay
        • Ad Soyad: Mehmet Çakmak
        • Doğum Yılınız: 1981
        • Marka: Ford
        • Model: Escort
        • Model Yılı: 1997
        • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
        Ynt: Motor sarsıntısı & Direksiyon deri temizliği
        « Yanıtla #2 : 11 Ekim 2015, 14:13:37 »
        araç dizelmi benzinlimi? commomrail sistemmi? turbolumu motorun markası nedir geniş bir açıklama yaparsanız fikirlerimizle yardımcı olalım.

        ÇevrimdışıAlican

        • Tanışma Üyeliği
        • *
        • İleti: 153

        • Üye'ye 1 defa
          Teşekkür Edildi

        • Puan +2/-0
        • Cinsiyet: Bay
          • Ad Soyad: Alican
          • Doğum Yılınız: 1992
          • Marka: Audi
          • Model: A4
          • Model Yılı: 2009
          • Yakıt Tipi: Motorin
          Ynt: Motor sarsıntısı & Direksiyon deri temizliği
          « Yanıtla #3 : 12 Ekim 2015, 17:51:56 »
          Araç A4 2.0 TDI
          Turbo dizel. Commorail sistem nedir onu bilmiyorum
          !! A4 B8 '09 2.0 TDI !!

          Çevrimdışıcakmakmehmet2001

          • FO-Özverili Üye
          • *
          • İleti: 486

          • Üye'ye 28 defa
            Teşekkür Edildi

          • Puan +5/-0
          • Cinsiyet: Bay
            • Ad Soyad: Mehmet Çakmak
            • Doğum Yılınız: 1981
            • Marka: Ford
            • Model: Escort
            • Model Yılı: 1997
            • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
            Ynt: Motor sarsıntısı & Direksiyon deri temizliği
            « Yanıtla #4 : 13 Ekim 2015, 04:46:30 »
            evet commomrail sistem. yani eski sistemler yumuşak çalışan yarım Dizel. commomrail ise yeni dizel sistemdir direkt enjektörlüdür ve yanma hücresi piston tepesindedir + turboludur.. bu tür motorda az yakıtla en yüksek tork (çekiş gücü) üretilir.
            stop ederken motorun sarsıntını yapması kulaklarından da yapar ama motorun çalışmasında sorun varsa o kulaklar yeniden esneyecek.
            rolantisi yüksek olabilir. rolanti kaç devir? motor soğukken rolanti 1100 devirlerde gezer. motor ısınınca 700 devirlere düşer. motor 1100 devir civarında stop ederseniz stop esnasındaki bu sallantı normaldır. 700 devirlerdeyken stop ettiğinde sallantı olmaması gerekiyor
            « Son Düzenleme: 13 Ekim 2015, 04:48:35 Gönderen: cakmakmehmet2001 »

            garantiliarabam.com.tr

            ÇevrimdışıAlican

            • Tanışma Üyeliği
            • *
            • İleti: 153

            • Üye'ye 1 defa
              Teşekkür Edildi

            • Puan +2/-0
            • Cinsiyet: Bay
              • Ad Soyad: Alican
              • Doğum Yılınız: 1992
              • Marka: Audi
              • Model: A4
              • Model Yılı: 2009
              • Yakıt Tipi: Motorin
              Ynt: Motor sarsıntısı & Direksiyon deri temizliği
              « Yanıtla #5 : 13 Ekim 2015, 10:57:48 »
              Motor hic rolantide 1000 in ustune çıkmadı. Hava burda sabahları  5 6 derece.
              Motoru acarken sarsıntı yok. Kapanirken sallaniyor.
              Videoda kayisi ceviren parçalar  bi anlik geri dönüş yaptiklari için sarsiliyor diye düşünüyorum?
              !! A4 B8 '09 2.0 TDI !!

              ÇevrimdışıAlican

              • Tanışma Üyeliği
              • *
              • İleti: 153

              • Üye'ye 1 defa
                Teşekkür Edildi

              • Puan +2/-0
              • Cinsiyet: Bay
                • Ad Soyad: Alican
                • Doğum Yılınız: 1992
                • Marka: Audi
                • Model: A4
                • Model Yılı: 2009
                • Yakıt Tipi: Motorin
                Ynt: Motor sarsıntısı & Direksiyon deri temizliği
                « Yanıtla #6 : 19 Ekim 2015, 18:34:29 »
                Çok iyi çekemedim yola bakmaktan ama anlaşılıyor çok net olmasada.

                O devirde giderken bana 5. vitese atmamı öneriyor. Zaten düşük devirde, bir de 5. vitese atarak daha da düşürecem deviri. Bu durumda dizel motor olduğu için yormaz mıyım motoru düşük devirde seyir ettiğim ve edeceğim için ?

                !! A4 B8 '09 2.0 TDI !!

                ÇevrimiçiYönetim

                • Admin
                • *
                • İleti: 80,108

                • Üye'ye 1013 defa
                  Teşekkür Edildi

                • Puan +584/-17
                • Cinsiyet: Bay
                  • ForumOtomobil
                • Ad Soyad: Administrator
                • Doğum Yılınız: 1977
                • Marka: Renault
                • Model: Megane II
                • Model Yılı: 2008
                • Yakıt Tipi: Benzin
                Ynt: Motor sarsıntısı & Direksiyon deri temizliği
                « Yanıtla #7 : 20 Ekim 2015, 08:33:08 »
                bazen uzun süreli düz yollarda düşük devirle yüksek vitesle yolculuk etmek, yakıt sarfiyatını azaltır.

                Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
                Çok iyi çekemedim yola bakmaktan ama anlaşılıyor çok net olmasada.

                O devirde giderken bana 5. vitese atmamı öneriyor. Zaten düşük devirde, bir de 5. vitese atarak daha da düşürecem deviri. Bu durumda dizel motor olduğu için yormaz mıyım motoru düşük devirde seyir ettiğim ve edeceğim için ?


                Zaman en kıymetli hazinedir

                ÇevrimdışıAlican

                • Tanışma Üyeliği
                • *
                • İleti: 153

                • Üye'ye 1 defa
                  Teşekkür Edildi

                • Puan +2/-0
                • Cinsiyet: Bay
                  • Ad Soyad: Alican
                  • Doğum Yılınız: 1992
                  • Marka: Audi
                  • Model: A4
                  • Model Yılı: 2009
                  • Yakıt Tipi: Motorin
                  Ynt: Motor sarsıntısı & Direksiyon deri temizliği
                  « Yanıtla #8 : 20 Ekim 2015, 21:33:58 »
                  Ama sıcaklık termometresi dipteyken  düşük devirde gitmek uygun mudur ki dizel motorda ? Dizel motor yorulmaz mı işte benim kafama takılan bu :D Hep dizel motor yüksek devirde kullanılır deniyor çünkü.
                  !! A4 B8 '09 2.0 TDI !!

                  ÇevrimiçiYönetim

                  • Admin
                  • *
                  • İleti: 80,108

                  • Üye'ye 1013 defa
                    Teşekkür Edildi

                  • Puan +584/-17
                  • Cinsiyet: Bay
                    • ForumOtomobil
                  • Ad Soyad: Administrator
                  • Doğum Yılınız: 1977
                  • Marka: Renault
                  • Model: Megane II
                  • Model Yılı: 2008
                  • Yakıt Tipi: Benzin
                  Ynt: Motor sarsıntısı & Direksiyon deri temizliği
                  « Yanıtla #9 : 21 Ekim 2015, 09:56:21 »
                  Sürekli yüksek devirde kullanmak yormaz mı diye sormak lazım bunu diyene aslında :)

                  Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
                  Ama sıcaklık termometresi dipteyken  düşük devirde gitmek uygun mudur ki dizel motorda ? Dizel motor yorulmaz mı işte benim kafama takılan bu :D Hep dizel motor yüksek devirde kullanılır deniyor çünkü.
                  Zaman en kıymetli hazinedir

                   



                  HideMyAss.com
                  Otomobil Teknik Terimler Sözlüğügarantiliarabam.com.tr