O dumanın nereden geldiğini anlamak için motor kaputunu açıp pür dikkat izlemeniz lazım. İlk çalıştırmada geliyor ve kısa sürede kesiliyorsa, egzoz manifoltu üzerine damlayan bir sıvı var demektir. Manifolt ısındığında o sıvı her neyse buharlaşmaya başlıyor. Bu motor kaput sacının iç kısmındaki bir terleme sonucu su damlasıda olabilir, cam suyu taşıyıcı plastik borudan sızan suda olabilir, yada fren hidroliği, direksiyon hidroliği yahut motor yağının bir şekilde (fanlar, tikreşim, kayışlar vs) manifolt üzerine sıçraması sonucuda olabilir.
Yapmanız gereken direksiyon başına birini oturtup vites boşta arabayı çalıştırmasını söyleyip, motoru dışarıdan izlemek. Sıvının nereden geldiğini bulursanız probleme o şekilde yönlenmemiz doğru olacaktır. Geçmiş olsun.
Ayrıca sizi tanışma bölümünde tanımak isteriz. İşte link
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir.
Kayıt Ol yada
Giriş Yap