GönderenKonu: shell v + nitro  (Okunma sayısı 656 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışısevgiseli

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Puan +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
    • Ad Soyad: sevgiseli sevginehri
    • Doğum Yılınız: 1973
    • Marka: fiat fiorino
    • Model: 2013
    • Model Yılı: 2013
    • Yakıt Tipi: Motorin
    shell v + nitro
    « : 15 Kasım 2015, 07:34:12 »
    merhabalar
    arkadaşlar fiat fiorino 2013 model 37000 km 2 ci sahibiyim ilk kez dizel kullanmaktayım iyimi ettim kötümü ettim bilemiyorum yakıtı fazla gibime geliyor + ses motor sesi içerde kliması mükemmel kolifer ısıtması mükemmel araç garantili olduğu halde servisten nefret ettim motor turbo lu diye garantiye girmiyormuş satan arkadaş 10000km serviste bakım yapmış 20000km ve 30000km dışarda bakımını yaptırmış servise bunun için gitmiştim motor garantisi yok dediği için yemin ettim o servise asla gitmem ve gitmeyecem de 100km lik Diyarbakır servisine gidecem yağını + antifriz suyunu +4 lastiğini +fren balatalarını dışarda yaptırdım araç hakkında fazla bilgi sahibi olan varsa müsait zaman da bilgilendirse sevinirim saygılarımla




    ÇevrimdışıYönetim

    • Admin
    • *
    • İleti: 80,210

    • Üye'ye 1021 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +584/-17
    • Cinsiyet: Bay
      • ForumOtomobil
    • Ad Soyad: Administrator
    • Doğum Yılınız: 1977
    • Marka: Renault
    • Model: Megane II
    • Model Yılı: 2008
    • Yakıt Tipi: Benzin
    Ynt: shell v + nitro
    « Yanıtla #1 : 16 Kasım 2015, 11:10:13 »
    Konu hakkında Berat bey yardımcı olacaktır. Sizi tanışma bölümüne bekleriz.
    Zaman en kıymetli hazinedir

    ÇevrimdışıBerat

    • Sakarya Sorumlusu
    • ******
    • İleti: 5,917

    • Üye'ye 39 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +111/-0
    • Cinsiyet: Bay
      • Ad Soyad: Berat T
      • Doğum Yılınız: 1998
      • Marka: Fiat
      • Model: Doblo Elegance 1.3 M.Jet
      • Model Yılı: 2011
      • Yakıt Tipi: Motorin
      Ynt: shell v + nitro
      « Yanıtla #2 : 16 Kasım 2015, 22:13:02 »
      Bende 2011 model 1.3 Doblo kullanıyorum. Benimde ilk dizel aracim. Normal devirlerde çok yakmiyor ve bende shell den alıyorum yakıtı.  Aracı nisan ayında 78 binde aldık şimdi 90 binde yakında bakıma girecek ancak uzun zamandır Doblo kullanıyoruz tanıdık çok iyi bi özel servisimiz var orada yaptırıyoruz bakımları. 1.3 motora iyi bakarsan kolay kolay birsey olmaz bu arada bu aracı aldığın için kötü etmemişsin ancak dizel aracı kullanırken biraz daha hassas davranmak gerek.  Ilk olarak motoru 5 10 dk rolanti de çalıştır sabahları motor ısınana kadar 1500 2000 devirde kullan ısındiktan sonra istediğin gibi kullan birde stop etmeden önce 1 dk rolanti de çalıştır sonra stop et. Birde unutmadan arabayi 1000 1100 devir altına kesinlikle düşürme hani benzinli arabalarda 1 e takip ayağını debruyajdan kaldırırsin araba rolanti de gider ya bunu dizel motor da yapmayın.
      Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır!

      ÇevrimdışıYönetim

      • Admin
      • *
      • İleti: 80,210

      • Üye'ye 1021 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +584/-17
      • Cinsiyet: Bay
        • ForumOtomobil
      • Ad Soyad: Administrator
      • Doğum Yılınız: 1977
      • Marka: Renault
      • Model: Megane II
      • Model Yılı: 2008
      • Yakıt Tipi: Benzin
      Ynt: shell v + nitro
      « Yanıtla #3 : 16 Kasım 2015, 22:19:12 »
      Bilgilendirme için teşekkürler Berat.
      Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
      Bende 2011 model 1.3 Doblo kullanıyorum. Benimde ilk dizel aracim. Normal devirlerde çok yakmiyor ve bende shell den alıyorum yakıtı.  Aracı nisan ayında 78 binde aldık şimdi 90 binde yakında bakıma girecek ancak uzun zamandır Doblo kullanıyoruz tanıdık çok iyi bi özel servisimiz var orada yaptırıyoruz bakımları. 1.3 motora iyi bakarsan kolay kolay birsey olmaz bu arada bu aracı aldığın için kötü etmemişsin ancak dizel aracı kullanırken biraz daha hassas davranmak gerek.  Ilk olarak motoru 5 10 dk rolanti de çalıştır sabahları motor ısınana kadar 1500 2000 devirde kullan ısındiktan sonra istediğin gibi kullan birde stop etmeden önce 1 dk rolanti de çalıştır sonra stop et. Birde unutmadan arabayi 1000 1100 devir altına kesinlikle düşürme hani benzinli arabalarda 1 e takip ayağını debruyajdan kaldırırsin araba rolanti de gider ya bunu dizel motor da yapmayın.


      Asus Zenfone 6 ile Tapatalk kullanılarak gönderildi

      Zaman en kıymetli hazinedir

      ÇevrimdışıBerat

      • Sakarya Sorumlusu
      • ******
      • İleti: 5,917

      • Üye'ye 39 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +111/-0
      • Cinsiyet: Bay
        • Ad Soyad: Berat T
        • Doğum Yılınız: 1998
        • Marka: Fiat
        • Model: Doblo Elegance 1.3 M.Jet
        • Model Yılı: 2011
        • Yakıt Tipi: Motorin
        Ynt: shell v + nitro
        « Yanıtla #4 : 16 Kasım 2015, 23:47:23 »
        Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
        Bilgilendirme için teşekkürler Berat.
        Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
        Bende 2011 model 1.3 Doblo kullanıyorum. Benimde ilk dizel aracim. Normal devirlerde çok yakmiyor ve bende shell den alıyorum yakıtı.  Aracı nisan ayında 78 binde aldık şimdi 90 binde yakında bakıma girecek ancak uzun zamandır Doblo kullanıyoruz tanıdık çok iyi bi özel servisimiz var orada yaptırıyoruz bakımları. 1.3 motora iyi bakarsan kolay kolay birsey olmaz bu arada bu aracı aldığın için kötü etmemişsin ancak dizel aracı kullanırken biraz daha hassas davranmak gerek.  Ilk olarak motoru 5 10 dk rolanti de çalıştır sabahları motor ısınana kadar 1500 2000 devirde kullan ısındiktan sonra istediğin gibi kullan birde stop etmeden önce 1 dk rolanti de çalıştır sonra stop et. Birde unutmadan arabayi 1000 1100 devir altına kesinlikle düşürme hani benzinli arabalarda 1 e takip ayağını debruyajdan kaldırırsin araba rolanti de gider ya bunu dizel motor da yapmayın.


        Asus Zenfone 6 ile Tapatalk kullanılarak gönderildi

        Rica ederim abi. Görevimiz...
        Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır!
        Teşekkür eden üyeler: Yönetim

        garantiliarabam.com.tr

        Çevrimdışıgencemin

        • FO-Muhteşem Üye
        • *
        • İleti: 843

        • Üye'ye 30 defa
          Teşekkür Edildi

        • Puan +44/-0
        • Cinsiyet: Bay
          • Ad Soyad: Mehmet
          • Marka: renault
          • Model: clio 4 st
          • Model Yılı: 2013
          • Yakıt Tipi: Motorin
          Ynt: shell v + nitro
          « Yanıtla #5 : 17 Kasım 2015, 17:27:02 »
          bu arada nitro yerine fullsave alın 50 km fazla yol yaparsınız.bu arada türkiyede satılan mazotların hepsi euromotorin sadece katkı ile inceltiliyor.deneyin.
          Hayat dediğin hurma ağacının gölgesinde gözlerini açıp kapadığın an kadardır.

          ÇevrimdışıYönetim

          • Admin
          • *
          • İleti: 80,210

          • Üye'ye 1021 defa
            Teşekkür Edildi

          • Puan +584/-17
          • Cinsiyet: Bay
            • ForumOtomobil
          • Ad Soyad: Administrator
          • Doğum Yılınız: 1977
          • Marka: Renault
          • Model: Megane II
          • Model Yılı: 2008
          • Yakıt Tipi: Benzin
          Ynt: shell v + nitro
          « Yanıtla #6 : 21 Kasım 2015, 13:26:26 »
          Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
          bu arada nitro yerine fullsave alın 50 km fazla yol yaparsınız.bu arada türkiyede satılan mazotların hepsi euromotorin sadece katkı ile inceltiliyor.deneyin.

          +1
          Zaman en kıymetli hazinedir

           



          HideMyAss.com
          Otomobil Teknik Terimler Sözlüğügarantiliarabam.com.tr