GönderenKonu: slincerli egzoz  (Okunma sayısı 1003 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışıkırmızı şeytan

  • FO-Kıdemli Üye
  • *
  • İleti: 576

  • Üye'ye 14 defa
    Teşekkür Edildi

  • Puan +0/-0
  • Cinsiyet: Bay
    • Ad Soyad: mustafa
    • Doğum Yılınız: 1996
    • Marka: hyundai
    • Model: accent
    • Model Yılı: 2002
    • Yakıt Tipi: Benzin
    slincerli egzoz
    « : 08 Ocak 2016, 09:27:16 »
    slincerli egzoz bu tür egzoz kullanan varmı arkadaşlar sesi kesiyormu acaba benim istedigim tatlı ses


    Tövbe ettim tutamadım sözümü
    Aşkla mı yoğurdun benim özümü
    Güldürme Allahım artık yüzümü
    Taş yağdır başıma sevdiğim için ... MÜSLÜM GÜRSES


    ÇevrimdışıYönetim

    • Admin
    • *
    • İleti: 80,008

    • Üye'ye 1010 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +584/-17
    • Cinsiyet: Bay
      • ForumOtomobil
    • Ad Soyad: Administrator
    • Doğum Yılınız: 1977
    • Marka: Renault
    • Model: Megane II
    • Model Yılı: 2008
    • Yakıt Tipi: Benzin
    Ynt: slincerli egzoz
    « Yanıtla #1 : 08 Ocak 2016, 13:24:19 »
    Silent; İngilizce'de sessiz anlamına geliyor. Silencer'de bu kelimeden türemiş susturucu anlamına geliyor ama buradaki amaç sesi azaltmaksa bu videolardaki uygulamalarda pekte ses kestiği söylenemez. Boşver Mustafa, orijinali candır. Böyle şeylere para harcama kardeşim.

    Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="http://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=10ea6d6b2e724193a52d43cfead5fff5">Kayıt Ol</a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="http://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=10ea6d6b2e724193a52d43cfead5fff5">Giriş Yap</a>

    Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="http://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=10ea6d6b2e724193a52d43cfead5fff5">Kayıt Ol</a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="http://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=10ea6d6b2e724193a52d43cfead5fff5">Giriş Yap</a>
    Zaman en kıymetli hazinedir

    Çevrimdışıkırmızı şeytan

    • FO-Kıdemli Üye
    • *
    • İleti: 576

    • Üye'ye 14 defa
      Teşekkür Edildi

    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet: Bay
      • Ad Soyad: mustafa
      • Doğum Yılınız: 1996
      • Marka: hyundai
      • Model: accent
      • Model Yılı: 2002
      • Yakıt Tipi: Benzin
      Ynt: slincerli egzoz
      « Yanıtla #2 : 08 Ocak 2016, 16:54:56 »
      eksoz ucumu takayım abi o zman :)
      Tövbe ettim tutamadım sözümü
      Aşkla mı yoğurdun benim özümü
      Güldürme Allahım artık yüzümü
      Taş yağdır başıma sevdiğim için ... MÜSLÜM GÜRSES

      ÇevrimdışıYönetim

      • Admin
      • *
      • İleti: 80,008

      • Üye'ye 1010 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +584/-17
      • Cinsiyet: Bay
        • ForumOtomobil
      • Ad Soyad: Administrator
      • Doğum Yılınız: 1977
      • Marka: Renault
      • Model: Megane II
      • Model Yılı: 2008
      • Yakıt Tipi: Benzin
      Ynt: slincerli egzoz
      « Yanıtla #3 : 08 Ocak 2016, 16:55:53 »
      Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
      eksoz ucumu takayım abi o zman :)

      Görsellik olsun istiyorsan bence yeterli :)
      Zaman en kıymetli hazinedir

      Çevrimdışıkırmızı şeytan

      • FO-Kıdemli Üye
      • *
      • İleti: 576

      • Üye'ye 14 defa
        Teşekkür Edildi

      • Puan +0/-0
      • Cinsiyet: Bay
        • Ad Soyad: mustafa
        • Doğum Yılınız: 1996
        • Marka: hyundai
        • Model: accent
        • Model Yılı: 2002
        • Yakıt Tipi: Benzin
        Ynt: slincerli egzoz
        « Yanıtla #4 : 08 Ocak 2016, 16:57:17 »
        Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
        Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
        eksoz ucumu takayım abi o zman :)

        Görsellik olsun istiyorsan bence yeterli :)
        aynen abi zaten gösteriş olsun diye
        Tövbe ettim tutamadım sözümü
        Aşkla mı yoğurdun benim özümü
        Güldürme Allahım artık yüzümü
        Taş yağdır başıma sevdiğim için ... MÜSLÜM GÜRSES

        garantiliarabam.com.tr

        ÇevrimdışıYönetim

        • Admin
        • *
        • İleti: 80,008

        • Üye'ye 1010 defa
          Teşekkür Edildi

        • Puan +584/-17
        • Cinsiyet: Bay
          • ForumOtomobil
        • Ad Soyad: Administrator
        • Doğum Yılınız: 1977
        • Marka: Renault
        • Model: Megane II
        • Model Yılı: 2008
        • Yakıt Tipi: Benzin
        Ynt: slincerli egzoz
        « Yanıtla #5 : 08 Ocak 2016, 16:59:20 »
        Mesela şöyle birşey

        Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
        Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
        Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
        eksoz ucumu takayım abi o zman :)

        Görsellik olsun istiyorsan bence yeterli :)
        aynen abi zaten gösteriş olsun diye
        Zaman en kıymetli hazinedir

        Çevrimdışıkırmızı şeytan

        • FO-Kıdemli Üye
        • *
        • İleti: 576

        • Üye'ye 14 defa
          Teşekkür Edildi

        • Puan +0/-0
        • Cinsiyet: Bay
          • Ad Soyad: mustafa
          • Doğum Yılınız: 1996
          • Marka: hyundai
          • Model: accent
          • Model Yılı: 2002
          • Yakıt Tipi: Benzin
          Ynt: slincerli egzoz
          « Yanıtla #6 : 08 Ocak 2016, 17:00:05 »
          Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
          Mesela şöyle birşey

          Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
          Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
          Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
          eksoz ucumu takayım abi o zman :)

          Görsellik olsun istiyorsan bence yeterli :)
          aynen abi zaten gösteriş olsun diye
          aynen abi fiyat yönündende iyi  :)
          Tövbe ettim tutamadım sözümü
          Aşkla mı yoğurdun benim özümü
          Güldürme Allahım artık yüzümü
          Taş yağdır başıma sevdiğim için ... MÜSLÜM GÜRSES

          ÇevrimdışıYönetim

          • Admin
          • *
          • İleti: 80,008

          • Üye'ye 1010 defa
            Teşekkür Edildi

          • Puan +584/-17
          • Cinsiyet: Bay
            • ForumOtomobil
          • Ad Soyad: Administrator
          • Doğum Yılınız: 1977
          • Marka: Renault
          • Model: Megane II
          • Model Yılı: 2008
          • Yakıt Tipi: Benzin
          Ynt: slincerli egzoz
          « Yanıtla #7 : 08 Ocak 2016, 17:02:26 »
          Hevesini kırmış gibi olmak istemem ama o gürültüyle yolculuk etmek bence kötü ve rahatsız edici... Ama yinede sen bilirsin tabi :)

          Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
          Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
          Mesela şöyle birşey

          Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
          Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
          Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
          eksoz ucumu takayım abi o zman :)

          Görsellik olsun istiyorsan bence yeterli :)
          aynen abi zaten gösteriş olsun diye
          aynen abi fiyat yönündende iyi  :)
          Zaman en kıymetli hazinedir

          ÇevrimdışıBerat

          • Sakarya Sorumlusu
          • ******
          • İleti: 5,917

          • Üye'ye 39 defa
            Teşekkür Edildi

          • Puan +111/-0
          • Cinsiyet: Bay
            • Ad Soyad: Berat T
            • Doğum Yılınız: 1998
            • Marka: Fiat
            • Model: Doblo Elegance 1.3 M.Jet
            • Model Yılı: 2011
            • Yakıt Tipi: Motorin
            Ynt: slincerli egzoz
            « Yanıtla #8 : 08 Ocak 2016, 22:38:50 »
            Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="http://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=10ea6d6b2e724193a52d43cfead5fff5">Kayıt Ol</a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="http://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=10ea6d6b2e724193a52d43cfead5fff5">Giriş Yap</a>

            Eski aracıma ait bir video bu tarz bir kafa taakabilirsin tatlı bir sesi var çok inceden milleti de rahatsız etmezsin hemde sorunlarla da karşılaşmazsın.
            « Son Düzenleme: 09 Ocak 2016, 09:51:46 Gönderen: Yönetim »
            Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır!

            Çevrimdışıkırmızı şeytan

            • FO-Kıdemli Üye
            • *
            • İleti: 576

            • Üye'ye 14 defa
              Teşekkür Edildi

            • Puan +0/-0
            • Cinsiyet: Bay
              • Ad Soyad: mustafa
              • Doğum Yılınız: 1996
              • Marka: hyundai
              • Model: accent
              • Model Yılı: 2002
              • Yakıt Tipi: Benzin
              Ynt: slincerli egzoz
              « Yanıtla #9 : 10 Ocak 2016, 12:15:53 »
              Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
              Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="http://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=10ea6d6b2e724193a52d43cfead5fff5">Kayıt Ol</a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="http://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=10ea6d6b2e724193a52d43cfead5fff5">Giriş Yap</a>

              Eski aracıma ait bir video bu tarz bir kafa taakabilirsin tatlı bir sesi var çok inceden milleti de rahatsız etmezsin hemde sorunlarla da karşılaşmazsın.
              hmm berat hoşuma gitti
              Tövbe ettim tutamadım sözümü
              Aşkla mı yoğurdun benim özümü
              Güldürme Allahım artık yüzümü
              Taş yağdır başıma sevdiğim için ... MÜSLÜM GÜRSES

               



              HideMyAss.com
              Otomobil Teknik Terimler Sözlüğügarantiliarabam.com.tr