Hidrojen desteği ile %80 yakıt tasarrufu-Türk Malı

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Videoları direk burada paylasabilirsin engin

ASUS_T00J cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi




Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="https://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=4d618d56bf0fda3013fdf52c620d4ab3"><b>Kayıt Ol</b></a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="https://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=4d618d56bf0fda3013fdf52c620d4ab3"><b>Giriş Yap</b></a>

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="https://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=4d618d56bf0fda3013fdf52c620d4ab3"><b>Kayıt Ol</b></a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="https://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=4d618d56bf0fda3013fdf52c620d4ab3"><b>Giriş Yap</b></a>



Çevrimdışı Engin_k

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 8
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Engin Kızılırmak
  • Marka: Mazda
  • Model: B2500 4x4 Turbo
  • Model Yılı: 2004
  • Yakıt Tipi: Motorin
Teşekkürler daha vıdeosunu cekmedıgım arac montajlarımda var onlarında resımlerını paylasırım. Performans tabiki ciddi oranda artıyor zaten saf hidrojen tehlikesiz bir gaz içinde saf oksijen olmadıgı ıcın bizim araçlarımızın motorlarında rahatlıkla sorun cıkarmadan kullanılabılecek bır gaz, yanışı lpg ıle aynıdır birebir denedim.saf hidrojen yanmak için havadakı oksijeni kullanıyor onunda %20 si saf oksijen geri kalanı azot vs bu yuzden motora bir zararı olmaz diğer hidrooksijen üreten cıhazlardan bu zamana kadar duzgun verım alınamaması gazın cok hızlı yanması gazı fazla verırsenız timing iniz değişir ve vuruntu yapar yanı motor aptallaşır ve oksijen sensoru olan araclar eksozunda fazla oksijen okudugu ıcın motora az yakıt gırıyor dıye beyıne komut verıyor beyınde kendı kendıne motora gonderılen mazot,benzın oranını yukseltıyor bız tasarruf yapalım derken araclarımz fazla yakıt yakmıs oluyor o oranı cok ıyı ayarlamak lazım ve oksıjen sensorunude yanıltmak lazım hidrooksijen kullanılması ıcın ama benı saf hidrojene iten de bu oldu zaten, gazı saf cıkartmayı basardım ve sonuclar anında gelmeye basladı. motora gonderilen yakıtın tam yakılması sonucu ortaya artı bir güç cıkıyor buda aynı yakıtla daha fazla yol gıdebılmemıze yarıyor işin mantıgı cok basıt bir güç olusuyor aynı oranda daha fazla yol gıttıgımız ıcın yakıttan tasarruf yapmıs oluyoruz.şöyle bir örnekle acıklamak gerekırse nissan 2.7 dizel pıckup araç daha once 50 liraya 130 km giderken uzun yolda saf hidrojen takıldıkdan sonra 70 tl ye 257 km gittiğini soyledı kabaca eskı halı ıle 100 tl ye 260 gıtmesı gereken arac sımdı onu 70 tl ye gıdıyor .


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Bu çok iyi Engin. Peki projeni destekleyen bir kurum varmı? Arge için sanayicilerden destek istedin mi?

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Teşekkürler daha vıdeosunu cekmedıgım arac montajlarımda var onlarında resımlerını paylasırım. Performans tabiki ciddi oranda artıyor zaten saf hidrojen tehlikesiz bir gaz içinde saf oksijen olmadıgı ıcın bizim araçlarımızın motorlarında rahatlıkla sorun cıkarmadan kullanılabılecek bır gaz, yanışı lpg ıle aynıdır birebir denedim.saf hidrojen yanmak için havadakı oksijeni kullanıyor onunda %20 si saf oksijen geri kalanı azot vs bu yuzden motora bir zararı olmaz diğer hidrooksijen üreten cıhazlardan bu zamana kadar duzgun verım alınamaması gazın cok hızlı yanması gazı fazla verırsenız timing iniz değişir ve vuruntu yapar yanı motor aptallaşır ve oksijen sensoru olan araclar eksozunda fazla oksijen okudugu ıcın motora az yakıt gırıyor dıye beyıne komut verıyor beyınde kendı kendıne motora gonderılen mazot,benzın oranını yukseltıyor bız tasarruf yapalım derken araclarımz fazla yakıt yakmıs oluyor o oranı cok ıyı ayarlamak lazım ve oksıjen sensorunude yanıltmak lazım hidrooksijen kullanılması ıcın ama benı saf hidrojene iten de bu oldu zaten, gazı saf cıkartmayı basardım ve sonuclar anında gelmeye basladı. motora gonderilen yakıtın tam yakılması sonucu ortaya artı bir güç cıkıyor buda aynı yakıtla daha fazla yol gıdebılmemıze yarıyor işin mantıgı cok basıt bir güç olusuyor aynı oranda daha fazla yol gıttıgımız ıcın yakıttan tasarruf yapmıs oluyoruz.şöyle bir örnekle acıklamak gerekırse nissan 2.7 dizel pıckup araç daha once 50 liraya 130 km giderken uzun yolda saf hidrojen takıldıkdan sonra 70 tl ye 257 km gittiğini soyledı kabaca eskı halı ıle 100 tl ye 260 gıtmesı gereken arac sımdı onu 70 tl ye gıdıyor .


Çevrimdışı Engin_k

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 8
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Engin Kızılırmak
  • Marka: Mazda
  • Model: B2500 4x4 Turbo
  • Model Yılı: 2004
  • Yakıt Tipi: Motorin
Hayır tamamen kendı imkanlarımla geliştirdim ama ankarada bir yer açacagız bır kac aya kadar insallah o birtek o kosgeb destekli olucak cihazın tasarımı herseyı bana ait ankarada hersey var ostımde kolay bulabılıyorsunuz keske destek alsaydım ama olmadı işte bır ara bıktım ugrasmaktan hıdrooksijenden degısık sonuclar sureklı kafayı yedırttı bana saf hidrojenı yapmam cok zamanımı aldı onu nasıl cozerım dıye dusunmekten devlet destegını hep ılerıkı safhaya attım ve suan ordayım cok sukur.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Engin, piyasada bu haberleri o kadar çok duyuyoruz ki, bir süre sonra kayboluyor. Umarım sen başarırsın. Mesela bu işle uğraşan arkadaşımda maaliyetleri karşılayamadığı için şu anda projesini geliştiremiyor. Sanayicilerden destek almak şart. Bunun gerçekten ekonomik bir çözüm olduğunu belgelemek ve aynı LPG sistemleri gibi standart bir paket haline getirilip satışının yapılmasını organize etmek gerek. Uzun soluklu bir iş. Umarım başarırsın.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Hayır tamamen kendı imkanlarımla geliştirdim ama ankarada bir yer açacagız bır kac aya kadar insallah o birtek o kosgeb destekli olucak cihazın tasarımı herseyı bana ait ankarada hersey var ostımde kolay bulabılıyorsunuz keske destek alsaydım ama olmadı işte bır ara bıktım ugrasmaktan hıdrooksijenden degısık sonuclar sureklı kafayı yedırttı bana saf hidrojenı yapmam cok zamanımı aldı onu nasıl cozerım dıye dusunmekten devlet destegını hep ılerıkı safhaya attım ve suan ordayım cok sukur.


Çevrimdışı Engin_k

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 8
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Engin Kızılırmak
  • Marka: Mazda
  • Model: B2500 4x4 Turbo
  • Model Yılı: 2004
  • Yakıt Tipi: Motorin
tabiki ciddi kurumlardan belgeler alınacak tasarrufu ıle ılgılı o konuda yardım almak ıstıyorum ama uyguladıgım her aracta hem performans ve hem yakıt tasarrufu var %15 ın altında verim almadım sistemden emeklerımın karsılıgını verdı urettıgım sistem ama maliyeti fılan karsılıyor cok sukur


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Peşini bırakma o zaman. Peki saf hidrojeni daha önce deneyenler olmuş mu? Yoksa ilk sen mi denedin?

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
tabiki ciddi kurumlardan belgeler alınacak tasarrufu ıle ılgılı o konuda yardım almak ıstıyorum ama uyguladıgım her aracta hem performans ve hem yakıt tasarrufu var %15 ın altında verim almadım sistemden emeklerımın karsılıgını verdı urettıgım sistem ama maliyeti fılan karsılıyor cok sukur


Çevrimdışı Engin_k

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 8
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Engin Kızılırmak
  • Marka: Mazda
  • Model: B2500 4x4 Turbo
  • Model Yılı: 2004
  • Yakıt Tipi: Motorin
deneyenler var tabiki yurt dısı montajları mevcut turkıyede getıren bı yer var  oda yurt dısından getirip satıyor burda yapılan bır suru arac montajı var ama cok fahiş fiyattan satıyor yurt dısından getırttıgı ıcın ben bunu türkiyede üreten ilk kişiyim tamamen yerli malı ve sonucuda yurt dısı urun ıle aynı verim aynı ama benım urettıgım cıhaz daha ufak ve daha kompakt araçta montajı kolay yurt dısı urune göre.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Engin abi misal biz bunu şahine taksak arabada ecu olmadığı için avansla istediğimiz gibi oynarız performansta ciddi bi artis olur tahminimce.

walla hiç düşünmedim ama performans kaçınılmaz bu sistemde


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
gerçekten çok iyi. Allah muvaffak etsin.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
deneyenler var tabiki yurt dısı montajları mevcut turkıyede getıren bı yer var  oda yurt dısından getirip satıyor burda yapılan bır suru arac montajı var ama cok fahiş fiyattan satıyor yurt dısından getırttıgı ıcın ben bunu türkiyede üreten ilk kişiyim tamamen yerli malı ve sonucuda yurt dısı urun ıle aynı verim aynı ama benım urettıgım cıhaz daha ufak ve daha kompakt araçta montajı kolay yurt dısı urune göre.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Engin abi misal biz bunu şahine taksak arabada ecu olmadığı için avansla istediğimiz gibi oynarız performansta ciddi bi artis olur tahminimce.

walla hiç düşünmedim ama performans kaçınılmaz bu sistemde


Çevrimdışı Engin_k

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 8
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Engin Kızılırmak
  • Marka: Mazda
  • Model: B2500 4x4 Turbo
  • Model Yılı: 2004
  • Yakıt Tipi: Motorin
saf hidrojen tehlikesiz bir gaz uretilen hortumun ucuna hicbir geri tepme valfi kullanılmadan yanabılıyor videolarımda mevcut benm aracım turbolu zaten herhangı bır sıkıntı olmuyor
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap


Çevrimdışı Engin_k

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 8
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Engin Kızılırmak
  • Marka: Mazda
  • Model: B2500 4x4 Turbo
  • Model Yılı: 2004
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
gerçekten çok iyi. Allah muvaffak etsin.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
deneyenler var tabiki yurt dısı montajları mevcut turkıyede getıren bı yer var  oda yurt dısından getirip satıyor burda yapılan bır suru arac montajı var ama cok fahiş fiyattan satıyor yurt dısından getırttıgı ıcın ben bunu türkiyede üreten ilk kişiyim tamamen yerli malı ve sonucuda yurt dısı urun ıle aynı verim aynı ama benım urettıgım cıhaz daha ufak ve daha kompakt araçta montajı kolay yurt dısı urune göre.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Engin abi misal biz bunu şahine taksak arabada ecu olmadığı için avansla istediğimiz gibi oynarız performansta ciddi bi artis olur tahminimce.

walla hiç düşünmedim ama performans kaçınılmaz bu sistemde

Tesekkur ederim


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Allah yolunu açık etsin abi.Bunun peşini bırakma al sertifikalarını üretime başlaK00U cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

+1  :iyi:


Çevrimdışı Engin_k

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 8
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Engin Kızılırmak
  • Marka: Mazda
  • Model: B2500 4x4 Turbo
  • Model Yılı: 2004
  • Yakıt Tipi: Motorin
arkadaşlar paylastıgım videodaki Dacia Dokker 1.5 dizel araç sahibinden aldıgım bılgıye göre şehir içi bir depoda 700 km giden araba şuan hidrojenlı kullanımda  şehir içi 700 km oldugunda daha bir ceyrek deposu oldugunu soyledı.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
arkadaşlar paylastıgım videodaki Dacia Dokker 1.5 dizel araç sahibinden aldıgım bılgıye göre şehir içi bir depoda 700 km giden araba şuan hidrojenlı kullanımda  şehir içi 700 km oldugunda daha bir ceyrek deposu oldugunu soyledı.


çok iyi, %25 tasarruf demek! Engin doğru yolda olduğunun ispatıdır! Bravo!



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33