Forum Otomobil, Otomobil Forumu
Otomobil Marka ve Modelleri => BMW => Tüm Markalar => Markalara Göre Otomobiller => BMW Teknik sorunlar => Konuyu başlatan: serhat319 - 30 Mart 2014, 19:42
-
On ve arka kule gergisi maliyeti ne olur sanayide ?
-
Valla benim kaportaci tanidigim yok malesef :D ben kazik yememek icin fikriniz i merak ediyorum.hazirlar 150 300 arasi degisiyo.sanayide yaptirmak ortalama nasil olur.50 60 70 uygunmudur yoksa 100 120 gibi bir fiyatla karsilasirsam birkez daha dusunmelimiyim
-
Amaç sadece görüntüyse sanayide yaptırın. İşlevini tam yerine getirsin istiyorsanız aracınıza uygun üretilmiş bilindik bir marka kule gergisi almanızı öneririm.
-
Amaç sadece görüntüyse sanayide yaptırın. İşlevini tam yerine getirsin istiyorsanız aracınıza uygun üretilmiş bilindik bir marka kule gergisi almanızı öneririm.
aralarındaki fark ne olur peki teknik olarak? ben görüntü için yaptırmıyacağım. bmw lerde yanlarken kulelerde patlama oluyormuş hastalık gibi birşey imiş... :düşünüyor:
-
Amaç sadece görüntüyse sanayide yaptırın. İşlevini tam yerine getirsin istiyorsanız aracınıza uygun üretilmiş bilindik bir marka kule gergisi almanızı öneririm.
aralarındaki fark ne olur peki teknik olarak? ben görüntü için yaptırmıyacağım. bmw lerde yanlarken kulelerde patlama oluyormuş hastalık gibi birşey imiş... :düşünüyor:
Kule gergisi esnemeyi azaltmak için kullanılır. Bir tarafın yükünü karşı tarafada dağıtıyor diyebiliriz. Büyük jant, sert amortisör ve yaşlı araçlarda kesinlikle kullanılması öneriliyor.
Kule gergisi eğer uygun materyalden yapılmazsa sadece görüntüden ibaret olur. Bütün avantajı ve dezavantajı düşünülerek üretilmiş marka bir gergi almanın zararı olmaz ama sanayide yaptırılan gergi bir işe yaramayabilir.
-
Mesajı editleyemediğim için ikinci bir mesaj atıyorum. Linkini verdiğim firma bu işle profesyonel uğraşanlardan. Sayfanın aşağısında uygun kule gergisi takılmış ve sıradan aracın tepkilerini görebilirsin.
Buradan görebilirsiniz (http://www.ultraracing.my/home/knowledge-base/how-it-works/)
-
Paylaşım için teşekkürler. Fotoğraflar kule gergilerinin ne kadar faydalı olduğunu göstermiş. +1 puan size
Mesajı editleyemediğim için ikinci bir mesaj atıyorum. Linkini verdiğim firma bu işle profesyonel uğraşanlardan. Sayfanın aşağısında uygun kule gergisi takılmış ve sıradan aracın tepkilerini görebilirsin.
Buradan görebilirsiniz (http://www.ultraracing.my/home/knowledge-base/how-it-works/)
-
bilgilendirme için teşekkürler eline sağlık :rap:
-
bu 2.sıradaki resimde rotlara takılan parçanın piyasa ismi nedir ?
-
denge çubukları.
bu 2.sıradaki resimde rotlara takılan parçanın piyasa ismi nedir ?
-
teşekkürler
-
Benim kafam bu konuda çok karıştı.Çok fazla yazı okudum.Şimdi ben dün bir tuning mağzasında ses sistemini bağlatırken spor yayları sordum.anlattım işte dedim geçen gün arkadaşımla sinan erdemin otoparkında aracımla yanlama fln yaptık ama araç yanlamaya karşı koyuyor resmen dedim.özellikle ön taraf çok yatıyor dönerken dedim.o arkadaşta bu spor yaylar sert olduğu için o yatmayı önlüyo dedi.birde dediki eğer yanlama fln yapıcaksan kule gergisi taktır dedi özellikle arkaya.bir arkadaşının da bmw kullanıcısı olduğunu ve onunda başına geldiğini yanlamalar sonu yayın arkadaki o kaportaya veya şaseye bastığı yeri patlatığını söyledi.bu yaşadığından sonra değiştirdiği bütün bmw araçlarına kule gergisi yaptırdığını söyledi.bana sanayide 70 80 liraya yaptırabiliceğimi söyledi.bende bunun üzerine kule gergisi araştırmasına başladım.benim amacım görüntü olsun diye değil o hasarı önlemek amacıyla kule gergisi taktırmak istiyorum.bu konuda şuan bütün tavsiyelere açığım.yani taktırsam olur mu taktırmasam olurmu veya taktırırsam sanayi olurmu olmaz mı çünkü kullanılan malzemelerin alışımı esnemesi vs dikkat edilmesi gerekiyormuş.yani zevk için değil güvenlik için bir çalışma olucak.burda forumda kesin net bir sonuca ulaşalım ona göre hareket ediyim bende
-
amacım bir drift aracı yaratmak değil ama spin veya yanlamada da aracım zarar görsün istemiyorum
-
?
-
Serhat kule gergisi sistemi senin işine yarayacak bir uygulama. Ayrıca spor yaylarda savrulmaya karşı biraz daha direnç gösterecektir. Araç yere yaklaştıkça alt rüzgarı daha az yiyecektir. İvmelenmedede yararını görürsün. Fakat Türkiye yolları kasis ve çukurlarla dolu. Spor yay taktırırken bunu göz önünde bulundur bence. Yani yere fazla yaklaştırma. Her ne kadar spin atma ve drift yapmayacağım desende altında bir canavar var :D trafiğe kapalı alanlarda deneme yapabilirsin.
amacım bir drift aracı yaratmak değil ama spin veya yanlamada da aracım zarar görsün istemiyorum
-
trafiğe kapalı alanlarda denemeler yapıp canavarın zevkine varıyorum :sigara: spor yay a şuan karşıyım babamı taşırken küfür yemek istemem :D ozmn kule gergisini en yakın zamanda uyguluyoruz demektir :iyi: hava filtresinin videosunuda unutmuş değilim onuda en yakında zamanda sizlerle paylaşacağım :)
-
Hava filtresi performans videosunu görmek isterim. Sen www.vimeo.com 'a yükleyip linkini bana yollarsan videoyu foruma eklerim. Youtube engelli olduğu için engel kalkana kadar vimeo ile paylaşımlara devam ederiz.
trafiğe kapalı alanlarda denemeler yapıp canavarın zevkine varıyorum :sigara: spor yay a şuan karşıyım babamı taşırken küfür yemek istemem :D ozmn kule gergisini en yakın zamanda uyguluyoruz demektir :iyi: hava filtresinin videosunuda unutmuş değilim onuda en yakında zamanda sizlerle paylaşacağım :)
-
ya bu kule gergisi olayı hala düşündürüyor... orijinal yaylara uygulanırsa korumak yerine aksine esneme fazla olduğu için patlatabilirmiş.bu işi çok ciddi bilen birine ihtiyacım var :-6
-
Serhat mantıklı düşünecek olursak mevcut eski amortisörlere zarar vermesi muhtemeldir. Neden dersen basınç dağılımını bir noktaya yükleyecek. Çok agresif araç kullanmıyorsan zararının olacağını sanmam ama, aşırı süratle spinlerde tahmin ediyorum amortisör masrafı çıkarır sana. Juniorfalcon daha detaylı anlatacaktır. Sınavları var foruma pek giremiyor.
ya bu kule gergisi olayı hala düşündürüyor... orijinal yaylara uygulanırsa korumak yerine aksine esneme fazla olduğu için patlatabilirmiş.bu işi çok ciddi bilen birine ihtiyacım var :-6