Ford C-Max (2012)

Emre · 38 · 24510

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Emre

  • FO-Muhteşem Üye
  • *
    • İleti: 792
    • Puan +31/-2
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Ad Soyad: Emre CANLI
  • Marka: Kia
  • Model: Rio 1.5 Comfort
  • Model Yılı: 2004
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
C-Max'in bu modelini yakından inceleme fırsatını sayın Master Admin'im sayesinde yakaladım. Gerçekten çok nitelikli bir otomobil. Gerek donanım olsun gerek emniyet çok iyi  :iyi:


Çevrimdışı Emre

  • FO-Muhteşem Üye
  • *
    • İleti: 792
    • Puan +31/-2
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Ad Soyad: Emre CANLI
  • Marka: Kia
  • Model: Rio 1.5 Comfort
  • Model Yılı: 2004
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Benim de bu kasasına binme şansım oldu gerçekten çok güzel araba.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Emre Wikimedia nın fotoğrafları için sadece link vermen yeterli. Kod ile açılmıyor! Bilgine kardeşim ;)


Çevrimdışı Emre

  • FO-Muhteşem Üye
  • *
    • İleti: 792
    • Puan +31/-2
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
  • Ad Soyad: Emre CANLI
  • Marka: Kia
  • Model: Rio 1.5 Comfort
  • Model Yılı: 2004
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Emre Wikimedia nın fotoğrafları için sadece link vermen yeterli. Kod ile açılmıyor! Bilgine kardeşim ;)
Deminden beri uğraşıyorum ben de niye olmuyor diye düşünüyordum eyvallah abicim :)


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
wikimedia , blogpost, blogger sitelerinin linkleri kodla açılmıyor. o sebeple uğraşma kardeşim benim.
direkt olarak linki ver tıklar bakarız  :-2

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Emre Wikimedia nın fotoğrafları için sadece link vermen yeterli. Kod ile açılmıyor! Bilgine kardeşim ;)
Deminden beri uğraşıyorum ben de niye olmuyor diye düşünüyordum eyvallah abicim :)


Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
peki  2008 Verso'mu  2008 C-max mı... ne dersiniz... hangisini derseniz onu alacam kafaya koydum...


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Verso'yu iyice bir araştırayım kardeş. Şu anda direkt Ford derim yoksa :)
Aslında bir karşılaştırma dosyası hazırlayıp, karşılaştırmalar bölümünde paylaşsan, seninle beraber bizde aydınlanırız.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
peki  2008 Verso'mu  2008 C-max mı... ne dersiniz... hangisini derseniz onu alacam kafaya koydum...


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Ford Focus C-Max ile seyehat etme fırsatım oldu iç mekandan birkaç fotoğraf çektim, (kokpit) daha detaylı fotoğrafları tekrar bindiğimde paylaşırım arkadaşlar. Şimdilik bunlarla idare edin. Arka koltuklar biraz dar ama bagaj ve ön taraf çok geniş. Hatta yayla gibi denilebilir.










Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Bindiğim araç 1600cc, Dizel motor. 6 ileri, 1 geri vites,  Km'de 28-30 kuruş civarı yakıt tüketimi var. 1445 kg. ağırlığında bir araç. Fakat şahsi fikrim şu, daha önce üyemiz Mevlüt abi'in Focus Sedan'ıda denedim, bu araçlar çok hantal. Örneğin çıktığımız rampa, fotoğrafta görünen yer, rampanın başında araç 3. viteste çıkarken, önce boğuldu 2 ye düştü, sonra bayıldı, 1. vitesle patinaja geçti. Yani şahsi fikrim tabi gerçek kullanıcı ne düşünür bilmem ama, Ben olsam Focus yerine farklı bir alternatif düşünürdüm. Tamam, heybetli, SUV tadında ama o kasaya 1600cc motor çok küçük. En az 2000cc-2500cc olmalı.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
ön taraf sanki SUV gibi duruyor beğendim.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
2000-2500cc 'lik bir motor ancak JEEP markasında 30-35 kuruş yakar! Sende biliyorsun ;)

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Bindiğim araç 1600cc, Dizel motor. 6 ileri, 1 geri vites,  Km'de 28-30 kuruş civarı yakıt tüketimi var. 1445 kg. ağırlığında bir araç. Fakat şahsi fikrim şu, daha önce üyemiz Mevlüt abi'in Focus Sedan'ıda denedim, bu araçlar çok hantal. Örneğin çıktığımız rampa, fotoğrafta görünen yer, rampanın başında araç 3. viteste çıkarken, önce boğuldu 2 ye düştü, sonra bayıldı, 1. vitesle patinaja geçti. Yani şahsi fikrim tabi gerçek kullanıcı ne düşünür bilmem ama, Ben olsam Focus yerine farklı bir alternatif düşünürdüm. Tamam, heybetli, SUV tadında ama o kasaya 1600cc motor çok küçük. En az 2000cc-2500cc olmalı.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
ön taraf sanki SUV gibi duruyor beğendim.

Hmm ozamanda tabi yakıt olarak bizi üzer :) 2000-2500cc bi araç 28-30 kr yakmaz heralde :)


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Mevlüt abi, arabasıyla yeni bir test yaptıracak. Bakalım gaz pedalımı sorunlu? Yoksa ben mi yeteneksizim? Göreceğiz. Ama o araca o motor olmamış bence

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Abi bencede 2000cc ve üstü olmasında fayda var
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Bindiğim araç 1600cc, Dizel motor. 6 ileri, 1 geri vites,  Km'de 28-30 kuruş civarı yakıt tüketimi var. 1445 kg. ağırlığında bir araç. Fakat şahsi fikrim şu, daha önce üyemiz Mevlüt abi'in Focus Sedan'ıda denedim, bu araçlar çok hantal. Örneğin çıktığımız rampa, fotoğrafta görünen yer, rampanın başında araç 3. viteste çıkarken, önce boğuldu 2 ye düştü, sonra bayıldı, 1. vitesle patinaja geçti. Yani şahsi fikrim tabi gerçek kullanıcı ne düşünür bilmem ama, Ben olsam Focus yerine farklı bir alternatif düşünürdüm. Tamam, heybetli, SUV tadında ama o kasaya 1600cc motor çok küçük. En az 2000cc-2500cc olmalı.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
ön taraf sanki SUV gibi duruyor beğendim.


Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
Test falan hikaye... 86 model mobiletin çıktığı yerde 1. vitesle ancak çıkabildim.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Turaç sen harbi insansın, doğru söyle, Mevlüt abiye bunu anlatamıyorum, Focus'u karalamaya çalıştığımı düşünüyor ama araç harbiden çok basit ama biraz mıcırlı yolda resmen ağladı. Patinaja düştü... Biraz kaptırarak denemezsen rampadan kalkış yapmakta çok zorlanıyor.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Test falan hikaye... 86 model mobiletin çıktığı yerde 1. vitesle ancak çıkabildim.


Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
Alındığı günden beri söylüyorum araç çok hantal. kaldı ki benimki birde Ti-VCT. Tam ölü... Mucurda denemedim hiç ama çok çok rahat bir rampayı 2. viteste gidemedi bayıldı kaldı. 1. viteste çok güçlü ama o güçte tahminimce mucurda patinaja müsait bir hale gelecektir.
Bu araçta bu gücü değerlendirmek için arkadan itiş şart bu birincisi.
İkincisi ise eski tanus'ta bile babam illallah etmişti. Araç 2000CC olmasına rağmen devirden düştüğü an toparlayamazdı aracı.
Gelmiş geçmiş hiç değişmiyor. Ford oldum olası gemi gibi konforlu ama balıkçı teknesi gibi hantal...

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Turaç sen harbi insansın, doğru söyle, Mevlüt abiye bunu anlatamıyorum, Focus'u karalamaya çalıştığımı düşünüyor ama araç harbiden çok basit ama biraz mıcırlı yolda resmen ağladı. Patinaja düştü... Biraz kaptırarak denemezsen rampadan kalkış yapmakta çok zorlanıyor.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Test falan hikaye... 86 model mobiletin çıktığı yerde 1. vitesle ancak çıkabildim.



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33