Citroen'lerin DS'leri bence klasik Citroen'lerle karıştırılmamalı. Gerçekten ciddi farklar var. Özellikle DS5'ler oldukça hacimli üretilmiş. Kasa ve iç hacim ölçülerine göz atınca anlayacaksınız. İn döşemelerde nappa deri kullanılmış. Konsol tasarımı çok güzel. Bu tasarım biraz Mercedes-Benz'in iç mekanından esinlenmiş gibi duruyor ama bire bir aynısı değil elbette. Mesela krom yan çıtalar, arkadaki spoiler ve egzoz çıkışları çok şık. Jant tasarımı bile ayrı güzel. Tabi jantları optimize etmek mümkün ama olsun bence çok güzel duruyor. Mesela anahtarsız giriş ile sadece sürücüsüne kapı açar bir özelliği var. Sanıyorum avuç içi izi yada parmak izi tarama gibi yada ona benzer bir teknolojisi var. Emin değilim ama tam araştırmak lazım elbette. İç aydınlarmalar örneğin komple led. Ve gün ışığına duyarlı kademeli aydınlatma yapıyor ki, bunun için ayrıca aman ışığı açayım kapatayım gibi bir sıkıntıda yok. Ön konsoldaki kumanda düğmelerine dikkat ettimde alüminyum kullanılmış. Buda bildiğimiz plastik aksama göre çok daha uzun ömürlü. Çift bölmeli sunroof bence çok güzel. Zaten kataloğunda yazıyordu, bu tasarım için havacılık sektöründen yardım almışlar.
Araç 4,5 metre uzunluğunda. Klasik C5'lerden biraz kısa, yaklaşık 2 metre eninde ve yüksekliği de 1,5 metre. Abs, Esp ve acil fren asistanı var, şerit takip asistanı da var. Yüksek hız uyarı sistemi ile koltuk altına yerleştirilmiş vibrasyon uyarı sistemi de var. Kısaca DS serisi araçların yeni üyesi DS5'te çok şık bir araç. Şu anda fiyatları en düşük 100.000 TL'den başlıyor.