Dodge Durango nasıldır?

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Dodge Durango (1998) Nasıldır?

Birkaç gündür aracı deneme fırsatım oldu ve izlenimlerimi, çektiğim fotoğraf ve videoları bu başlıkta derlemek istedim. Adının Türkiye'de pekte bilinmediği ama bilindiği takdirde güç ve performansın ne anlama geldiğini ifade edecek Amerika'lı Durango gerçekten iyi bir SUV iyi bir 4x4 Arazi aracı.



Araç hakkında kabaca sizleri bilgilendirmek istiyorum;

İncelediğim ve test sürüşü yaptığım fotoğraflardaki araç Dodge Durango 5900cc'lik 8 silindirli benzinli (V8) motora sahip. Araç 245 beygir gücüne sahip.



Araç 4 vitese sahip ve tam otomatik. Direksiyondan vitesli ve 4H, 2H, 4L konumlama özelliğine sahip diferansiyelli. Araçta, 7 koltuk var. 4 Cam otomatik, arka yolcular için ayrı iklimlendirme özelliği taşıyor. Tavan ve ayaklardan ısıtma-soğutma özelliği mevcut.



Aracın bagaj hacmi de tatminkar. Düz demin üzerine yükleyebileceğiniz eşyalarınızı tavan hizasına kadar yükleyebilir, eğer eşyalarınız sığmazsa arka 2'li koltukları yatırıp bagaj hacmini artırabilirsiniz.



Araçta klima, hava yastığı, arka cam sileceği, karasal telsiz (ek donanım), 2 adet gözlük kabı, güneşliklerde aydınlatma, otomatik elektrikli konum ve pozisyonlu koltuklar, deri döşeme, cd çalar, kasetçalar, dimmer'li gösterge aydınlatma, sis farı, birçok saklama gözü, ön ve arka kol dayama, hız sabitleyici, direksiyondan kumanda, motorlu ve rezistanslı yan aynalar, merkezi klit ve yerleşik alarm, ve belkide farketmediğim ve sayamadığım birçok özelliğe sahip. 1998 model bir araçta çakılı donanım dersem galiba kimsenin itirazı olmaz.



Şimdi soran olacaktır belki de ama ben bunun sorulacağını tahmin ederek, bu nasıl bir araç? Sürüş keyfi nasıl? Gücü performansı nasıl? diye yorum yapmamı isterseniz, güç ayağınızın altında ve gaza bastığınızda koltuğun sırt kısmında bunu bizzat yaşıyorsunuz.

2H konumlandılmış vites sürüşünde araç asfalt yolda aşırı performanslı. Rampada geri kaçırma diye bir şey söz konusu değil. Rampada ayağınızı fren pedalından kaldırdığınızda çivilenmiş gibi bekliyor. Gaza hafif dokunduğunuzda ise araç yaydan fırlamış ok gibi gidiyor.

4H konumlandırılmış vites sürüşünde bunu kış mevsiminde olmanında verdiği bir şans ile abartısız 4 parmak buz ve karlı zemin üzerinde üstelik rampada denemek şart oldu. Normalde bu riske girmem ama araçla 4x4 modunda o buzun üzerinde adeta bir canavar gibi yırtarak çıktığını gördükten sonra dedim ki, normal binek otomobil markaları bir yana, Dodge Durango bir yana. İşte o zaman anlıyorsunuz ki kullandığınız bu araç gerçekten farklı.

5.000 lb (2.268 kg) römork çekme kapasitesi olduğunu arkadaki sarı ikaz bandında yazılı fakat bu araç için 5.000 lb (2.268 kg)  yük değil diye hissediyorum. Çünkü kendi ağırlığı 3.200 lb. (1.500 kg)

Peki ya sürüş keyfi? Motorun homurdanması, otomatik şanzımanın manifolt tarzı gürlemesi, gaza bastıkça hissedilen o tatlı egzoz gürültüsü! Resmen direksiyon başındaki sürücüye, bu arabanın hakkını ver ve gaza bas diye yalvarıyor adeta. :)

Dodge Durango videoları (Forumotomobil Özel çekim)

Dodge Durango 1998 Model SUV'un kendi tarzımızda doğal ilceleme videoları. Sürçilisan varsa affola...

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="https://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=080a89d4e820581f98c6e313cba16eb7"><b>Kayıt Ol</b></a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="https://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=080a89d4e820581f98c6e313cba16eb7"><b>Giriş Yap</b></a>

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="https://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=080a89d4e820581f98c6e313cba16eb7"><b>Kayıt Ol</b></a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="https://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=080a89d4e820581f98c6e313cba16eb7"><b>Giriş Yap</b></a>

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="https://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=080a89d4e820581f98c6e313cba16eb7"><b>Kayıt Ol</b></a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="https://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=080a89d4e820581f98c6e313cba16eb7"><b>Giriş Yap</b></a>

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="https://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=080a89d4e820581f98c6e313cba16eb7"><b>Kayıt Ol</b></a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="https://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=080a89d4e820581f98c6e313cba16eb7"><b>Giriş Yap</b></a>

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="https://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=080a89d4e820581f98c6e313cba16eb7"><b>Kayıt Ol</b></a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="https://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=080a89d4e820581f98c6e313cba16eb7"><b>Giriş Yap</b></a>

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="https://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=080a89d4e820581f98c6e313cba16eb7"><b>Kayıt Ol</b></a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="https://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=080a89d4e820581f98c6e313cba16eb7"><b>Giriş Yap</b></a>

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="https://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=080a89d4e820581f98c6e313cba16eb7"><b>Kayıt Ol</b></a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="https://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=080a89d4e820581f98c6e313cba16eb7"><b>Giriş Yap</b></a>

BONUS VIDEO
Olduğu kadar ilk spin denemesi

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="https://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=080a89d4e820581f98c6e313cba16eb7"><b>Kayıt Ol</b></a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="https://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=080a89d4e820581f98c6e313cba16eb7"><b>Giriş Yap</b></a>


Araç hakkında artı ve eksiler

Araç artıları anlatmakla bitmez, geniş, güven veren karoser, ağırlık, konfor ve donanım olarak yeterli. Heybetli görüntüsü ve asfaltı kuş bakışı izlemek, aynı zamanda 4 çekerin avantajını, motorun gürültüsünü ve Dodge kalitesini eklediğimizde araç alınıp binilebilir bir araç.

Araç hakkında eksiler, süspansiyon oldukça sert. Makas sistemi kullanılmakta (Bunu bir eksi olarak değerlendirmiyorum fakat bindiğinizde dikkatinizi çekecektir) Bu nedenle aracın 4x4 ve SUV oluşu süspansiyonun sert olmasını gerektiriyor.
Aracın yakıt tüketimi fazla. Özellikle benzinli kullanımda çok fazla yakıt harcıyor. Birim olarak değerlendirme fırsatım olmadı. Videoda da belirttiğim gibi.

Aracın 2016 Yılı Motorlu Taşıtlar Vergisi yaklaşık 1.800 TL. Bunu bir dezavantaj olarak görmek kimisine göre yanlış kimisine göre doğru olabilir. Bu konuda yorumu alacak olanlar yaparlar.

Trafik sigortası ise 1.600TL çıkmakta. Bunlar 2016 yılı için geçerlidir. Aracın yedek parça temini kısıtlı. Tamircisi de nadir bulunan kişilerden oluşmakta. Her ben Amerikan tamircisiyim diyene gidecek bir araç değil. Kullanırken dikkati elden bırakmamalı, motorun kışkırtmasına gelmediğiniz müddetçe evladiyelik bir araç.

Not : Ben hala şanzıman gürültüsüne adapte olamadım ;)

Okuduğunuz için teşekkürler.



Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin
Eline sağlık abi

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Devamı var. 1. Mesajda hepsini yazacağım. Eklemeler var ;)


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Son eklemeleri, sticker ve video kaydını yarın inşaAllah sizlerle paylaşacağım. Dodge Durango özetle, 5900cc, 245 beygir, 4 vitesli otomatik 4x4 ve 3,200 kg ağırlığında 7 koltuklu petrol canavarı ve yüksek performanslı bir araç. Almayı düşünen varsa, vergisini ve içtiği benzini+lpg'yi göze alıp değerlendirme yapmasını tavsiye ederim.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Birde gerçek Amerikan parklar burada ;) çakma değil orijinal. Yarın daha net halini çekerim. Bugün baya maceralı geçti.



Çevrimdışı sinan__

  • FO-Muhteşem Üye
  • *
    • İleti: 769
    • Puan +44/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Sinan
  • Marka: Renault
  • Model: Megane
  • Model Yılı: 2007
  • Yakıt Tipi: Motorin
Güzel bir yazı olmuş teşekkürler :) Araç mükemmel gönül binmek ister ama cep yanmak istemiyor :D
Ömrünün baharında bir Makine Mühendisi.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Güzel bir yazı olmuş teşekkürler :) Araç mükemmel gönül binmek ister ama cep yanmak istemiyor :D

Yazacaklarım henüz bitmedi. Bugün buz ve karla mücadele ettik. Araç her ne kadar 4x4 bile olsa buz tutmuş bir rampadan bu canavarı çıkarmak hiçte kolay olmadı. Tabir yerindeyse ecel terleri döktürdü diyebilirim :) Bir ara ümidi kesmiştim ama tonajın, yani 1500 kg. 'mın önemini bir kez daha anladık. Normal şartlarda 900 - 1100 kg'lık bir araç o rampada bugün yaptıklarımızı yapsaydı sonucu düşünmek bile istemiyorum.


Çevrimdışı sinan__

  • FO-Muhteşem Üye
  • *
    • İleti: 769
    • Puan +44/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Sinan
  • Marka: Renault
  • Model: Megane
  • Model Yılı: 2007
  • Yakıt Tipi: Motorin
Doğrudur bu canavar zor baş ettiyse normal araçları bende düşünemiyorum. Zaten piyasadaki çoğu 4x4 tatlısu cipi :D
Ömrünün baharında bir Makine Mühendisi.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Doğrudur bu canavar zor baş ettiyse normal araçları bende düşünemiyorum. Zaten piyasadaki çoğu 4x4 tatlısu cipi :D

Öyle Sinan, aracı çıkarmaya mecbur kaldığımız bir bölge var. Oradan çıkaramazsak buzun çözülmesini beklemekten başka çaremiz kalmayacaktı. Aracı düzlüğe alıp park etmemiz gerekiyordu. Yol eğimi yaklaşık olarak 30-33 derece civarı. Yerde abartısız yazıyorum 4 parmak kalınlığında buz tabakası var ve bildiğin cam gibi. En iyi performansı geri viteste 4x4 modunda sağladı. 5900cc'nin gürültüsü ortalığı yıktı tabi. İnsanlar balkonlardan ellerinde telefonlarla bizi kaydediyordu. Yakında Youtube'da kendimi Durango'nun çilesi adlı videoda görürsem hiç şaşırmam :)


Çevrimdışı sinan__

  • FO-Muhteşem Üye
  • *
    • İleti: 769
    • Puan +44/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Sinan
  • Marka: Renault
  • Model: Megane
  • Model Yılı: 2007
  • Yakıt Tipi: Motorin
Hahahah olabilir :D Ama o motorun canavarca sesini duymak mükemmel birşey. Resmen insan o mekanik hırıltıyı iliklerinde hissediyor :) Amerikan arabalar ayrı bir tutku.
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Doğrudur bu canavar zor baş ettiyse normal araçları bende düşünemiyorum. Zaten piyasadaki çoğu 4x4 tatlısu cipi :D

Öyle Sinan, aracı çıkarmaya mecbur kaldığımız bir bölge var. Oradan çıkaramazsak buzun çözülmesini beklemekten başka çaremiz kalmayacaktı. Aracı düzlüğe alıp park etmemiz gerekiyordu. Yol eğimi yaklaşık olarak 30-33 derece civarı. Yerde abartısız yazıyorum 4 parmak kalınlığında buz tabakası var ve bildiğin cam gibi. En iyi performansı geri viteste 4x4 modunda sağladı. 5900cc'nin gürültüsü ortalığı yıktı tabi. İnsanlar balkonlardan ellerinde telefonlarla bizi kaydediyordu. Yakında Youtube'da kendimi Durango'nun çilesi adlı videoda görürsem hiç şaşırmam :)
Ömrünün baharında bir Makine Mühendisi.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Kesinlikle katılıyorum. O ses insanı kamçılıyor resmen. Hele direksiyondan vites olması ayrı bir hava katıyor olaya. Tamam otomatik şanzıman ama vites geçişlerindeki o güç muazzam. Bunu tarif edecek kelime seçmekte zorlanıyorum :) Yarın nasip olursa egzoz gürültüsünü de kaydedeceğim. Ne kadar net çıkarsa artık. :)

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Hahahah olabilir :D Ama o motorun canavarca sesini duymak mükemmel birşey. Resmen insan o mekanik hırıltıyı iliklerinde hissediyor :) Amerikan arabalar ayrı bir tutku.
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Doğrudur bu canavar zor baş ettiyse normal araçları bende düşünemiyorum. Zaten piyasadaki çoğu 4x4 tatlısu cipi :D

Öyle Sinan, aracı çıkarmaya mecbur kaldığımız bir bölge var. Oradan çıkaramazsak buzun çözülmesini beklemekten başka çaremiz kalmayacaktı. Aracı düzlüğe alıp park etmemiz gerekiyordu. Yol eğimi yaklaşık olarak 30-33 derece civarı. Yerde abartısız yazıyorum 4 parmak kalınlığında buz tabakası var ve bildiğin cam gibi. En iyi performansı geri viteste 4x4 modunda sağladı. 5900cc'nin gürültüsü ortalığı yıktı tabi. İnsanlar balkonlardan ellerinde telefonlarla bizi kaydediyordu. Yakında Youtube'da kendimi Durango'nun çilesi adlı videoda görürsem hiç şaşırmam :)


Çevrimdışı sinan__

  • FO-Muhteşem Üye
  • *
    • İleti: 769
    • Puan +44/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Sinan
  • Marka: Renault
  • Model: Megane
  • Model Yılı: 2007
  • Yakıt Tipi: Motorin
Sabırsızlıkla bekliyorum :)
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Kesinlikle katılıyorum. O ses insanı kamçılıyor resmen. Hele direksiyondan vites olması ayrı bir hava katıyor olaya. Tamam otomatik şanzıman ama vites geçişlerindeki o güç muazzam. Bunu tarif edecek kelime seçmekte zorlanıyorum :) Yarın nasip olursa egzoz gürültüsünü de kaydedeceğim. Ne kadar net çıkarsa artık. :)

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Hahahah olabilir :D Ama o motorun canavarca sesini duymak mükemmel birşey. Resmen insan o mekanik hırıltıyı iliklerinde hissediyor :) Amerikan arabalar ayrı bir tutku.
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Doğrudur bu canavar zor baş ettiyse normal araçları bende düşünemiyorum. Zaten piyasadaki çoğu 4x4 tatlısu cipi :D

Öyle Sinan, aracı çıkarmaya mecbur kaldığımız bir bölge var. Oradan çıkaramazsak buzun çözülmesini beklemekten başka çaremiz kalmayacaktı. Aracı düzlüğe alıp park etmemiz gerekiyordu. Yol eğimi yaklaşık olarak 30-33 derece civarı. Yerde abartısız yazıyorum 4 parmak kalınlığında buz tabakası var ve bildiğin cam gibi. En iyi performansı geri viteste 4x4 modunda sağladı. 5900cc'nin gürültüsü ortalığı yıktı tabi. İnsanlar balkonlardan ellerinde telefonlarla bizi kaydediyordu. Yakında Youtube'da kendimi Durango'nun çilesi adlı videoda görürsem hiç şaşırmam :)
Ömrünün baharında bir Makine Mühendisi.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
İnşallah :) Daha önce 69 model Chevrolet Impala'nın bir fuarda motor gürültüsünü yakından duyma inceleme fırsatım olmuştu fakat sürüş keyfinin bu kadar zevkli olabileceğini tahmin etmemiştim doğrusu. Bu Amerika'lılar gücü kontrol altında tutmayı arabalarına kadar işlemişler :)

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Sabırsızlıkla bekliyorum :)
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Kesinlikle katılıyorum. O ses insanı kamçılıyor resmen. Hele direksiyondan vites olması ayrı bir hava katıyor olaya. Tamam otomatik şanzıman ama vites geçişlerindeki o güç muazzam. Bunu tarif edecek kelime seçmekte zorlanıyorum :) Yarın nasip olursa egzoz gürültüsünü de kaydedeceğim. Ne kadar net çıkarsa artık. :)

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Hahahah olabilir :D Ama o motorun canavarca sesini duymak mükemmel birşey. Resmen insan o mekanik hırıltıyı iliklerinde hissediyor :) Amerikan arabalar ayrı bir tutku.
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Doğrudur bu canavar zor baş ettiyse normal araçları bende düşünemiyorum. Zaten piyasadaki çoğu 4x4 tatlısu cipi :D

Öyle Sinan, aracı çıkarmaya mecbur kaldığımız bir bölge var. Oradan çıkaramazsak buzun çözülmesini beklemekten başka çaremiz kalmayacaktı. Aracı düzlüğe alıp park etmemiz gerekiyordu. Yol eğimi yaklaşık olarak 30-33 derece civarı. Yerde abartısız yazıyorum 4 parmak kalınlığında buz tabakası var ve bildiğin cam gibi. En iyi performansı geri viteste 4x4 modunda sağladı. 5900cc'nin gürültüsü ortalığı yıktı tabi. İnsanlar balkonlardan ellerinde telefonlarla bizi kaydediyordu. Yakında Youtube'da kendimi Durango'nun çilesi adlı videoda görürsem hiç şaşırmam :)


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Her zaman denk gelmiyor maalesef. Ama denk gelince incelemeleri yapmaya çalışıyorum. Aslında sizde fırsat buldukça bu tip paylaşımları yapmalısınız. Neden dersen, bir aracın katalog üzerinden incelenmesi ile, bire bir incelenip, test edilmesi arasında dağlar kadar fark var. ;)
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
:) abi senden böyle testler bekliyoruz, helal :)
Şu dersleri,ișleri halledip bi geçemedim İstanbula ekibe yebi bi araç katıldı 2015 octavia :D



ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Ne gördüysek onu yazalım, görsellik konusunda eleştiri yerine ben bu tasarımı beğenmedim yazılır, yada yakıt tüketimi katalog verilerine uymuyor dikkat edin gibi olabilir ;) tabiki artıları olduğu kadar eksileri de yazmamız lazım. Bazen şunu görüyorum, muazzam bir kötüleme dürtüsü ile yorumlar yazılıyor. :) senin için değil bu tabi, fakat neyse o... bu tip tavsiye veya inceleme konularında objektif olmak iyidir. Neden dersen kimsenin ahını almazsın. Şimdi, Dodge Durango hakkında yazımı tamamladigimda artı ve eksilerini yazacağım. Kimin hoşuna gider, kimin gitmez bilemem ;)
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Her zaman denk gelmiyor maalesef. Ama denk gelince incelemeleri yapmaya çalışıyorum. Aslında sizde fırsat buldukça bu tip paylaşımları yapmalısınız. Neden dersen, bir aracın katalog üzerinden incelenmesi ile, bire bir incelenip, test edilmesi arasında dağlar kadar fark var. ;)
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
:) abi senden böyle testler bekliyoruz, helal :)
Şu dersleri,ișleri halledip bi geçemedim İstanbula ekibe yebi bi araç katıldı 2015 octavia :D



ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tamam abi süper bizde yapariz ama bazi yorumlarımızı elestirenler olur.
Mesela attrage era kalitesinde dedik karşı çıkanlar oldu.Attrageden ekmek yedikleri icin olabilir canlari sagolsun ama herkesin bi gorusu olabilir.

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Asus Zenfone 6 - Tapatalk




 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33