Birde şöyle bir riskte var. Mesela depo girişinde çekvalf var, o çekvalf benzin tabancasıyla açılıyor, benzin tabancasını geri çekince yerine tam oturuyor. Eğer parmakla içeri itersen açık kalıyor. Depo doluyken o çekvalf yarı kapalı kalırsa, ki bunu tecrübe ettim biliyorum. Depodaki benzin, kapaktan akıyor. Depo yarıdayken akmıyor ama 3/4 ve üstü dolulukta, virajlarda benzin akıtıyor. Bu durum öncelikle büyük bir güvenlik tehdidi. Sonrasında ise ekonomik kayıp. Çok basit bir kilit mekanizması yapılacakken, yakıt uyumluluk bilmem ne gibi şeyleri bahane edip, o kilidi iptal etmek saçmalığın daniskası olmuş.
Ayrıca bir dezavantajı daha var, oda dış aynalar yetersiz. Kör nokta alanı çok büyük. Yani 1,5 otomobili göremeyecek kadar hemde. Ben bunu kendi yöntemimle çözdüm. İç dikiz aynasını sağ arka yolcu camını görecek kadar sağa çevirdim. Arkayı kontrol etmek için boynumu biraz sağa çekiyorum ama olsun. Sağ taraftaki kör nokta daha tehlikeli.
Otomatik kararan dikiz aynası ise felaket. Dışarıda yağmur yağarken, iç dikiz aynasının hiçbir fonksiyonu kalmıyor maalesef. Yandan yansıyan ışıktan bile kararıyor. Zaten arka camların hepsi renkli. Simsiyah... Birde ayna kararıyor, üstüne birde yağmur... Kapalı kutunun içinde kaderinizle baş başa kalıyorsunuz.
birlikte incelemiştik. Heryere baktık ama en ufak bir güvenlik emaresi bulamadık. 80.000 e araba alıyosun 10 liralık kilit mekanizması yok...kıyamet alametleri bunlar