0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş YapAbdullah helalin var kardeşim, kendini çok iyi geliştirmişsin... Nisandaki uygulama buluşmasında seninle yüz yüze tanışmak isterim...Sağolasın Emrah abi.hangi iş olursa olsun keyif alıyorsan sonuç iyi oluyor İnşallah Nisanda görüşürüz.
Abdullah helalin var kardeşim, kendini çok iyi geliştirmişsin... Nisandaki uygulama buluşmasında seninle yüz yüze tanışmak isterim...
Abdullah eline sağlık süper bir çalışma olmuş 12-13 saatte arabayı ilk gnkü temizliğine kavuşturmuşsun +1
ön kaputun resminde ikiye bölmüşsün ya..aradaki fark bariz ortada...ne hale gelmiş araba
Pasta cila işleminde en çok boyayı yakmaktan çekiniyorum Abdullah. Buna engel olmak için senden tavsiye istiyorum. Yani boyayı yakmadan en ideal cila işlemi nasıl yapılır?
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş YapPasta cila işleminde en çok boyayı yakmaktan çekiniyorum Abdullah. Buna engel olmak için senden tavsiye istiyorum. Yani boyayı yakmadan en ideal cila işlemi nasıl yapılır?boya koruma işleminde boya yakmamaya özellikle kore ve japon araçlarında çok dikkat etmek gerekiyor Uğur abi.boya ve kaporta çok ince olduğundan ısınma çok fazla oluyor ve yanıyor.Çok şükür ben bugüne kadar yakmadım uygulama yaparken kontrol ederim elimle.Kuzu yünü ped kullanırsan ısınma daha az oluyor.birde naylon gibi ucuz pedler var onlarla çok dikkatli olmak lazım.bu arada işlemi yaparken mutlaka ışık kaynağı da lazım.projektör en iyisi olmazsa başa takılan led ışıklarda iş görür.kılcal çiziklerin tamamen yok edilmesi lazım yoksa derin bir parlaklık elde edilemez.