Merhaba FO ailesi.Yaklaşık bir ay önce aynı mahalle içerisinde bir alt sokağa taşındık.Bu sırada D-smart ın sınırsız internetini kullanıyorduk.Müşteri hizmetlerini aradık taşıma talebinde bulunduk ve bize bir haftada halledeceğiz dediler.Ve artık bir ay oldu.Türk telekom ve dsmart bize bu mağduriyeti yaşatıyor.Bir aydır internetimiz bağlanmadı ve kullanmadığımız internetin faturasını ödetecekler.Bu konuda ne yapabilirim?Şişli'deki genel müdürlüğe gitmem işe yarar mı?Bana bir yol gösterin ve asla dsmartın Türk telekomun eline düşmeyin.Karşınızda bir muhattap bile bulamıyorsunuz.
Merhaba
Başıma geldiği için biliyorum. Yaşanan sorun genelde müşteri hizmetlerinin sizi yanlış anlıyor, adresi hatalı filan giriyorlar. Bağlantı için adrese gidenler muhatap bulamayınca iş olmuyor. En temizi sosyal medya. oradan yazın, hemen dönüş yapıyorlar size.
Bir de yeni binaya taşındıysanız binada kablo çekilmemiş oluyor, iş uzayabiliyor. İllaki muhattap arıyorsanız Türk telekomun ofislerine gidin, derdinizi anlatın, fatura iadesi yapıyorlar.