Arkadaşlar son 1 aydır internet paketlerini inceliyorum. Malumunuz üzere tüm internet sağlayıcıları arayıp bilgi aldım, görüşmeler yaptım.
Yalnız VODAFONE SUPERNET ADSL call center ile yaptığım görüşme neticesinde e-mail adresime bir sözleşme gönderildi, karar verdiğinizde bunu doldurup imzalayıp MNG kargo ile bize gönderin işlemleriniz korner bayii'lerden daha hızlı yapılır dediler. Bende tamam dedim.
İncelemelere devam ettim ve bulunduğumuz bölgede ttnet fiber internetin 58 TL olduğunu öğrenince Vodafone Süpernet ADSL ye 50 lira vereceğime 58 Lira TTnet'e öderim, 8mbps yerine 24mbps hızlı internet kullanırım dedim.
VE OLAYA BAKIN... SAYGISIZ SEVİYESİZ VE KÜFÜRBAZ vodafone call center 'daki görevli ile aramızda geçen konuşmayı aşağıda paylaşıyorum.
Call Center (bayan) : İyi günler.
Ben : İyi günler.
Call Center (bayan) : Vodafone Supernet ADSL internet için evrak takip hizmetlerinden aramaktayım. Tarafınıza e-mail yoluyla bir sözleşme gönderdik. Onu doldurup geri bize yollayacaktınız. Yolladınız mı?
Ben : Hayır hanımefendi yollamadım. Çünkü başka bir operatör ile sözleşme yaptım.
Call Center (bayan) : Hangi operatörle anlaşma yaptınız?
Ben : Bunu söylememe gerek varmı?
Call Center (bayan) : Peki neden Vodafone Süpernet ADSL 'den vazgeçtiniz?
Ben : Hanımefendi bunu söylemem gerekiyor mu?
Call Center (bayan) : Bilmek istiyorum.
Ben : Söylemek istemiyorum.
Call Center (bayan) : Peki hangi operatör?
Ben : Hanımefendi başka bir operatör ama bu saatten sonra sözleşmeyi yapmışım. Ne değişecek?
Call Center (bayan) : Peki neden başka operatörü tercih ettiniz?
Ben : Hanımefendi söylemek istemiyorum.
Call Center (bayan) : Bunu söylemeniz lazım bize.
Ben : Neden öyle bir mecburiyetim mi var?
Call Center (bayan) : Neden başka operatörü seçtiniz ve hangi operatörü kullanıyorsunuz? Bunu öğrenmemiz lazım?
Ben : Neden bu kadar önemli? Ben söylemek istemiyorum ve lütfen ısrar etmeyin
VE FLAŞ
Call Center (bayan) : GERİZEKALIMIDIR NEDİR YAAAAAAA
Ben : SENİN AĞZINI YIRTARIM TERBİYESİZ İNSAN. NASIL BÖYLE KONUŞABİLİYORSUN?
Call Center (bayan) : .................. dıt .... dıt ... dııııtttt.....
Arkadaşlar sakın ha sakın, daha abone olmadan böyle adilik yapan bir internet operatörünün bedava bile verse asla hizmetini kullanmayacağım. Allah nasip ederse birkaç ay sonra sona erecek olan Vodafone GSM hizmetini de sonlandırıp numaramı başka bir operatöre taşıyacağım.
Böyle TERBİYESİZ, BÖYLE APTAL, BÖYLE DANDİK bir Call Center'a sahip olan VODAFONE, kim bilir ya abone olsaydık başımıza neler neler getirirdi.
ALLAH KORUDU.
Peki soracaksınız ne yapacaksın bu hakaret mevzusunu diye? Akşam avukata gidiyorum. Vereceğim mahkemeye... Tazminat davası açıyorum.