Çin’de elektrikli C-Elysee

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin


Citroen, Çin’de elektrikli otomobil pazarına ilk adımını, Pekin Otomobil Fuarı’nda görücüye çıkardığı E-Elysee modeli ile atıyor.

Citroen C-Elysee, ekonomikliğiyle Çin’de büyük bir başarı yakalayarak markanın en çok satan modeli oldu. 2015 yılında C-Elysee ile 90.000 adetlik satış yakalayan Citroen, modelin başarısını daha da arttırmak için elektrikli versiyonu olan E-Elysee’yi de piyasaya sunmayı planlıyor.

Elektrikli C-Elysee, 2017’de satışa sunulacak ve Citroen’in Çin’de elektrikli otomobil pazarında kilit oyunculardan olma isteğini güçlendirecek. Dizel ve benzinli ünitelerden kurtulan E-Elysee, lityum iyon batarya ve elektrik motoruna sahip. Teknik detaylar henüz açıklanmamış olsa da Fransız üretici, otomobilin tek şarjda 250 kilometreye kadar yol katedebileceğini belirtiyor. Otomobilin şarj olması normal modda 6.5 saat sürerken, hızlı şarj modunda bu süre yalnızca 30 dakika.

Citroen’in Pekin’deki standında E-Elysee’ye eşlik eden modeller arasında Donfeng Fengshen A modeli baz alınarak geliştirilen Citroen C6 ve Çin’de ilk defa boy gösteren dört koltuklu, tamamen elektrikli E-Mehari modeli bulunuyor.



Çevrimdışı ezmocesteri

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 250
    • Puan +2/-0
  • Forum Otomobil
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Celysse su ile gitse ne olur, teallaam [emoji12]


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Tek şarjda 250 km bence çok iyi menzil. Fakat bu araçlarla ilgili hala emin olamadığı sorular var aklımda. İlki güvenlikle alakalı. Bir kaza anında, bu araçlarda yangın durumu nedir? Yada diyelim ki menzil 250 km, bu araç 250 km'nin tamamını son km ye kadar aynı güç ile tamamlayabiliyor mu? Mesela şarj seviyesi %10'a düştüğünde %100 performansını veriyor mu?


Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Tek şarjda 250 km bence çok iyi menzil. Fakat bu araçlarla ilgili hala emin olamadığı sorular var aklımda. İlki güvenlikle alakalı. Bir kaza anında, bu araçlarda yangın durumu nedir? Yada diyelim ki menzil 250 km, bu araç 250 km'nin tamamını son km ye kadar aynı güç ile tamamlayabiliyor mu? Mesela şarj seviyesi %10'a düştüğünde %100 performansını veriyor mu?

Aslında standart bir elektirikmotorunun çalışma prensibini ele almak lazım. Düşük voltaj amper gelirse verimi düşer buda aynı mantıktır diye tahmin ediyorum.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Birgün elektrikli otomobiller ile ilgili detaylı bir araştırma yapıp paylaşayım. Sorular çok

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Tek şarjda 250 km bence çok iyi menzil. Fakat bu araçlarla ilgili hala emin olamadığı sorular var aklımda. İlki güvenlikle alakalı. Bir kaza anında, bu araçlarda yangın durumu nedir? Yada diyelim ki menzil 250 km, bu araç 250 km'nin tamamını son km ye kadar aynı güç ile tamamlayabiliyor mu? Mesela şarj seviyesi %10'a düştüğünde %100 performansını veriyor mu?

Aslında standart bir elektirikmotorunun çalışma prensibini ele almak lazım. Düşük voltaj amper gelirse verimi düşer buda aynı mantıktır diye tahmin ediyorum.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Mobil cihazla kıyaslamak doğru olmaz ama, risk payı olabilir. Örneğin batarya verimi %30'a düştüğünde azalıyorsa, bunu göstergede %10 olarak gösterebilir. Detaylı araştırma şart oldu.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Tek şarjda 250 km bence çok iyi menzil. Fakat bu araçlarla ilgili hala emin olamadığı sorular var aklımda. İlki güvenlikle alakalı. Bir kaza anında, bu araçlarda yangın durumu nedir? Yada diyelim ki menzil 250 km, bu araç 250 km'nin tamamını son km ye kadar aynı güç ile tamamlayabiliyor mu? Mesela şarj seviyesi %10'a düştüğünde %100 performansını veriyor mu?

Aslında standart bir elektirikmotorunun çalışma prensibini ele almak lazım. Düşük voltaj amper gelirse verimi düşer buda aynı mantıktır diye tahmin ediyorum.
Ben öyle olmayacağını düşünüyorum.
Cep telefonunun şarjı azaldıkça ekran parlaklığı kısılıyor mu ?
İsterlerse sürekli sabit güçte yapabilirler kontrol devreleri sayesinde.
Ama genede şarj azalınca eco moda falan geçiyordur.



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33