Forum Otomobil, Otomobil Forumu
Otomobil Kampanyaları ve Yeni Model Otomobiller => Yeni Model Otomobiller & Otomobil Haberleri => Konuyu başlatan: izmir42 - 30 Nisan 2016, 17:18
-
(http://www.otopark.com/wp-content/uploads/2016/04/citroen-e-elysee.jpg)
Citroen, Çin’de elektrikli otomobil pazarına ilk adımını, Pekin Otomobil Fuarı’nda görücüye çıkardığı E-Elysee modeli ile atıyor.
Citroen C-Elysee, ekonomikliğiyle Çin’de büyük bir başarı yakalayarak markanın en çok satan modeli oldu. 2015 yılında C-Elysee ile 90.000 adetlik satış yakalayan Citroen, modelin başarısını daha da arttırmak için elektrikli versiyonu olan E-Elysee’yi de piyasaya sunmayı planlıyor.
Elektrikli C-Elysee, 2017’de satışa sunulacak ve Citroen’in Çin’de elektrikli otomobil pazarında kilit oyunculardan olma isteğini güçlendirecek. Dizel ve benzinli ünitelerden kurtulan E-Elysee, lityum iyon batarya ve elektrik motoruna sahip. Teknik detaylar henüz açıklanmamış olsa da Fransız üretici, otomobilin tek şarjda 250 kilometreye kadar yol katedebileceğini belirtiyor. Otomobilin şarj olması normal modda 6.5 saat sürerken, hızlı şarj modunda bu süre yalnızca 30 dakika.
Citroen’in Pekin’deki standında E-Elysee’ye eşlik eden modeller arasında Donfeng Fengshen A modeli baz alınarak geliştirilen Citroen C6 ve Çin’de ilk defa boy gösteren dört koltuklu, tamamen elektrikli E-Mehari modeli bulunuyor.
-
Celysse su ile gitse ne olur, teallaam [emoji12]
-
Tek şarjda 250 km bence çok iyi menzil. Fakat bu araçlarla ilgili hala emin olamadığı sorular var aklımda. İlki güvenlikle alakalı. Bir kaza anında, bu araçlarda yangın durumu nedir? Yada diyelim ki menzil 250 km, bu araç 250 km'nin tamamını son km ye kadar aynı güç ile tamamlayabiliyor mu? Mesela şarj seviyesi %10'a düştüğünde %100 performansını veriyor mu?
-
Tek şarjda 250 km bence çok iyi menzil. Fakat bu araçlarla ilgili hala emin olamadığı sorular var aklımda. İlki güvenlikle alakalı. Bir kaza anında, bu araçlarda yangın durumu nedir? Yada diyelim ki menzil 250 km, bu araç 250 km'nin tamamını son km ye kadar aynı güç ile tamamlayabiliyor mu? Mesela şarj seviyesi %10'a düştüğünde %100 performansını veriyor mu?
Aslında standart bir elektirikmotorunun çalışma prensibini ele almak lazım. Düşük voltaj amper gelirse verimi düşer buda aynı mantıktır diye tahmin ediyorum.
-
Birgün elektrikli otomobiller ile ilgili detaylı bir araştırma yapıp paylaşayım. Sorular çok
Tek şarjda 250 km bence çok iyi menzil. Fakat bu araçlarla ilgili hala emin olamadığı sorular var aklımda. İlki güvenlikle alakalı. Bir kaza anında, bu araçlarda yangın durumu nedir? Yada diyelim ki menzil 250 km, bu araç 250 km'nin tamamını son km ye kadar aynı güç ile tamamlayabiliyor mu? Mesela şarj seviyesi %10'a düştüğünde %100 performansını veriyor mu?
Aslında standart bir elektirikmotorunun çalışma prensibini ele almak lazım. Düşük voltaj amper gelirse verimi düşer buda aynı mantıktır diye tahmin ediyorum.
-
Mobil cihazla kıyaslamak doğru olmaz ama, risk payı olabilir. Örneğin batarya verimi %30'a düştüğünde azalıyorsa, bunu göstergede %10 olarak gösterebilir. Detaylı araştırma şart oldu.
Tek şarjda 250 km bence çok iyi menzil. Fakat bu araçlarla ilgili hala emin olamadığı sorular var aklımda. İlki güvenlikle alakalı. Bir kaza anında, bu araçlarda yangın durumu nedir? Yada diyelim ki menzil 250 km, bu araç 250 km'nin tamamını son km ye kadar aynı güç ile tamamlayabiliyor mu? Mesela şarj seviyesi %10'a düştüğünde %100 performansını veriyor mu?
Aslında standart bir elektirikmotorunun çalışma prensibini ele almak lazım. Düşük voltaj amper gelirse verimi düşer buda aynı mantıktır diye tahmin ediyorum.
Ben öyle olmayacağını düşünüyorum.
Cep telefonunun şarjı azaldıkça ekran parlaklığı kısılıyor mu ?
İsterlerse sürekli sabit güçte yapabilirler kontrol devreleri sayesinde.
Ama genede şarj azalınca eco moda falan geçiyordur.