Opel Astra J GTC 1.4 140Hp Benzin+LPG performansi

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Alican

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 143
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Meraklı Melahat
  • Ad Soyad: Alican
  • Marka: Audi
  • Model: A4
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Merhaba,
A4'umu sattiktan sonra benzinli lpg li bir sey bakmaya basladim.
Arastirmalarim sonucu bir tane 2012 model 80binde 140hp 1.4 motor tek kapi opel astra j gtc tek kapi buldum.
1.4 motor oldugu icin aklima direk bayilma durumu geldi.  Bu arac yokuslarda bayilir mi? Bu arabanin performans durumu nasildir?
!! A4 B8 '09 2.0 TDI !!



Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin
Takip ettigim kadarıyla 1.4 140 lık koltuğa yapistiriyor.

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı Alican

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 143
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Meraklı Melahat
  • Ad Soyad: Alican
  • Marka: Audi
  • Model: A4
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin

Çevrimdışı Alican

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 143
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Meraklı Melahat
  • Ad Soyad: Alican
  • Marka: Audi
  • Model: A4
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Bunun bayilip bayilmadigini nasil test edebilirim direksiyona gectigimde? Ne gibi testler yapmam lazim arabanin performansinin iyi oldugunu anlamak icin?
!! A4 B8 '09 2.0 TDI !!


Çevrimdışı Kamikaze

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 242
    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Doğukan
  • Marka: Peugeot
  • Model: 607
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Bayılmak mı ?
1.0 3 silindir araç almıyorsunuz ki ?
1.4 Turbo dediğiniz araç A4'ünüzü aratmaz beyfendi.
Zaten oda yeterli olmazsa 1.6 T 180 beygir versiyonu var.

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin
Illaki test etmek istiyorsanız. aç klimanı gaza yüklen alt devirleri iyi topluyorsa ve turbo devreye girdiğinde koltuğa yapistiriyorsa alabilirsiniz.

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı Alican

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 143
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Meraklı Melahat
  • Ad Soyad: Alican
  • Marka: Audi
  • Model: A4
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Bunu deneyecem. Lpg icin nasil bir test yapabilirim yada dikkat etmem gereken bir sey var midir lpg icin?
!! A4 B8 '09 2.0 TDI !!


Çevrimdışı Kamikaze

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 242
    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Doğukan
  • Marka: Peugeot
  • Model: 607
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
LPG'de önemli olan öncelik montaj , Opeller de subaplar magnezyum alaşım olduğu için agresif kullanımla dahi 40.000 ila 60.000kilometre arasında eriyebiliyor, LPG ile daha çok önem arzediyor daha önce çelik subap değişimi yapılmış mı gerekli kontrolleri yaptırın veyahut 1.500 lira masraf ile siz o değişimi yaptıracaksanız problem yaratınca.

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Alican

  • Tanışma Üyeliği
  • *
    • İleti: 143
    • Puan +2/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Meraklı Melahat
  • Ad Soyad: Alican
  • Marka: Audi
  • Model: A4
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
LPG'de önemli olan öncelik montaj , Opeller de subaplar magnezyum alaşım olduğu için agresif kullanımla dahi 40.000 ila 60.000kilometre arasında eriyebiliyor, LPG ile daha çok önem arzediyor daha önce çelik subap değişimi yapılmış mı gerekli kontrolleri yaptırın veyahut 1.500 lira masraf ile siz o değişimi yaptıracaksanız problem yaratınca.

LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yani Opel'in fabrika cikisindan subaplar magnezyum alasimli oldugu icin mi ayriyetten onlari celik yapmak lazim?
Bu subap erimesini nasil anlayabilirim?
!! A4 B8 '09 2.0 TDI !!


Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin
Bilgi için Teşekkür

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Çevrimdışı Kamikaze

  • FO-Özverili Üye
  • *
    • İleti: 242
    • Puan +5/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Doğukan
  • Marka: Peugeot
  • Model: 607
  • Model Yılı: 2009
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Gerçekten bu kadar eriniyor musunuz? Yoksa internette bu bilgiye zor mu ulaşılıyor? Bir baktım da, hayır o kadar zor değil. Google'a yazmanız yeterliydi. Size kendi sözlerimle açıkça anlatırdım ancak bu kadar yorulmak istemedim. Buyrun;
LPG'de subap erimesi, özellikle yeni nesil Euro5 araçlarda en çok karşımıza çıkan sorunlardan birisidir. Peki neden LPG'de subaplar erir.
[/size]Çelik alaşımlı subaplar artık yerini daha çevreci ve temiz salınım yapan magnezyum subaplara bırakmaktadır. Euro5 motorların tamamı magnezyum alaşımlı motorlardır. Motorun hareketli parçaları ne kadar hafif olursa daha az enerji ile daha fazla güç üretir. Magnezyum, motor komponentlerini hafifleterek yakıt sarfiyatını düşürmekte ve karbon salınımını azaltmaktadır. Ancak LPG'li araçlarda magnezyum alaşımlı subaplar 20 bin km. gibi kullanım sürecinde erimeye başlar. Bu süre bazı araçlarda 50 bin km. ye kadar uzayabilmektedir. Araçların markalarına göre subap alaşım oranları değişmektedir.[/color]
[/size] [/color]Madem Subaplar LPG'de Eriyor Neden Magnezyum Üretiliyor?[/size]Otomotiv üreticileri araçları benzinde kullanılmak üzere tasarlamaktadır. Benzin kullanan bir aracın motorunda oluşan sıcaklık magnezyum subaplarda hiçbir sorun oluşturmaz. LPG benzine göre daha yanıcı bir yakıt olduğu için motor daha yüksek ısılara maruz kalır. Eski nesil araçlarda kullanılan çelik alaşımlı subaplar bu ısıya daha uzun süre dayanabilsede, magnezyum subaplar kısa sürede zarar görmektedir.Çelik 1500 °C de erimeye başlar. Magnezyumun erime noktası  ise 650 °C dir. LPG kullanmaya başlayan bir aracın motor sıcaklığı artacağından dolayı zamanla subaplar zarar görmeye ve erimeye başlar. Hele ki aracınızı sürekli yüksek devirlerde kullanıyorsanız harareti daha da arttıracağınızdan erime çok daha kısa sürede meydana gelecektir.Alternatif Çözümler Nelerdir?Euro5 araçlarda LPG'de subap erimesi teknik ve teorik olarak artık kabul edilmiş durumdadır. Çare olarak subap yağlama sistemleri üretilmiş, sorunu kesin olarak çözmemekle birlikte erime sürecini geciktirmektedir.Manuel ve elektronik olarak üretilen bu sistemler belli aralıklarla subaplara yağ göndererek soğutma vazifesi görmektedir.Yüksek devirlerde aracı benzinle kullanmakta erimeyi geciktirecek alternatif olarak görülebilir.Subap Erimesinin Belirtileri Nelerdir?Subap erimesinde sorunlar yavaş yavaş ortaya çıkmaktadır.[/color]
    • Aracınız tek marşta çalışmamaya başlar,
    • Rölantide titreme ve sarsıntılar,
    • Performans kaybı ve aracın çekişten düşmesi

    • [/size]ALINTIDIR Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap[/color][/font]
    [/list]
    +1

    LG-H850 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi




     

    Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33