Forum Otomobil, Otomobil Forumu
Uygulamalar ve Bilgi Paylaşımı => Otomobil Karşılaştırmaları ve Otomobil Tavsiyeleri => Konuyu başlatan: cnrcnn - 27 Nisan 2017, 11:20
-
Sevgili dostlar yeni bir araç almaya karar verdim ama şu 3'ü arasında kararsız kaldım sizce hangisi? Hepsi 2017 model.
1. Tercihim
Hyundai santa fe premium 4x4
2.2 dizel 200 beygir full paket
2. Tercihim
Skoda kodiak 4x4
2.0 dizel 150 beygir full paket
3. Tercihim
Peugeot 3008 4x4
1.6 dizel 150 beygir full paket.
Tavsiyelerinizi bekliyorum
-
Araçların test sürüşlerini gerçekleştirdin mi?
-
SKODA KODIAK CAZİP GÖRÜNSE DE, ARADA 50 BEYGİR FARKLA HYUNDAI AĞIR BASIYOR. AYRICA PEUGEOT'U TAVSİYE ETMEM. İÇİM ISINMIYOR BİR TÜRLÜ. OPEL FRANSIZLARA SATILDIĞINDAN BERİ BU GURUBA ANTİPATİ DUYUYORUM. AMA HYUNDAI'Mİ SKODA'MI DERSEN GALİBA BEN OLSAM +50 BEYGİR BENİM İÇİN DAHA ÖNEMLİ OLURDU. O YÜZDEN HYUNDAI DERDİM. ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN.
-
Evet hepsini artı ve eksileri var.
Hyundai çok konforlu ve yol tutuşu mükkemel ve güçlü bir araç. Yerden yüksekliği en alçak nokta 18.5 cm bu eksi
Skoda kullanımı rahat gayet atik bir araç Yerden yüksekliği en alçak nokta 18 cm bu eksi ve DSG şanzıman
peugeot 3008 yol tutuşu iyi sayılır atik konforlu bir araç ama diğerlerine göte yolun bozuklukların hissetiriyor direksiyon sert ve ufak.
-
Araçların test sürüşlerini gerçekleştirdin mi?
Evet hepsini artı ve eksileri var.
Hyundai çok konforlu ve yol tutuşu mükkemel ve güçlü bir araç. Yerden yüksekliği en alçak nokta 18.5 cm bu eksi
Skoda kullanımı rahat gayet atik bir araç Yerden yüksekliği en alçak nokta 18 cm bu eksi ve DSG şanzıman
peugeot 3008 yol tutuşu iyi sayılır atik konforlu bir araç ama diğerlerine göte yolun bozuklukların hissetiriyor direksiyon sert ve ufak.
-
150hp dizel 1,6 motorlu olan Peugeot'ta sanıyorum fiziksel olarak motorun sıkıştırılması daha fazla riskli. Ama DSG otomatik yerine 200hp lin Hyundai'yi tercih etmek daha mantıklı gibi geliyor. Daha kaslı duruyor. Buna serviste air suspension uygulaması yapıyorlarsa yükseklik olayını böyle çözebilirsin, yada bir üst çapta lastik kullanıp 20-25cm arasını yakalayabilirsen 4x4 ün hakkını daha iyi verir kanısındayım. Belki süspansüyonda oynama yapılabilir ki, bu tüp 4x4 SUV'larda modifiye imkanı oldukça iyi. Motorda kuvvetli olunca buna değer. Ama orijinale bağlı kalırım dersen dokunma. Fakat daha önce de Hyunda'nin çeşitli modellerini kullanmış biri olarak şunu söyleyebilirim, Hyundai Motor ve Şanzıman konusunda bence çok ama çok iyi. Kolay kolay motor veya şanzıman arızası açmayan bir markadır. Yeni jenerasyonda da bunu geliştirdiklerine eminim.
Araçların test sürüşlerini gerçekleştirdin mi?
Evet hepsini artı ve eksileri var.
Hyundai çok konforlu ve yol tutuşu mükkemel ve güçlü bir araç. Yerden yüksekliği en alçak nokta 18.5 cm bu eksi
Skoda kullanımı rahat gayet atik bir araç Yerden yüksekliği en alçak nokta 18 cm bu eksi ve DSG şanzıman
peugeot 3008 yol tutuşu iyi sayılır atik konforlu bir araç ama diğerlerine göte yolun bozuklukların hissetiriyor direksiyon sert ve ufak.
-
Benim düşüncem 3. Araç yani peugeot hem yakıt hem vergi yönünden diğerlerine göre avantajlı görüyorum
-
Benim düşüncem 3. Araç yani peugeot hem yakıt hem vergi yönünden diğerlerine göre avantajlı görüyorum
ben yurt dışında yaşıyorum burda bu tür bir aracın yıllık vergisi ve sigorta falanı filanı 250-300 tl civarında tutuyor.
-
:) Caner yaramıza tuz basma :)
Benim düşüncem 3. Araç yani peugeot hem yakıt hem vergi yönünden diğerlerine göre avantajlı görüyorum
ben yurt dışında yaşıyorum burda bu tür bir aracın yıllık vergisi ve sigorta falanı filanı 250-300 tl civarında tutuyor.
-
Abilerim ve kardeşlerim düşüncelerini söylemiş. Ben farklı bir açıdan bakmak istiyorum eğer aşırı performans isteğiniz yoksa 150 HP yeteceğine inanarak şu açıdan bakmanızı istiyorum. Ben arabanın içinde vakit geçireceğiniz hatırlatarak bir kaç resim ekliyorum..
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170427/9b9ca2a06258e3a86d03f87ebc43fde3.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170427/e7c6353ff9d494e20771577d36b64d77.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170427/233007e01f2046e5b80f4c92f04b961e.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170427/670b79efb1bcc139cfe57276e86c18ce.jpg)
HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Skoda'nın Yeti'den sonra ilk SUV tecrübesi Kodiaq. Biz hâlâ burada fiyatların açıklanmasını bekliyoruz o ayrı konu :)
Kodiaq'ın beygiri düşük olsa da torku yüksektir. Kodiaq'ın bu sene 4x4'de kullandığı (sistemin adını unuttum hatırlayınca yazacağım) yolda, yağmurda misal 3 tekerlek su da ya da çamurda kaldı dışarıda kalan lastiğe bütün gücü veriyor :) Sürüş modları olsun, rahatlık olsun iç tasarımı olsun ben Kodiaq diyorum :) Buraya gelsin ilk tercihim benim de Kodiaq olacak inşallah :D
-
Skoda'nın Yeti'den sonra ilk SUV tecrübesi Kodiaq. Biz hâlâ burada fiyatların açıklanmasını bekliyoruz o ayrı konu :)
Kodiaq'ın beygiri düşük olsa da torku yüksektir. Kodiaq'ın bu sene 4x4'de kullandığı (sistemin adını unuttum hatırlayınca yazacağım) yolda, yağmurda misal 3 tekerlek su da ya da çamurda kaldı dışarıda kalan lastiğe bütün gücü veriyor :) Sürüş modları olsun, rahatlık olsun iç tasarımı olsun ben Kodiaq diyorum :) Buraya gelsin ilk tercihim benim de Kodiaq olacak inşallah :D
Teşekkür ederim tavsiyeniz için ama dsg şanzıman ufak bir arazi koşulunda hemen ısınıyor tek tereddütüm bu.
-
2004'den beri ailecek skoda kullanıyoruz ilk Fabia şimdi Octavia hep manuel aldık fakat DSG sorununu kabul ediyorum, vw grubunda kronik gibi bir şey, sadece arazi koşullarında değil :( Kodiaq'la ilgili daha çok bilgi verebilirim eğer isterseniz.
Skoda'nın Yeti'den sonra ilk SUV tecrübesi Kodiaq. Biz hâlâ burada fiyatların açıklanmasını bekliyoruz o ayrı konu :)
Kodiaq'ın beygiri düşük olsa da torku yüksektir. Kodiaq'ın bu sene 4x4'de kullandığı (sistemin adını unuttum hatırlayınca yazacağım) yolda, yağmurda misal 3 tekerlek su da ya da çamurda kaldı dışarıda kalan lastiğe bütün gücü veriyor :) Sürüş modları olsun, rahatlık olsun iç tasarımı olsun ben Kodiaq diyorum :) Buraya gelsin ilk tercihim benim de Kodiaq olacak inşallah :D
Teşekkür ederim tavsiyeniz için ama dsg şanzıman ufak bir arazi koşulunda hemen ısınıyor tek tereddütüm bu.
-
Skoda'nın Yeti'den sonra ilk SUV tecrübesi Kodiaq. Biz hâlâ burada fiyatların açıklanmasını bekliyoruz o ayrı konu :)
Kodiaq'ın beygiri düşük olsa da torku yüksektir. Kodiaq'ın bu sene 4x4'de kullandığı (sistemin adını unuttum hatırlayınca yazacağım) yolda, yağmurda misal 3 tekerlek su da ya da çamurda kaldı dışarıda kalan lastiğe bütün gücü veriyor :) Sürüş modları olsun, rahatlık olsun iç tasarımı olsun ben Kodiaq diyorum :) Buraya gelsin ilk tercihim benim de Kodiaq olacak inşallah :D
Teşekkür ederim tavsiyeniz için ama dsg şanzıman ufak bir arazi koşulunda hemen ısınıyor tek tereddütüm bu.
Memnuniyetle tabikide.
-
Benim düşüncem 3. Araç yani peugeot hem yakıt hem vergi yönünden diğerlerine göre avantajlı görüyorum
ben yurt dışında yaşıyorum burda bu tür bir aracın yıllık vergisi ve sigorta falanı filanı 250-300 tl civarında tutuyor.
Aslında burada da çok uygun da bu ara böyle şey oldu 😒
-
Karar verdin mi Caner? Hangisini alıyorsun?
-
Santa fe almaya karar verdim. Sebep komşum kodiak çıkar çıkmaz almıştı ve 1 hafta dsg ölü garantiden değişecekler. Peugeot ufak aile arabasından ziyadevdaha çok hach back havasında ondan dolayı hyundai.
-
Hayırlı olsun o zaman :)
HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Çok teşekkür ederim.
-
Doğru bildiğinden şaşmayacaksın. Şimdiden hayırlı olsun Caner. Allah kaza bela vermesin.
Santa fe almaya karar verdim. Sebep komşum kodiak çıkar çıkmaz almıştı ve 1 hafta dsg ölü garantiden değişecekler. Peugeot ufak aile arabasından ziyadevdaha çok hach back havasında ondan dolayı hyundai.
-
Teşekkürler
-
Teşekkürler
-
HAYIRLI OLSUN. YENİ KUZUNUN İNCELEMESİNİ BEKLİYORUZ :)
-
HAYIRLI OLSUN. YENİ KUZUNUN İNCELEMESİNİ BEKLİYORUZ :)
Teşekkürler. Kat kat iyileri sizlere nasip olsun. Bu arada kandiliniz mübarek olsun.