Uygulamalar ve Bilgi Paylaşımı > Otomobil Marka Şikayetleri
TOFAŞ'tan "Ayıplı Egea" Hakkında olumlu yanıt
(1/8) > >>
ayipliegea:
"Aşağıda belirtilen şikayet konusu Tofaş tarafından çözülmüştür"

Aşağıdaki fotoğraflar, Koç topluluğu şirketi olan BİRMOT’tan sıfır km olarak satın alınan 2015 model FİAT EGEA 1.6 Multijet Lounge araca ait.

Araç, bayiden teslim alındıktan 8 gün sonra karanlıkta aracı incelerken telefonun ışığını tuttuğumda sol ön kapıda daire şeklinde boyada farklılık olduğunu tespit ettim. Bunun üzerine aracın her tarafını detaylı bir şekilde inceledim ve aynı renk farklılığını sol ön çamurlukta da tespit ettim. Karanlıkta ışık tutulunca çıplak gözle fark edilebilen bu renk farklılığı, fotoğraf çekince çok daha net belli olmakta. Ertesi sabah, aracı satın aldığım bayiye müracaat ettim. Aracı incelediler, benim gösterdiğim fotoğraftaki renk farklılığını araçta göremediklerini söylediler. Israr edip aracı karanlık bir yere aldırdım ve orada çıplak gözle bu kusurları gösterdim. Kendilerinin bu konuda bir şey diyemeyeceklerini, TOFAŞ’a fotoğrafları iletip oradan gelecek cevabı bekleyeceğimizi söylediler. Onlara ilave olarak FİAT çağrı merkezi aracılığıyla ben de şikâyetimi TOFAŞ’a ilettim. 18 gün boyunca tarafıma hiçbir dönüş yapılmadı. 18’inci gün dönüş yapıldı ve şikâyetimin 30. gününde TOFAŞ’tan bir uzmanın servise gelip aracımı inceleyeceği ve ona göre araçla ilgili karar verileceği söylendi. Araç, TOFAŞ’tan gelen uzman tarafından incelendi. Uzman; müşteriye bir bilgi veremeyeceğini, raporu genel müdürlüğe sunacağını ve oradan müşteriye dönüş yapılacağını söyledi. İncelemeden 3 gün sonra TOFAŞ tarafından arandım. Arayan ürün kalite sorumlusu; kusurlu olduğu iddia edilen bölgenin boya kalınlıklarının FİAT İtalya’nın standartlarına uygun olduğunu, ayrıca gündüz çıplak gözle araçta kusur görülemediğini, aracı satarken de alıcı aracı gece fener tutarak incelemeyeceği için araçta değer kaybı yaşanmayacağını, bu sebeplerle araçta kusur görmediklerini ve dosyayı kapattıklarını söyledi.

Aracı gösterdiğim birkaç usta, görülen kusurun fabrikada meydana gelen boya hatası olduğunu ve bu kusurun zamanla daha belirgin hale geleceğini söyledi. Zaten sol ön çamurluktaki kusur, artık dikkatli bakılınca gündüz çıplak gözle de görülür hale geldi.
izmir42:
Geçmiş olsun.

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

ezmocesteri:
Çok geçmiş olsun, tüketici mahkemesine başvurun bırakmayın işin peşini.. Benzer bir durum Mazda da yaşandı geçen yıl ve daha üst donanım 0 km yeni araçla değiştirildi, kalite farkı.
FO-Admin:
Çok geçmiş olsun. Benim asıl anlam veremediğim husus şu, Fiat nasıl olur da kendi kusurunu görmezden gelir? Fiat markasına yakıştıramadım.
Emrahpmk:
şuraya bak ikinci elde bu tarz vakalar alıştık lakin sıfır araçta son dönemde buna benzer sıkıntıları yaşamaya başladık. artık kime güveneceğimizi bilemez olduk. aynı modeli bende almak istiyordum. şimdi bu durumu görünce açıkçası almaktan vazgeçtim. yapılan ayıp bir durum tüketici haklarına şikayet edin. aracı geri almak zorundalar bence.
daha önce volkswagen grubunda taşımada düşmüş arabaları alıp boyayıp sattığını duymuştuk. kesinlikle ayıp etmişler.
Navigasyon
Mesajlar
Sonraki Sayfa
Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 

Tam sürüme git