Mercedes-Benz Kullanıcı hatası dedi!

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Drsinan

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 1
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: Sinan Tavazar
  • Marka: Mercedes
  • Model: GLA 180
  • Model Yılı: 2015
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Arkadaslar merhaba :
Cok degerli bilgilerinize ihtiyacim var ve yardimci olup yol gosterirseniz cok makbule gecer.
2 ay once mercedes GLA  bayiden sifir olarak aldim.Ancak 3000 kmde sag onde bir patlama sesi ile birlikte on panelde Esp devre disi uyarisi uzerine servise goturduk.Yolda giderkende bu ikaz isiklari sondu ama yinede gittik.Bize sag amortisorun ve rot kolunun egildigini bnunda kullanim hatasi oldugunu soylediler.Maliyet. olarak 15000 tl masraf cikartip garantiden faydalanamayacagimizi soylediler.onlarin dedigi gibi bir cukur yada  gozum gibi baktigim araci kotu kullanimda yok.Araca su an guvenimde sarsildi.sizce bundan sonra nasil bir yolizlemeliyim.Yardimci olursaniz sevinirim.Tesekkurker



Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin
Bu  amortisor ve rot kolunun egilme olayı genelde sert kullanımalrdan, çukurdan geçme ani yük binmesi gibi nedenlerden olur dedikleri doğru ama buda sizi haksız yapmaz. Belkide parçalardan birisi bozuldu diğerine zarar verdi. Misal Amortisör patladı rot kolunada zarar vermiş olabilir. Fabrikasyon hatası da olabilir 3.000 km geçmesine rağmen 2 ay olmuş alalı. Burada öncelikle başka bir servise gitmeniz ve Mercedes Türkiye'ye başvurmanızı öneririm. Misal Merces'in müşteri hızmetleri. Onlar üzerine düşerse garantiden yapma gibi durum ortaya çıkabilir.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Garanti konusunda firmaların kendilerine özgü politikaları var. Bilirkişi incelemesi sonrası bu hasarın kullanıcıdan kaynaklandığı söylenmiş. Sanıyorum bu aşamadan sonra yapabileceğiniz şeyler kısıtlı, yani Mercedes-Benz Türkiye ile bu konuyu görüşün. Zaten Hüseyin'de belirtmiş. Fakat araçta oluşan bu hasarın, siz aracı almadan önce oluşmuş olması, yada araç üzerinde kullanılan ekipmanlarda meydana gelen bir arıza sonucumu oluştuğunu tespit ettirmeniz lazım. Bunu da Mercedes-Benz bünyesinde yetkili "FARKLI" bir serviste yaptırmanızı öneririm. Aşağıda garanti kapsamı ile ilgili notlar var. Umarım sonuç sizin lehinize sonuçlanır...

Mercedes-Benz Garantisi
Aracınızın garanti süresi, Mercedes-Benz Türk A.Ş. yetkili bayilerimizden alınmış ise, satış faturası tarihi itibariyle başlar.

Otomobillerde garanti süresi 2 yıldır.

Aracınızın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, onarımda geçen süre garanti süresine eklenir. (Sadece garanti kapsamındaki arızalar için geçerlidir)

Garanti şartlarının geçerli olabilmesi için aracın tüm bakım (zamanında yapılmış olması şartı vardır) ve onarım işlemleri ile araç aksesuarlarının montaj/demontaj işlemlerinin Mercedes-Benz Türk A.Ş. yetkili servisler tarafından öngörülen şekilde yaptırılması gerekir.

Servis bakım defterinde garanti uygulamaları ile ilgili daha detaylı bilgiye ve dikkat edilmesi gereken hususlara ulaşabilirsiniz.

Yetkili servise 2 yıl düzenli gelenlere, 3. yıl ServicePlus hediye!
2 yıl boyunca bakım, onarım, kaporta ve boya işlemlerinizi düzenli olarak Mercedes-Benz yetkili servislerinde yaptırın, ServicePlus’tan* faydalanın. ServicePlus hakkında daha detaylı bilgi edinmek için bayi ve yetkili servislerimize başvurabilirsiniz.

*ServicePlus hizmeti ile garanti süresini takip eden 12 ay boyunca km sınırı olmaksızın otomobilinizde oluşabilecek malzeme ve/veya montaj kaynaklı arızaların onarım bedeli Mercedes-Benz Türk A.Ş. tarafından karşılanacaktır. Mercedes-Benz Türk A.Ş. tarafından ithal edilen ve 01.08.2007 tarihinden itibaren satılan tüm araçlarda geçerli olan ServicePlus hizmet paketinden yararlanmak için otomobilinizi üçüncü yılında da yukarıda anılan bakım ve onarım işlemleri için yetkili servislerimize getirmeniz yeterli olacaktır. ServicePlus hakkında daha detaylı bilgi edinmek için bayi ve yetkili servislerimize her zaman başvurabilirsiniz.


Aracınıza AdvantagePlus ile ekstra 1 yıl koruma
AdvantagePlus ile aracınız teknik arızlara karşı ekstra 1 yıl koruma altına alınıyor.

Yasal garanti süresi ve ServisPlus süresinde aracın tüm bakım ve onarımlarını, kaporta işlemleri dahil, yetkili servislerimize yaptırmanız halinde, AdvantagePlus hizmetini satın alabilir, aracınızı 1 yıl daha teknik arızalara karşı koruyabilirsiniz. Bu sure içinde teknik arızalardan kaynaklanan onarımlarda işçilik bedeli de dahil olmak üzere tüm masraflarınız Mercedes-Benz tarafından karşılanıyor.

AdvantagePlus hakkında daha detaylı bilgi edinmek için bayi ve yetkili servislerimize her zaman başvurabilirsiniz.

AdvantagePlus ücretleri:




 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33