Audi RS6 Canavarrr :D

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı halidgulgun

  • FO-Kıdemli Üye
  • *
    • İleti: 536
    • Puan +26/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
    • okulum
  • Ad Soyad: Halid G.
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent Era
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
önce videosu ile başlayalım dostlar:)
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. <a href="https://www.forumotomobil.com/forum/register/?PHPSESSID=k3minig45bs95s0q7knpkrdpi1"><b>Kayıt Ol</b></a>&nbsp;yada&nbsp;<a href="https://www.forumotomobil.com/forum/login/?PHPSESSID=k3minig45bs95s0q7knpkrdpi1"><b>Giriş Yap</b></a>


   Çift turbolu V10 motoru 426 kW (580 bhp) üretiyor
-   Yüksek performans bir spor aracın dinamikliğine sahip bir avant
-   Seçkin dizayn ve ekipman, inanılmaz kalite
IAA 2007, Frankfurt ‘ta ilk kez tanıtılacak olan Audi RS6 Avant, inanılmaz yüksek performansı ve günlük kullanım sunan mükemmel dinamizmi ile dikkat çekiyor. Yeni geliştirilen FSI direk enjeksiyonlu V10 motoru ve çift turbo, devamlı quattro dört çeker sistemi ve DRC ‘li (Dynamic Ride Control – Dinamik Yol Kontrolü) spor süspansiyon sistemi lüks sınıfta yüksek performansın standardını belirliyor. 426 kW (580 bhp) ve 650 Nm maximum tork unutulamayacak bir performans deneyimi sunuyor. Audi RS6 Avant aynı zamanda uzun yolculuklarda bile yüksek konfor sunmaya devam ediyor.

Quattro GmbH’in sunduğu Audi RS modelleri en yüksek sportifliği güçlü ve zarif dizayn, seçkin ekipman ve mükemmel kalite ile sunuyorlar. 1993 yılında Audi RS2 ile ortaya çıkan Avant ‘ın kullanışlılığını, spor otomobilin performansıyla birleştirme geleneği Audi RS6 Avant ile günümüze geldi. Günümüzde RS modelleri Sedan, Avant ve Cabrio seçenekleriyle sunulmasına rağmen, tüketiciler kullanışlılığı ve becerikliliği ön planda olanda Avant modelini seçiyorlar.
Bu yüzden Yeni Audi RS6 ilk başta sadece Avant olarak sunulacak. Audi RS6, 2008 Nisan ayında satışa sunulacak, fakat ülkemize tam olarak ne zaman geleceği bilinmiyor.
Performans kategorisinin yeni lideri
Yeni Audi RS6, lüks sınıfta “yüksek performans ı” baştan tanımlıyor. 580 beygirlik gücüyle Audi RS6, şu an Audi bünyesindeki en güçlü araç; tabi Le Mans kazanan Audi R10 TDI gibi safkan yarış otomobillerini saymazsak… Ama yinede kendi kategorisindeki en güçlü araç ünvanını şu an elinde tutuyor. RS6 ‘daki V konfigürasyonundaki 10 silindirli motor, baz olarak Audi S6 ve Audi S8 ‘deki V10 motorları aldı, fakat daha sonra en ince ayrıntısına kadar değiştirildi. Çift turbo ‘nun (twin turbochargers) sunduğu devamlı ve aralıksız güç 1500 ve 6250 devir arasında toplam 650Nm ‘lik bir tork sağlıyor. Maximum güç ise 6250 ile 6700 devir arasında.

Süperspor bir otomobilin yol performansı
Audi RS6 ‘nın yeni geliştirilmiş V10 motoru, süperspor otomobillerin sunduğu yol performansını sunuyor. Durduğu yerden sadece 4.6 sn içinde 100 km/s hızına ulaşan Audi RS6, 200km/s sınırına ise 14.9 sn de ulaşıyor. Hız göstergesi 250km/s ‘i gösterince ise Audi RS6 ‘nın hızı elektronik olarak sınırlandırılıyor. Audi RS6 ‘nın güç/ağırlık oranı bile bir süper spor otomobili aratmıyor: 2025 kiloluk ağırlığı ve quattro ‘nun yere yapışan yol tutuşu ile Audi RS6 ‘nın ürettiği her beygir sadece 3.5 kg kaldırmak zorunda.
10 silindirlik konsept, bu noktadaki bir yüksek performans için ideal tabanı oluşturuyor. Audi RS6 içindeki V10 FSI motoru, 670 mm uzunluğunda ve sadece 278 kilogram ağırlığında. Audi ‘nin TFSI teknolojisi direkt enjeksiyon ve turbo ile birleşince verimli güç dağılımı sunuyor ve bu verim Audi R8 aracının Le Mans’ta birçok kez bitiş çizgisini birinci bitirmesini sağladı.

Yüksek verim için Yarış Teknolojisi
FSI direk enjeksiyon sistemi gerekli miktardaki benzini yanma odalarına tam tamına 120 bar basınçta kusursuz bir şekilde gönderiyor. Buda bir turbo motoru için yüksek anlamda bir sıkıştırma oranı demek, 10.5:1. Herşey yüksek verimli bir yanma sunuyor ve bu yanmanın sonucu ise 100km’de sadece 13.9 litre yakıt harcamasına yol açıyor. Audi RS6 ‘nın sunduğu potansiyeli düşünürsek, bu rakkam gerçekten çok düşük.
Audi RS6 ‘da kullanılan diğer bir yarış teknolojisi ise V10 için geliştirilen dry-sump (kuru yağ karteri) lubrikasyon sistemi. Kullanılan yaratıcı yağ pompası ve yağ tankı tasarımı sayesinde, çift turbochargerlar dahil motorun bütün parçaları kusursuzca çalışabiliyor.
Bütün bu teknolojiler FSI V10 motoruna anında tepki ve gaz pedalının motorun üstünde olduğu hissini veriyor, ama bu demek değildi çift turbolu V10 FSI motoru sert bir yarış motoru. Audi RS6 ‘nın motoru aynı zamanda çok yumuşak çalışarak safkan bir spor aracın sunabileceği rahatsızlığı önlüyor.
Tiptronik ile kısa vites zamanları
Altı ileri vitesli tiptronik şanzuman Audi RS6 ‘nın kendine güvenen ve güçlü yapısı için en biçilmiş kaftan. Audi RS6 ‘daki tiptronik şanzumanın hidrolik ve kontrol sistemleri inanılmaz derece kısa zamanda vites değiştirilmek için optimize edildi. En son jenerasyon Audi RS6 tabiki quattro dört çeker sistemi ile geliyor. Böylece sadece arkadan itiş diğer spor otomobillerin tersine yüksek seviyede stabilite ve yol tutuşu sağlıyor. En basit ayarlarında, orta diferansiyel, Audi RS6 ‘nın gücünün %40 ‘ı ön tekerlere, %60 ‘ını arka tekerlere gönderiyor. Bu arka ağırlıklı sistem, Audi RS6 ‘nın sportifliğinin temelini oluşturuyor.

Performans ve Komfor için Süspansiyon
Audi RS 6 ‘nın süspansiyonu maximum dinamik performansı uzun yolda komforlu şekilde sunmak için devamlı geliştirilmiştir. Amortisör ve yay ayarlarının yanısıra 4 yerden bağlı süspansiyonun elastikiyet özellikleri yepyeni bir performans için değiştirildi. Hıza bağlı değişken servotronik güç yardımı ise sadece Audi RS6 için özel olarak ayarlandı. Böylece Audi RS6 ‘nın direksiyonu hem çok hassas hemde geribildirimi çok iyi bir sürüş sağlıyor. Hepsi birlikte Audi RS6, sürerken hem süperspor bir otomobil kadar keskin hemde lüks bir otomobil kadar rahat yol katediyorsunuz. Bütün bu sistemin başında ise şimdiki Audi RS4 ‘te kullanılan Dynamic Ride Control (DRC – Dinamik Yol Kontrolu) var. DRC sistemi hiçbir elektronik kullanmadan –sadece sıvı dinamiği kullanılarak- Audi RS6 ‘nın hem dikey hemde yatay hareketlerini azaltıyor ve böylece inanılmaz bir şekilde virajları almasını sağlıyor.
Olağanüstü Atlet için Seramik Frenler
Audi RS6 Avant gibi yüksek kalibre bir atlet, güçlü frenlere ihtiyaç duyar. Standard sunulan 19’’ çelik fren diskleri en yüksek yük için dizayn edildi. Birbirlerine metal pimlerle bağlı aluminyum fren diski odası ve çelik sürtünme halkasından oluşuyorlar. Bu dizayn termal stabiliteyi arttıyor ve ağırlığı azaltıyor. Opsiyonel olarak ise 20 inç jantlarla birlikte seramik fren sistemi sunuluyor. Audi RS6 ‘nın seramik diskleri ön tarafta 420mm ve arka tarafta 356mm büyüklüğünde. Bu büyüklükteki diskler ısıyı biran önce iletiyorlar ve çok uzun ömürlüler. Lastik boyutlarıda jantlarla uyumlu: 19 içnlik standart jantlarla 255/40 R19, 20 inçlik opsiyonel jantlarla 275/35 R20 sunuluyor.



Öğretmenlerin değeri elbet bir gün anlaşılacaktır!



Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Halid öğretmenim, paylaşım için teşekkürler. harbiden canavar....


Çevrimdışı halidgulgun

  • FO-Kıdemli Üye
  • *
    • İleti: 536
    • Puan +26/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
    • okulum
  • Ad Soyad: Halid G.
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent Era
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
dün ntv de izledim de adamlar yapmış ya hele silindir iptal sistemi beni mest etti vallah 8 silindir 560 beygir 700 tork vay be
Öğretmenlerin değeri elbet bir gün anlaşılacaktır!


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Teknolojiyi takip etmek giderek zorlaşıyor

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
dün ntv de izledim de adamlar yapmış ya hele silindir iptal sistemi beni mest etti vallah 8 silindir 560 beygir 700 tork vay be


Çevrimdışı halidgulgun

  • FO-Kıdemli Üye
  • *
    • İleti: 536
    • Puan +26/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Hyundai
    • okulum
  • Ad Soyad: Halid G.
  • Marka: Hyundai
  • Model: Accent Era
  • Model Yılı: 2008
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Paylaşımınız için teşekkürler gerçekten muhteşem bir araba :) :)

rica ederim efendim :cicek:
Öğretmenlerin değeri elbet bir gün anlaşılacaktır!


Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin


 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33