Forum Otomobil, Otomobil Forumu
Otomobil Marka ve Modelleri => AUDI => Tüm Markalar => Markalara Göre Otomobiller => S7 => Konuyu başlatan: FO-Admin - 23 Haziran 2014, 13:56
-
Audi S7 2015 Model otomobiller iki TFSI ve üç farlı TDI motor seçeneğine sahip.
Motor gücü sunumunda sırasıyla
160 kW (218 hp)
245 kW (333 hp)
200 kW (272 hp)
160 kW (218 hp)
331 kW (450 hp)
Performansa sahip motorlar ile müşterisinin ilgi odağı olmaktadır.
-
Koltukların kumaşı ve farlar çok dikkatimi çekti.. paylaşım için teşekkürler :iyi:
-
Koltukların kumaşı ve farlar çok dikkatimi çekti.. paylaşım için teşekkürler :iyi:
Koltuk kaplamasında da S7 yazıyor
-
Süper ötesi
Nokia 3310'dan tapatalk aracılığıyla gönderildi.
-
Vites konsolunun olduğu yer tuşlarla dolu. Elimin altında olsa hepsini kurcalardım çocuk gibi :D
-
Tuş takımıda sonuçta elektronik bir beyne bağlı ama sanıyorum karmaşayı azalttığını anlatmış eleman :) Ne olursa olsun gerçekten gözalıcı :)
Vites konsolunun olduğu yer tuşlarla dolu. Elimin altında olsa hepsini kurcalardım çocuk gibi :D
haftasonu kanalı hatırlamıyorum yabancı bı kanalda almanya da auıdı genel muduru ile audı araclarının test suruslerını yapıyorlar A4 Qatronun ıcınde otururken spıker senın sorunu sordu vıtes ve cevresınde cok fazla tus oldugunu bunların ne ıse yaradıgını fılan falan adamın acıklaması gayet basıt ve net :) cok hosuma gıttı...
evet bıraz kaısık ögrenmek bıraz zaman alıyor ama ınanın cok zevklı dıyor ve bu tusların aracın surusunu etkıleyen sport 4X2 4X 4 tarzında direk şanzımana etki eden özellikler oldugunu savunuyor 2010-2012 yılı üretimlerde bu ozellıklerın yol bılgısayarı uzerınden konrol edıldıgını bunun vıtes konsolu uzerınde daha az tus daha az karmasa yarattıgını yanı bı nevı görevi elektronık aksama yukledıgını ancak bunun bı hata oldugunu sonradan anladıklarını anlatıyor onuda su ornekle pekıstırıyor eskıden telefonlarımız tek duzendı hatta erıcson bı modelınde suya soka toza dayanıklı kaya gıbı bı telefon uretmısdı duserdı sert kullanımda bırsey olmazdı bataryası 4-5 gun gıderdı dıyor ama sımdı hassaslasdı dusurunce kırılan dokunmatık ekranları 1 gunu gecmeyen sarj surelerı.. ve programsal sorunları ;(sureklı kıtlenmeler fılan gıbı) neyse bı yere baglıyayım adam kendı aracını bu sekılde elestırıyor ne kadar cok elektronık okadar sıkınıtı cıkıkarıyor dıyor cok tus cok manuellık okadar az dert okadar az arıza dıyor :)