OPEL MERİVA 2011

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı FUR2604

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 1
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: ATALAY KOÇAK
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
MRB ARKADAŞLAR OPEL MERVİVA 2011 COSMO İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİZİ ÖĞRENMEK İSTİYORUM.GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR



Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Arka kapıları ters açılan araç değil mi bu?

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
MRB ARKADAŞLAR OPEL MERVİVA 2011 COSMO İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİZİ ÖĞRENMEK İSTİYORUM.GÖRÜŞLERİNİZ NEDİR


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Bak Forum donanım dan biri almış. Yorumunu aynen buraya kopyalıyorum. Kullanıcı adı : firpir

Aracimiz 300 km'yi henuz asti. Cok siklikla kullanma firsati bulamadik ama bu 300 km'nin tamami istanbul'un icerisinde yapildi. Bu araci almadan once siki bir fiyat/performans arastirmasi yapmistik. Sonucta en iyi secenek olarak Yeni Meriva'da karar kilmistik. Bizim aracimiz Yeni Meriva 1.4 120 bg Turbo Enjoy olan versiyonu. Soylemeliyim ki su ana kadar aractan oldukca memnunuz.

- Yeni Meriva bence binebileceginiz en konforlu yuksek ve ferah araclardan bir tanesi. Hicbir C sinifi aracta bu kadar ferah ve aydinlik bir ic mekanin bulunabilecegini zannetmiyorum. Cam Tavan secenegi olan C sinifi araclar aydinlik olabilir fakat gorus acisinin Yeni Meriva sinifindaki araclar kadar rahat olmadigini deneyimledim. Bu baglamda bizim icin Test Surusu dahi yapmadan satin aldigimiz Yeni Meriva %100 memnuniyet sagladi diyebilirim.

- Guvenlik sistemleri bu fiyattaki bir arac icin full donanimli. Klasik guvenlik donanimlarina ek olarak ESP, 6 hava yastigi, DDS Ford'da ve Renault'da ek guvenlik paketleriyle sunulan seceneklerken Opel bunu standart olarak sunuyor. Opel' in ESP si ESP PLUS adinda ekstra ozellikler barindiran bir sistem. EuroNCAP sonuclarina gelince Yeni Meriva'nin testi yayimlanmamis olsa da uretim ve malzeme benzerligiyle Yeni Astra'ya benzer sonuclar cikacaktir diye dusunuyorum.

- Samimiyetle soyleyeyim Yeni Meriva direksiyondayken cok zevkli bir arac. Burnu C sinifi araclara gore kisa oldugu icin manevra kabiliyeti cok basarili bence. Bolca dar ve sikisik sokaklarda kullanmak zorunda kaldik, su ana kadar hicbir sikinti yasamadik. Donus capi da (yanlis bilmiyorsam) B sinifi araclarinkine yakin.

- Motor gucu ve yakit tuketimi olarak benzinli bir aractan istedigimiz performansi Yeni Meriva ile alacagimizi umuyorum. Henuz arac cok yeni oldugu icin cok fazla zorlamak istemedim. Ve tum sifir km otomobillerde oldugu gibi yakit tuketimimiz henuz fabrika verilerine inmis degil. Sehir ici ortalama 10 litre yakmis durumdayiz. Bu noktada onemli bir diger durum bence su: 1.4 litrelik 120 bg Turbo motor bu otomobil icin tam kivaminda bence. Ben olsam 100 bg'lik araci test surusu yapmadan satin almazdim. 100 bg seri gecisler bekleyen suruculer icin yetersiz gelir mi acaba diye dusunmedim degil.

- Benim kanimca Opel "YENI" tasarimlariyla (Yeni Meriva, Yeni Astra, Insignia) kalitesini cok ciddi sekilde arttirmis. Araclari detayli inceleyince, uretim kalitelerindeki ve kullanilan malzemelerdeki kalite artisini kolaylikla gorebiliyorsunuz. Yeni Meriva da bu durumdan nasibini cok olumlu yonde almis. Aracin ici, on konsol ve dosemeleri bizim inceledigimiz piyasadaki C sinifina kadarki araclara kiyasla oldukca ust duzeyde.

- Aracin kaportasindaki agirlik hissi benim cok hosuma gitti. Eski kasalari bayilerde gorup de inceledim ve ayni hissi alamadim. Iscilik konusunda daha dikkatle uretilmis bir arac gibi geldi bana. Ses yalitimi da oldukca basarili bence. 17 inclik lastiklere ragmen gurultu seviyesi denedigimiz araclardan daha iyi gibi.

- Yeni Meriva'da klima ve ses sistemi oldukca basarili olmus. Bu konularda zaten Yeni Astra veya Insginia'lardan cok da farkli degil gordugum kadariyla.

Hic olumsuz bir sey yok mu derseniz benim yasadigim ufak tefek bir kac sey var:

- Hill holder, manuel bir arac icin cok kullanisli olmakla birlikte biraz alistirma gerektiren bir sistem. Arastirdigim kadariyla diger manuel ve hill holder bulunan araclarda da insanlar birazcik alisma doneminin yasandigina dikkat cekmisler.

- Geri vitesin birinci vitesin yanina konulmus olmasi da benim icin bir alisma donemi gerektirdi.

- Ve tabiki otomatik vitesten manuel'e gecis yapmis bir surucu olarak, sehir ici (Istanbul) trafiginde biraz sikinti yasamadim/yasamiyorum desem yalan olur. Bu da ozel bir durum.

Arabamizi cok begeniyoruz, herkese de oneririz. Kullandikca yorumlar eklerim, henuz uzun yola cikmadim. Sorulariniz olursa cevaplamaya calisirim.


Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
Vay beee .merivaya bak resmen gel al beni diyor. harika anlatım yapmış. zaten direk kullanıcısından aracı dinlemek çok farklı bişey.. miş li geçmiş zaman olmadan direk görüşleri almak yararlı bende listeye alayım bu cengaveri


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Vay beee .merivaya bak resmen gel al beni diyor. harika anlatım yapmış. zaten direk kullanıcısından aracı dinlemek çok farklı bişey.. miş li geçmiş zaman olmadan direk görüşleri almak yararlı bende listeye alayım bu cengaveri

Meriva'nın eski kasalarıda fena değil. 2011 i yakından inceleme fırsatımız olmadı işte.


Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
Kapıların içe açılması ve ortada sütun olmaması çok ilginç geliyor.alışılabilirmi acaba


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Sütun derken, orta direkleri mi kastediyorsun?



Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
çok ilginç. ortada sütun yok diye aklımda kalmış. yaşlanıyorum galiba :(


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Olmasa iyi olurmuş aslında.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
çok ilginç. ortada sütun yok diye aklımda kalmış. yaşlanıyorum galiba :(


Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
kafa sen b max deyince kendine geldi.. ortada direk olmayan meriva değil b-max mış :D





Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
:) evet b max te direk yok ama ben pek artısını görmedim. illaki tasarımcısı tavan çökme dayanımını hesaplamıştır ama bana güvenli gelmiyor :)

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
kafa sen b max deyince kendine geldi.. ortada direk olmayan meriva değil b-max mış :D






Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
Bencede güvenli değil. Akordion gibi olur bi kazada Allah korusun ! yandan darbede de içinden geçip gider diğer araç. sütun darbeyi emmek için var değilmi


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Aslında yan darbeyi bu tasarımda, kapıların içine gizlemişler. Yani iki kapı kapanınca direk kapıların birleşme noktasında oluyor. Sonuçta kilitli geçme sistemi. Sabit değil. Kilit atınca direk iptal olur. Ben güvenmiyorum.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Bencede güvenli değil. Akordion gibi olur bi kazada Allah korusun ! yandan darbede de içinden geçip gider diğer araç. sütun darbeyi emmek için var değilmi


Çevrimdışı Y.E.P.

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 0
    • Puan +373/-7
    • Cinsiyet:Bay
  • Bazıları hızı seçer, siz yaşamayı seçin...
  • Marka: Citroen C4 Grand Picasso
  • Model: 1.6 HDI Dynamic
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
Aracın teknik verilerini incelediğimde bana uygun olmadığını tespit ettim. ilk eleme sebebim 1690 cm olan eni .. bu rakam aracın arka koltuklarının dar olduğu hissini verdi. b sınıfı araçlarla aynı genişlikte. yüksek tavan ferahlık hissi versede arkaya 3 kişi tıkış pıkış oturmamalı bence. birde şu kapı açma olayı düşündüğümde çok abes geliyor. ters kapı açılması diğer sürücüleri yanıltabilir. arka bagajın 350 LT civarı olmasıda küçük bagaja işaret. tek çocuklu aileler için tercih edilebilir ama bana uymuyor. opel gel sn.Yep senin için zafira modelimiz var diyor ama 2.eli yerlerde sürünüyor onunda


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
En son Doblo'su olan enişte moduna bağlamazsan olayı iyi :D

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Aracın teknik verilerini incelediğimde bana uygun olmadığını tespit ettim. ilk eleme sebebim 1690 cm olan eni .. bu rakam aracın arka koltuklarının dar olduğu hissini verdi. b sınıfı araçlarla aynı genişlikte. yüksek tavan ferahlık hissi versede arkaya 3 kişi tıkış pıkış oturmamalı bence. birde şu kapı açma olayı düşündüğümde çok abes geliyor. ters kapı açılması diğer sürücüleri yanıltabilir. arka bagajın 350 LT civarı olmasıda küçük bagaja işaret. tek çocuklu aileler için tercih edilebilir ama bana uymuyor. opel gel sn.Yep senin için zafira modelimiz var diyor ama 2.eli yerlerde sürünüyor onunda



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33