servis kazası

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Öncelikle geçmiş olsun. Siz kaza yapmışsınız aracınızın tamiri için servise bırakmışsınız. Buraya kadar herşey normal. Anormal olan serviste aracın başına birde yangın hadisesi gelmiş. Büyük talihsizlik.

Anladığım kadarıyla servis yangından oluşan hasarı kabullenmiş ve gereken onarımı yapmaya başlamış. Fakat sizin içinize sinmeyen, bu onarımın sağlıklı olup olmayacağı.

Araç 2011 model ve henüz 4 yaşında. Bence bu durum olasılıklar içinde yeraldığı için serviste kendi sigortasını bozdurmuş. Olmasaydı iyiydi ama olan olmuş. Bence sizin yetkili servisin 1. adamını bulup oturup konuşmanız daha doğru olacaktır.

Şöyle bir teklifte bulunun; ben kaza yaptım tamam kabul ediyorum ama benim yaptığım kaza mekanik parçaların hasarından ibaretti fakat serviste aracım yandı. Şimdi bu arabayı kullanırken sürekli şüpheleneceğim ve içime sinmeyecek. 2015 Model bir araçla takas ve uygun bir indirim talep ediyorum diyerek aracınızı 2015 model başka bir araçla değiştirmeyi isteyin.

Şayet servis bu teklifinize olumsuz yada çok yüksek rakamla karşılarsa, o zaman tüketici mahkemelerinde başvurup aracınızın değer kaybının tarafınıza ödenmesi konusunda hukuki işlem başlatabilirsiniz. Fakat burada ne kadar fark çıkarılacağı önceden belli olmadığı için bana sorarsanız yetkili servis ile mutabakat sağlamanız sizin için daha avantajlı olacaktır.

Diğer türlü mahkeme stresi, zaman kaybı ve neticenin ne olacağı konusundaki belirsizlik sizi daha fazla yıpratabilir.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Arkadaşlar merhaba. Ayni durum ile karşı karşıyayım. Kaza sonucu arabami kaskodan tamir işlemini yapılması için yetkili servise bıraktım. Tamir işleminde kaynaktan moturun bulunduğu bölgede yanma olayı meydana gelmiş. Tüm kablolar sigorta tesisatı bir çok boru marş moturu direksiyon aksı direksiyon kutusu ve bilmediğim bir suru parca kullanılmaz hale gelmiş. İlk kazadan itibaren 50 günden fazla oldu hala teslim işlemi yapılamadı. Teslim için ve kontrol için gittiğimde bir parçanın degistirildigini görüyorum. Bu aracın tamiri yapılsa bile ailemle güvenerek binemeyecegim. Nasıl bir yol ixleyebilirim. Servisten bu hata için telafi için neler istemek hakkım. 2011 model meyane 3 sportif t. 50.000 de aracın. İlk hasarsa kaput tampon radyoterapi parçaları hasar görmüştü. Yardımlarınızı bekliyorum



Çevrimdışı bulgurca

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 5
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: sedat aslan
  • Marka: Renault
  • Model: Megane 3
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Öncelikle geçmiş olsun. Siz kaza yapmışsınız aracınızın tamiri için servise bırakmışsınız. Buraya kadar herşey normal. Anormal olan serviste aracın başına birde yangın hadisesi gelmiş. Büyük talihsizlik.

Anladığım kadarıyla servis yangından oluşan hasarı kabullenmiş ve gereken onarımı yapmaya başlamış. Fakat sizin içinize sinmeyen, bu onarımın sağlıklı olup olmayacağı.

Araç 2011 model ve henüz 4 yaşında. Bence bu durum olasılıklar içinde yeraldığı için serviste kendi sigortasını bozdurmuş. Olmasaydı iyiydi ama olan olmuş. Bence sizin yetkili servisin 1. adamını bulup oturup konuşmanız daha doğru olacaktır.

Şöyle bir teklifte bulunun; ben kaza yaptım tamam kabul ediyorum ama benim yaptığım kaza mekanik parçaların hasarından ibaretti fakat serviste aracım yandı. Şimdi bu arabayı kullanırken sürekli şüpheleneceğim ve içime sinmeyecek. 2015 Model bir araçla takas ve uygun bir indirim talep ediyorum diyerek aracınızı 2015 model başka bir araçla değiştirmeyi isteyin.

Şayet servis bu teklifinize olumsuz yada çok yüksek rakamla karşılarsa, o zaman tüketici mahkemelerinde başvurup aracınızın değer kaybının tarafınıza ödenmesi konusunda hukuki işlem başlatabilirsiniz. Fakat burada ne kadar fark çıkarılacağı önceden belli olmadığı için bana sorarsanız yetkili servis ile mutabakat sağlamanız sizin için daha avantajlı olacaktır.

Diğer türlü mahkeme stresi, zaman kaybı ve neticenin ne olacağı konusundaki belirsizlik sizi daha fazla yıpratabilir.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Arkadaşlar merhaba. Ayni durum ile karşı karşıyayım. Kaza sonucu arabami kaskodan tamir işlemini yapılması için yetkili servise bıraktım. Tamir işleminde kaynaktan moturun bulunduğu bölgede yanma olayı meydana gelmiş. Tüm kablolar sigorta tesisatı bir çok boru marş moturu direksiyon aksı direksiyon kutusu ve bilmediğim bir suru parca kullanılmaz hale gelmiş. İlk kazadan itibaren 50 günden fazla oldu hala teslim işlemi yapılamadı. Teslim için ve kontrol için gittiğimde bir parçanın degistirildigini görüyorum. Bu aracın tamiri yapılsa bile ailemle güvenerek binemeyecegim. Nasıl bir yol ixleyebilirim. Servisten bu hata için telafi için neler istemek hakkım. 2011 model meyane 3 sportif t. 50.000 de aracın. İlk hasarsa kaput tampon radyoterapi parçaları hasar görmüştü. Yardımlarınızı bekliyorum
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler. Sonucu buradan paylaşacağım. Bugün yarin teslim için arayacaklardır.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Bence aracınızı teslim almadan önce gidip görüşün derim. İş teslimat aşamasına geldiğinde durum biraz daha zor olabilir. En azından şimdi şunu diyebilirsiniz, teslim süresini aştınız, arabasız kaldım vs... Böylece aracın tamirini de beklemek zorunda kalmamış olursunuz. Varsa bayiden sıfır aracı ücret farkını ödeyerek almayı talep edebilirsiniz. Yoksa sipariş edersiniz.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Öncelikle geçmiş olsun. Siz kaza yapmışsınız aracınızın tamiri için servise bırakmışsınız. Buraya kadar herşey normal. Anormal olan serviste aracın başına birde yangın hadisesi gelmiş. Büyük talihsizlik.

Anladığım kadarıyla servis yangından oluşan hasarı kabullenmiş ve gereken onarımı yapmaya başlamış. Fakat sizin içinize sinmeyen, bu onarımın sağlıklı olup olmayacağı.

Araç 2011 model ve henüz 4 yaşında. Bence bu durum olasılıklar içinde yeraldığı için serviste kendi sigortasını bozdurmuş. Olmasaydı iyiydi ama olan olmuş. Bence sizin yetkili servisin 1. adamını bulup oturup konuşmanız daha doğru olacaktır.

Şöyle bir teklifte bulunun; ben kaza yaptım tamam kabul ediyorum ama benim yaptığım kaza mekanik parçaların hasarından ibaretti fakat serviste aracım yandı. Şimdi bu arabayı kullanırken sürekli şüpheleneceğim ve içime sinmeyecek. 2015 Model bir araçla takas ve uygun bir indirim talep ediyorum diyerek aracınızı 2015 model başka bir araçla değiştirmeyi isteyin.

Şayet servis bu teklifinize olumsuz yada çok yüksek rakamla karşılarsa, o zaman tüketici mahkemelerinde başvurup aracınızın değer kaybının tarafınıza ödenmesi konusunda hukuki işlem başlatabilirsiniz. Fakat burada ne kadar fark çıkarılacağı önceden belli olmadığı için bana sorarsanız yetkili servis ile mutabakat sağlamanız sizin için daha avantajlı olacaktır.

Diğer türlü mahkeme stresi, zaman kaybı ve neticenin ne olacağı konusundaki belirsizlik sizi daha fazla yıpratabilir.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Arkadaşlar merhaba. Ayni durum ile karşı karşıyayım. Kaza sonucu arabami kaskodan tamir işlemini yapılması için yetkili servise bıraktım. Tamir işleminde kaynaktan moturun bulunduğu bölgede yanma olayı meydana gelmiş. Tüm kablolar sigorta tesisatı bir çok boru marş moturu direksiyon aksı direksiyon kutusu ve bilmediğim bir suru parca kullanılmaz hale gelmiş. İlk kazadan itibaren 50 günden fazla oldu hala teslim işlemi yapılamadı. Teslim için ve kontrol için gittiğimde bir parçanın degistirildigini görüyorum. Bu aracın tamiri yapılsa bile ailemle güvenerek binemeyecegim. Nasıl bir yol ixleyebilirim. Servisten bu hata için telafi için neler istemek hakkım. 2011 model meyane 3 sportif t. 50.000 de aracın. İlk hasarsa kaput tampon radyoterapi parçaları hasar görmüştü. Yardımlarınızı bekliyorum
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler. Sonucu buradan paylaşacağım. Bugün yarin teslim için arayacaklardır.


Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin
Kötü bir durum

Sahibinden daha akıllı Zenfone5 ile gönderdi.



Çevrimdışı bulgurca

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 5
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: sedat aslan
  • Marka: Renault
  • Model: Megane 3
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
aracımı tamir için Mais İzmir Şubesine teslim etmiştim. aracım  Renault Megane 1.5 dCi Sport Tourer Privilege full+full paketi. Şube müdürü ile bugün görüştüm. aracınızı 2. el olarak alırız, sizede 2015 2014 sıfır istediğiniz model aracı veririz dedi. mağdur edilmeyeceksiniz dedi. kazayı kabullenmemek gibi hiç bir tavırları yoktu.

aracımın kazasız değerini 52.000 tl ve benden kaynaklı kaza sonrası değerinin 40.000 tl olduğunu söylediler. sahibinden sitesinde baktığımda kazasız temiz aracın değeri 54.000 - 56.000 arası görünüyor. ekspertiz srasında aracımın 16.000 tl gibi rakamla tamiri için kasko firmasından onay alındı. 13500 tl parçaları 2500 tl gibi işçilik alacakları yazan belgeyi görmüştüm.
ilk kazada ön tampon ve far sistemi, radrotör parçaları, kaput fiyatı yüksek olup değişecek parçalar bunlardı.
aracımın değerini söylerken 23.000 tl nin benden kaynaklı hasardan olduğunu ve 9.000 tl civarıda yanma olayından olduğunu söyledi. aracımın ilk kazadan tamiri için 16.000 tl kaskonun teklif yazısını hatırlattım. bizim rakamlar indirimsiz olanları falan dedi. anlamadım.

aracımın ilk hasarlı değerini gösteren tespiti neye göre yapılıyor.
bir tamponun farlar ve tesisat ile değişimi 6.000 tl civarı tutuyor. aracın büyük parça hasar değişikliği kaputu ve kondansörü değişecekti. geriye kalan muhafaza kutusu. logosu. perçinler. mandal. ufak tefek rakamlar.
öntampon radyötör kaput ve malzemeleri değişimi 13.000 tl. hasarlı araç değer kaybı 53.000 - 13.000 diyemi hesaplanıyor.
aracın pert olmamasını ilk kazada ben istedim. keşke diyorum şimdi.
problemi çözülecekte. kazalı aracında 54.000 tl piyası olan aracıda 40.000 tl ye vermek saçma geldi. bu konu hakkında bilgi almak istiyorum. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Bana soracak olursanız Hasarsız durumdaki aracınızın 54.000 TL'lik bir rakama satılacakken, servise 40.000 TL'ye takasa girip üzerine eksik kalan kısmı Renault Finans kurumlarını kullanarak kredi yapılandırmasıyla taksitle ödemek çok mantıklı. Neden derseniz, siz bu aracı tamir edildikten sonra alayım, 2. elde daha yüksek rakama satarım düşüncesiyle onarım görmüş aracı alırsanız boşuna zaman kaybedersiniz ve bu durum (satış süreci) canınızı sıkabilir. Çünkü 40.000 TL gibi bir rakama satılan 2. el Renault Megane 1,5 DCi Sport Tourer Privilege Full hasarsır araçların fiyatları, servisin size ödeyeceği rakama çok yakın. Aşağıdaki linkten azda olsa fiyatları hakkında bilgi edinebilirsiniz.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

Peki şimdi ne yapmalı? Şayet ekonomik durumunuz elveriyorsa bence hiç düşünmeden aracınızı servise takasa verip, 2014 veya 2015 model yeni bir arabayı almanız en doğrusu olacaktır. Fakat ekonomik olarak yeni taksitler sizi yoracak ise, aracın tamirinin bitmesinin ardından alıp kullanmak en doğrusu. Yani bu olaydaki çözüm şıklarını şöyle sıralayabiliriz.

1. 2011 Megane'ı takasa verip 2014 veya 2015 model yeni araç alınabilir.
2. Hasarlı aracın tamir edilip tarafınızca kullanımına devam edilebilir.
3. Aracınızı 2. el olarak servisin satınalması teklif edilebilir. Ele geçecek parayla piyasadan uygun bir 2. el araç alınabilir.


Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
aracımı tamir için Mais İzmir Şubesine teslim etmiştim. aracım  Renault Megane 1.5 dCi Sport Tourer Privilege full+full paketi. Şube müdürü ile bugün görüştüm. aracınızı 2. el olarak alırız, sizede 2015 2014 sıfır istediğiniz model aracı veririz dedi. mağdur edilmeyeceksiniz dedi. kazayı kabullenmemek gibi hiç bir tavırları yoktu.

aracımın kazasız değerini 52.000 tl ve benden kaynaklı kaza sonrası değerinin 40.000 tl olduğunu söylediler. sahibinden sitesinde baktığımda kazasız temiz aracın değeri 54.000 - 56.000 arası görünüyor. ekspertiz srasında aracımın 16.000 tl gibi rakamla tamiri için kasko firmasından onay alındı. 13500 tl parçaları 2500 tl gibi işçilik alacakları yazan belgeyi görmüştüm.
ilk kazada ön tampon ve far sistemi, radrotör parçaları, kaput fiyatı yüksek olup değişecek parçalar bunlardı.
aracımın değerini söylerken 23.000 tl nin benden kaynaklı hasardan olduğunu ve 9.000 tl civarıda yanma olayından olduğunu söyledi. aracımın ilk kazadan tamiri için 16.000 tl kaskonun teklif yazısını hatırlattım. bizim rakamlar indirimsiz olanları falan dedi. anlamadım.

aracımın ilk hasarlı değerini gösteren tespiti neye göre yapılıyor.
bir tamponun farlar ve tesisat ile değişimi 6.000 tl civarı tutuyor. aracın büyük parça hasar değişikliği kaputu ve kondansörü değişecekti. geriye kalan muhafaza kutusu. logosu. perçinler. mandal. ufak tefek rakamlar.
öntampon radyötör kaput ve malzemeleri değişimi 13.000 tl. hasarlı araç değer kaybı 53.000 - 13.000 diyemi hesaplanıyor.
aracın pert olmamasını ilk kazada ben istedim. keşke diyorum şimdi.
problemi çözülecekte. kazalı aracında 54.000 tl piyası olan aracıda 40.000 tl ye vermek saçma geldi. bu konu hakkında bilgi almak istiyorum. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.



Çevrimdışı izmir42

  • FO-Süper üye
  • *
    • İleti: 11,524
    • Puan +313/-5
    • Cinsiyet:Bay
  • Ad Soyad: Hüseyin KUZUCU
  • Marka: Opel
  • Model: Astra J 1.3 SPORT
  • Model Yılı: 2013
  • Yakıt Tipi: Motorin
Mais izmiri sevmiyorum ben. Hangi şubesine götürdünüz ?

Sahibinden daha akıllı Zenfone5 ile gönderdi.



Çevrimdışı bulgurca

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 5
    • Puan +0/-0
    • Cinsiyet:Bay
  • Forum Otomobil
  • Ad Soyad: sedat aslan
  • Marka: Renault
  • Model: Megane 3
  • Model Yılı: 2011
  • Yakıt Tipi: Motorin
Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap
Mais izmiri sevmiyorum ben. Hangi şubesine götürdünüz ?

Sahibinden daha akıllı Zenfone5 ile gönderdi.
Bornova ağaçlıyol şubesine. Pertli araçlar 10.000 TL aşağıya satılıyor. Aracın kazali değeri daha fazla yapar diyorlar. 50.000 km araç daha. Kendi malinla rezil olmak bu diyorlar.


Çevrimdışı FO-Admin

  • Admin
  • *
    • İleti: 58,684
    • Puan +615/-17
    • Cinsiyet:Bay
  • ForumOtomobil
    • ForumOtomobil
  • Ad Soyad: Önder Y.
  • Marka: Mercedes
  • Model: Klasik
  • Model Yılı: 1987
  • Yakıt Tipi: Benzin+LPG
Bana soracak olursanız Hasarsız durumdaki aracınızın 54.000 TL'lik bir rakama satılacakken, servise 40.000 TL'ye takasa girip üzerine eksik kalan kısmı Renault Finans kurumlarını kullanarak kredi yapılandırmasıyla taksitle ödemek çok mantıklı. Neden derseniz, siz bu aracı tamir edildikten sonra alayım, 2. elde daha yüksek rakama satarım düşüncesiyle onarım görmüş aracı alırsanız boşuna zaman kaybedersiniz ve bu durum (satış süreci) canınızı sıkabilir. Çünkü 40.000 TL gibi bir rakama satılan 2. el Renault Megane 1,5 DCi Sport Tourer Privilege Full hasarsır araçların fiyatları, servisin size ödeyeceği rakama çok yakın. Aşağıdaki linkten azda olsa fiyatları hakkında bilgi edinebilirsiniz.

Linkleri Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Görebilmektedir. Kayıt Ol yada Giriş Yap

Peki şimdi ne yapmalı? Şayet ekonomik durumunuz elveriyorsa bence hiç düşünmeden aracınızı servise takasa verip, 2014 veya 2015 model yeni bir arabayı almanız en doğrusu olacaktır. Fakat ekonomik olarak yeni taksitler sizi yoracak ise, aracın tamirinin bitmesinin ardından alıp kullanmak en doğrusu. Yani bu olaydaki çözüm şıklarını şöyle sıralayabiliriz.

1. 2011 Megane'ı takasa verip 2014 veya 2015 model yeni araç alınabilir.
2. Hasarlı aracın tamir edilip tarafınızca kullanımına devam edilebilir.
3. Aracınızı 2. el olarak servisin satınalması teklif edilebilir. Ele geçecek parayla piyasadan uygun bir 2. el araç alınabilir.



 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33